HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Republikon Tolerancia-kutatások
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Béres Egészség Hungarikum Program Átfogó egészségmegőrző és betegségmegelőző nemzeti program Programindító sajtótájékoztató március 29.
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
„Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián,
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Kiskereskedelmi verseny és szolgáltatóváltás a hazai árampiacon Paizs László MTA KRTK KTI Budapest, 2012 május 29.
Hegyes paprika Piaci árviszonyainak vizsgálata Készítette:
Egészségügyi fejlesztések értékelése – Életmódprogramok Kiss Norbert Hétfa Kutatóintézet Budapesti Corvinus Egyetem április 25.
A FÖLD TERMÉSZETI ERŐFORRÁSAI
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Készítette: Magyar Orsolya
Halmazok Gyakorlás.
A tanulók tanulási stílusa és az oktatási módszerek közötti kapcsolat
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Fülemüle informatika verseny
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki nagy örömére… 0. hét.
A Szent István Társulat marketingtervének előkészítése Készítette: Orbán Eszter Konzulens: Dr. Pitlik László egyetemi docens.
Trofimov Grigorij. - Faanyag beszállítók ár-érték összehasonlítása -Célcsoport: azon vállalkozások, ame- lyek import fenyő fűrészáruval foglalkoz- nak,
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Nyíregyházi Főiskola március 6. Dr. Kokovay Ágnes Kompetenciaalapú képzés és a távoktatás.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
MENEKÜLTEK INTEGRÁCIÓJA A MAI MAGYAR TÁRSADALOMBA ÁPRILIS 15. Készítette: Majer Zsuzsanna Konzulens: Kóbor Krisztina.
A „Könyvtári minőségfejlesztés – könyvtári korszerűsítés 2.” pályázat Javaslat a feladatok végrehajtásához.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Az ELMŰ Nyrt. fogyasztói panaszkezeléssel és fogyasztói kifogással kapcsolatos tapasztalatai márc. 27.
Ö NKORMÁNYZATI KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KUTATÁS 2011.
Figyelő Top 200 Üzleti etika és korrupció Alexa Noémi október 11.
Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
Iszony vagy viszony - Magyarország megítélése az Európai Unió tagállamaként - Pavlics Tamás -
Készítette: Barabás Dóra Sleisz Gabriella Ballai Bálint Juhos Balázs
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
Franciaország bemutatása szekunder kutatás alapján
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
A fizikai réteg. Az OSI modell első, avagy legalsó rétege Feladata a bitek kommunikációs csatornára való juttatása Ez a réteg határozza meg az eszközökkel.
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Tanórai szokásaim 5/14.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
„Hatásvizsgálat” c. tanulmány szennyvíz és hulladék témakörben szerzett tapasztalatai „Fenntartható települések” workshop Tokaj, július Csillag.
Ügyfélpreferenciák a bankszámlakivonatok esetében Dr. Tomcsányi Péter Prime Rate ügyvezető.
Megújul a Magyar Földrajzi Társaság Az on-line felmérés eredményeinek értékelése Készitette: Erőss Ágnes – Mohai Andrea – Zimay Krisztián MFT évi.
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
Márkakereskedői helyzetkép
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128

TARTALOMJEGYZÉK Kutatási terv 3 Kutatási probléma 3 Kutatás célja 3 Célcsoport meghatározása 3 Kutatás módszere 3 Kérdőív részletezése 4 Eredmények, imázs profil ábra 6 Következtetések, javaslatok 9

KUTATÁSI TERV A kutatási probléma A kutatás céljai A kutatás témája: Az ELMŰ és az E-On imázs profiljának összehasonlítása A kutatás céljai Kutatásom célja az ELMŰ és az E-On imázsprofiljának összehasonlítása tükör imázs alkalmazásával. Célcsoport meghatározása A kutatás módszere A kutatás eszköze A kutatás körülményei

Eredmények

Imázs profil ábra

Következtetések, javaslatok Az eredményeket figyelembe véve a két cég megítélése a fogyasztók körében kis eltéréssekkel azonos. Ha megnézzük az eredményeket 8 helyen látható az, hogy az ELMŰ megítélése rosszabb lenne az E-On-énál. Tehát a másik 13 szempontban pedig ez ELMŰ értékelése jobb az E-On nál.   Elmondható, hogy mindkét szolgáltató esetében a számlázás korrektsége megfelel az elvárásoknak. Az áram ára is megfelelőnek bizonyult mindkét szolgáltató esetében, nagyon kicsi az eltérés mégis az E-On árait tartották rosszabbnak a válaszadók. A díjtáblázatokat összehasonlítva is látható a csekély eltérés és az A1 típusú résznél még az E-on nagyon kevéssel előzi meg az ELMŰ-t. Az ELMŰ esetében a nem Budapesti ügyfélszolgálati nyitvatartási idejét megnövelni kellene, a jobb megítélés érdekében. Ami mindkét szolgáltató esetében további fejlesztésre szorul az a hálózat korszerűsítése. A hálózat fejlesztése érdekében a levegőben lévő kábeleket vigyék le a föld alá ugyan az drága és helyreállítási időt megnöveli, de az emberekben mégis korszerűbbnek tűnhet a hálózat. Ugyan mindkét szolgáltató igen nagy hangsúlyt fektet a környezettudatosságra és a társadalmi szerepvállalásra, mégis a hagyományos médiumokban, a megkérdezettek szerint nem találkoznak velük sokszor. Például a TV-ben és a rádióban, ami hagyományos médiumnak tekinthető, persze a cégek weboldalán minden ott van, de mégis a több tv-s vagy rádiós szerepléssel jobban be tudnák vonni a fogyasztókat a különböző programjaikba. 

Köszönöm a figyelmet!