Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 2014. október 9.. 2 Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 2014. október 9.. 2 Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték."— Előadás másolata:

1 1 2014. október 9.

2 2 Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték és multiplatform kutatás

3 2014. október 27-től kiadványokon a reklámot hordozó kiadvány logójával ellátott függöny indítja a roadblock „A” és az Index Mindeközben Dragon zónákban elhelyezett mix* és időtartam alapú hirdetéseket. 3 ENGAGE AD Egyedi Engage Ad zónacsoportban elhelyezett mix.

4 ENGAGE AD MINTA 4 kezdő képhirdetés

5 MIÉRT JÓ AZ ENGAGE AD? A kiadvány felé elkötelezett olvasó toleránsabb a hirdetéssel Erős kiadvány márka = nyomatékosabb reklámüzenet A hirdetés akkor kezd lejátszódni, amikor képernyőre kerül A találkozás pillanatában a kezdő üzenet látható, nem a hirdetés közbenső kockája Tervezhetőbb a reklám „dramaturgiája” Kellemes felhasználói élményt jelent Unikális megoldás, elsőként a hazai online piacon 5

6 6 KIADVÁNY MÁRKA REKLÁM TARTALOM

7 7 AJÁNLATUNK 2014. december 31-ig felár nélkül elérhető mix és időtartam alapú kampányokhoz a megjelölt kiadványokon. Az Engage Ad alapértelmezett beállítás, hirdetői kérésre kikapcsoljuk. Leadható formátumok:.swf,.gif,.jpeg,.png. A bannerhez megjelenési és kattintási mérőkód leadható. Max. file méret: 160 KB

8 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 8

9 sales@cemp.hu


Letölteni ppt "1 2014. október 9.. 2 Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték."

Hasonló előadás


Google Hirdetések