E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
A kommunikációs mix elemei
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az online reklám esete a joggal
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Többlépcsős, interaktív esetmegoldások
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Számítógépes bűnözés.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila

Alapfogalmak I. HÍRLEVÉL: Rendszeres kommunikációra és kapcsolattartásra szolgál a hírlevél, melyet a cégek a már meglevő adatbázisukra küldenek ki, a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in). Az alkalomszerű promócióra (pl. értékesítés ösztönzés) inkább az email marketing kampány ajánlott. A hírlevélben általában erősebb a hangsúly azon, hogy a cégünk imázsát növeljük, hasznos tartalmakkal elkötelezzük az olvasónkat márkánk, szolgáltatásunk iránt. E-DM: Levélreklám, általában alkalomszerű online direkt marketing promóció. A levél küldője a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in) egy harmadik fél reklámajánlatát tartalmazó e-mail-t juttat el a postafiókjába. E-DM

Alapfogalmak II. SPAM: Kéretlen e-mail üzenet. A netikett kirívóan durva megsértése. Az internetről összeszedett e-mail címek, levelezési listák vagy hírcsoportok elárasztása kéretlen - általában a küldő reklámját tartalmazó- e-mail üzenettel. Jogi mellett egyéb technikai korlátok: Pl: max 200 kbyte méretű levél. (nagy elemszámú kiküldésnél inkább 100-150 kbyte), Maximum 650-700 pixel méretű kép használata, stb Hírlevél ≠ E-mail DM ≠ SPAM E-DM

E-mail marketing hirdetési felületek Hírlevél Banner E-DM levél Hírlevél szponzoráció

ELŐTÉRBEN AZ EREDMÉNYEK! A folyamatosan, évről-évre növekvő marketing büdzsék helyett kisebb és eredmény orientált média vásárlás lesz inkább jellemző. E-DM

Kinek ajánlott az e-mail marketing? Határozott és számszerűsített elvárások felülről Aki képes mérni! Aki képes egyedi ajánlatokat, üzeneteket alkotni a potenciális ügyfeleinek Aki hatékonyan kezelni tudja a megnövekedett látogatószámot. ahol van online igénylési lehetőség Jó érkeztető oldal ahol nem vész el a CT operatív háttér (terhelhető szerver, profi call center, stb) Aki nyitott az új innovatív megoldásokra (viselkedés alapon targetálás, beágyazott videó, adatbázis építő hot lead ) E-DM

E-DM

SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK I. Statikus szűrés: A regisztrációkor begyűjtött adatok. PL: demográfia, lakhely, jövedelem, érdeklődés Szűrés példa: 30-59, nő, Budapest

SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK II. Dinamikus szűrés Viselkedés alapon. Megnyitások és kattintások logolása alapján affinitás szűrés. Megnyitó eszköz, op.rendszer Brief: Telco cég új Iphone 6 kampány ajánlatkérés. Telco kampányok kattintói, Apple környezetből. Szűrés: Telco kattintók, IOS, MAC OS op.rendszer megnyitók

SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK III.

Display, RTB, Online video E-DM ajánlatkérés Az ajánlatot lehet kérni: Mail alapon CT alapon Lead alapon Vásárlás alapon Fentiek bármely kombinációja. Display, RTB, Online video

A sikeres e-dm KAMPÁNY ESZKÖZEI ÉS összefüggései Jó tárgy - Magasabb AV Jó kreatív - Magasabb CT szám Jó érkeztető - Magasabb lead szám Erős operatív háttér (call center, értékesítők) - Jó konverziós ráta Jó termék, erős üzenet – Minden könnyebb!  Display, RTB, Online video

Sikeres kampány - 6 biztos tipp Tárgymező – figyelemfelkeltő Perszonalizáció – Fontos, hogy nevükön szólítsuk a címzettet First view – Call to action! Szöveg – tiszta, világos és érthető legyen Képek használata Levél végén ismét call to action gomb Display, RTB, Online video

E-DM kreatív – eye tracking

ESETTANULMÁNY I. – BANKSZEKTOR Éves költés alapján reklámpiac meghatározói Radikális marketing büdzsé csökkentés és átalakítás (és elbocsátások) Szigorodó kockázatkezelési előírások, scorecard és csökkenő hitelkihelyezés. Legérzékenyebb területek: Jelzáloghitelezés és Autófinanszírozás Mesterségesen jelzáloghitelezésre felduzzasztott fiók és humán erőforrás Romló körülmények (Csökkenő nyereségesség, különadók) miatt növekvő eredménykényszer! E-DM

ESETTANULMÁNY II. Forint helyett kitalált árak tallérban feltüntetve!  Ügyfél: Bank – Termék: jelzáloghitel kampány Brief - ajánlat: 25-55 ABC, városi Kiküldés mennyisége: 400.000 db Kiküldés net-net ára: 1 tallér/db Kiküldés net-net ára összesen: 400.000 tallér CT garancia: 2% vagyis 8.000 db Eredmények: AV: 88.000db, 22% CT: 16.000 db, 4% Lead mennyiség: 800 lead (1.000 tallér per lead alapon rendel ügyfél) E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT KöszönÖM a figyelmet! Kemecsei Attila Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT Tulajdonos, Ügyvezető attila@jaguarmedia.hu 06/30-558-8342