Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK."— Előadás másolata:

1 AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK

2 TULAJONOSOK 1. Állami (közszolgálati) szolgáltatók
cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás jellemző: független (-nek kellene maradnia…)

3 TULAJDONOSOK 2. Kereskedelmi szolgáltatók cél: profit
Jellemzők: nézettség, kevésbé igényes, profi piackutatás, nem objektív!!!

4 TULAJDONOSOK 3. Társadalmi csoport tulajdonában levő szolgáltató (párt, egyház, stb.) Nem objektív, az adott csoport érdekeit szolgálja

5 A RÁDIÓ Akusztikai hatás: érzelmekre hat Riporter: legyen szenvedélyes
Sűrített hírek,információk (a szó elszáll…) Howard Stern Szepesi György

6 A TELEVÍZIÓ 1. Akusztikai+vizuális hatás
A valóság befolyásolásának lehetősége!!! A manipuláció fő eszköze: a montázs

7 A TELEVÍZIÓ 2. Jellemző műfajok: híradók riportműsorok

8 A TELEVÍZIÓ 3. Magazinműsorok szappanoperák

9 A REKLÁMOK 1. Információközlés és a fogyasztói magatartás befolyásolása Fő módszerei: mézesmadzag, montázs

10 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 1.
Tudat alatti hatás

11 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 2.
ráció

12 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 3.
Híres emberek

13 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 4.
csomagolás

14 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 5.
félelemkeltés

15 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 6.
Hiánykeltés „AMÍG A KÉSZLET TART!!!”

16 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 7.
Beetetés „hagyományos mosópor…”

17 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 8.
Vakcsoport „A természet csodálatos tisztasága.” „A tökéletes ébredés titka.” STB.

18 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 9.
Ének, szlogen, fülbemászó dallam „MERT HÜLYE AZÉRT NEM VAGYOK!”


Letölteni ppt "AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK."

Hasonló előadás


Google Hirdetések