Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REMARKETING STRATÉGIÁK

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REMARKETING STRATÉGIÁK"— Előadás másolata:

1 REMARKETING STRATÉGIÁK

2 Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás
linkedin.com/in/kocsismark

3 1 2 3 ONLINE MARKETING FOLYAMATA MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS
online látogatói források fizetett látogatók kampány típusok, fontosabb jellemzőik MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS 1 2 3

4 REMARKETING A remarketing lehetővé teszi, hogy olyan embereket érjen el, akik korábban már meglátogatták weboldalát, így biztosítva hatékony eszközt arra, hogy a megfelelő embereket a megfelelő üzenetekkel célozhassa meg.

5 REMARKETING Egy felhasználó felkeresi webhelyét, de nem vásárol, illetve nem végzi el az elvárt műveletet. A Google elhelyez egy „sütit” (cookie) a felhasználó böngészőjében, és ily módon az megjegyzi, hogy felkereste Önt. A felhasználó elhagyja webhelyét, és átlátogat másik webhelyekre a Google Display Hálózaton. A „süti” aktiválja a hirdetés megjelenítését a GDN webhelyein. Ezzel még egy esélyt kap arra, hogy hirdetést jelenítsen meg a felhasználó részére.

6 TAG MANAGER

7 REMARKETING cookie alapú követése a látogatóknak 30 - 540 napig
Google, Facebook, AdRoll célcsoportok közvetlen elérése, hirdetése

8 FACEBOOK REMARKETING email címek / Mailchimp Facebook azonosítók
weboldal látogatók

9 REMARKETING KAMPÁNY Google: Kereső > 1000 fő Display > 100 fő
Facebook Display > 20 fő

10 REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító
URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata

11 Döntés- támogató oldalak
REMARKETING Látogatói szegmensek % Döntés- támogató oldalak Online konverzió Üzleti konverzió Kommunikáció Értékesítés Újra / Kereszt Ért. Remarketing

12 AZ IDŐ HATÁSA – KONVERZIÓS ARÁNY

13 REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító
URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata

14 REMARKETING LISTÁK

15 REMARKETING KOMBINÁCIÓ
Megnézte a terméket Vásárlók Kosár oldal célcsoport

16 Megnézett legalább 2 oldalt
ORGANIKUS KERESŐBŐL Megnézett legalább 2 oldalt Keresőből jött ÉS

17 HEZITÁLÓK VAGY ÉS Többször megnézte az információs oldalakat
Betette a kosárba a terméket VAGY ÉS Nem vásárolt

18 PIACVÉDELEM ÉS Ügyfél vagy járt egy regisztrációhoz köthető oldalon
Rákeresett a versenytársunkra (!)

19 PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon

20 Rákeresett a versenytársunkra (!)
PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon ÉS Rákeresett a versenytársunkra (!)

21 ALKALMAZÁS LETÖLTÉS ÉS Mobil eszközről látogatta meg az oldalunk
A cégünk nevére keresve jött be.

22 Kocsis Márk mark.kocsis@asservices.hu info@asservices.hu
linkedin.com/in/kocsismark


Letölteni ppt "REMARKETING STRATÉGIÁK"

Hasonló előadás


Google Hirdetések