Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely."— Előadás másolata:

1 AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely

2 INTRO Display, RTB, Online video

3 Két különböző világ

4 Exponenciális növekedés

5 2 éves már nem divatos, 5 éves elavult

6 Disztruptív világ

7 Stabil világ

8 Hogy változtatja meg az életünket egy automata autó?  Mindenkinek saját autója van?  Kell ennyi parkolóhely?  Vakok nem vezethetnek?  560 milliárd dolláros iparág globálisan  150 milliárd Magyarországon

9 A tervezés komoly munka

10 Nagy beruházással épült gyárakkal

11 A tervezés demokratizálódik

12 A gyártás demokratizálódik

13

14 Eltűnő fizikai megszorítások

15 Leomló belépési korlátok

16 Scanadu

17 iRhythm

18

19

20 Megkérdőjelezhetetlen alapvetés  A sört hipermarketben vásároljuk és hazavisszük  Egy nap egy helyen mindenki ugyanannyit fizet a sörért  Minden sörért fizetni kell, mindig ugyanannyit  A sört sörgyárak készítik

21 Átalakuló nagyvállalatok

22  Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés Hogyan változik az ügyfelek igénye?

23  Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél Hogyan változik az ügyfelek igénye?

24

25  Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik Hogyan változik az ügyfelek igénye?

26 Ahol adat keletkezik, érték keletkezik

27  Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik  A bevétel egyre nagyobb része nem csak az előállított termék fogyasztók felé történő értékesítéséből származik Hogyan változik az ügyfelek igénye?

28 A bevétel nem hagyományos forrásból érkezik

29  Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik  A bevétel egyre nagyobb része nem csak az előállított termék fogyasztók felé történő értékesítéséből származik  Az igény a média partnerek felé átalakulhat. Profit és risk sharing. Hogyan változik az ügyfelek igénye?

30  Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik  A bevétel egyre nagyobb része nem csak az előállított termék fogyasztók felé történő értékesítéséből származik  Az igény a média partnerek felé átalakulhat. Profit és risk sharing.  A most jellemzően marketinges kapcsolattartás bővül. Sales, HR, stb. Hogyan változik az ügyfelek igénye?

31 Köszönöm a figyelmet!

32 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Tóth Gergely Gergely.toth@aquinqum.com 30 335 9315


Letölteni ppt "AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely."

Hasonló előadás


Google Hirdetések