Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán."— Előadás másolata:

1 KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán

2 Miért on-line kuponok? Kinek jó és miért? FelhasználókKupon kibocsájtók Olcsóbb vásárlás Kedvezőbb feltételek 24/7 elérés A kuponok ingyenesek Könnyű rá hivatkozni Visszacsatolás Kupon = Hirdetés Brandépítés Alacsonyabb hirdetési költség Rugalmas működés Kampány követhető, mérhető Célcsoportok hatékony elérése

3 Divat kuponok: az első „háború” 2009 Tavaszi Kupon napok (5 bevásárlóközpont) Nyomtatott kuponok (ÁRKÁD Bp.)‏ Kuponfüzet:100.000 db Beváltások száma: 1.750 db Költségek: 6 * X On-line kuponok Nyomtatások száma:7.500 db Beváltások száma: 1.400 db Költségek: X 2008 Karácsony (2 bevásárlóközpont) On-line kuponok Nyomtatások száma:3.800 db Beváltások száma: 800 db Költségek: Nyomtatott kuponok (bp bevk.)‏ Kuponfüzet:75.000 db Beváltások száma: 1.200 db Költségek:

4 Az online kupon gyors térhódítása30.000 8.000 55.000 10.000 75.000 14.000 Beváltási arány: 18 - 25%

5 Az FMCG-ben is az online a király Nyomtatott fóti Cora kuponok 3 újságban hirdetés 140 beváltás On-line fóti Cora kuponok 480 beváltás 2010. július

6 Beszállítói kuponok - „Tiszta Amerika” Beváltott kuponok Cora Fót saját 3850 db Beszállítói 660 db 2010. október gyártó clearing house kereskedő

7 Köszönöm a figyelmet! Kuponline


Letölteni ppt "KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán."

Hasonló előadás


Google Hirdetések