A Nemzeti Iskolagyümölcs-program kommunikációja Németh Franciska kommunikációs igazgató MATÉSZ-FRUCT Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nemzeti Iskolagyümölcs – program kommunikációja
Advertisements

Kettős szerepvállalás a Nemzeti Iskolagyümölcs – programban Kiss Eszter szóvivő MATÉSZ – FRUCT Kft.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Science Center of DEBRECEN
Az iskolai szociálismunka
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
Tehetségpont létrehozása
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
TÉT Platform Egyesület 1132 Budapest, Borbély u Tel.: Csontos Csaba TÉT Platform Közgyűlés.
Mintacím szerkesztése Mintaszöveg szerkesztése –Második szint Harmadik szint –Negyedik szint »Ötödik szint 1 ENERGETIKAI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS KOLLÉGIUM „ESZI”
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
TÁMOP „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Zöldségek és gyümölcsök az egészséges táplálkozás tükrében
Nemzeti Iskolagyümölcs-program - az európai iskolagyümölcs része - Bittsánszky Márton főosztályvezető-helyettes Miskolc május 21.
Török Szabolcs tankerületi igazgató
Kettős szerepvállalás a Nemzeti Iskolagyümölcs – programban Kiss Eszter szóvivő MATÉSZ – FRUCT Kft.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Nemzeti Iskolagyümölcs-program - az európai iskolagyümölcs része - Bittsánszky Márton főosztályvezető-helyettes Budapest, július 30.
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
SEGÍTS OKOSAN! Kampány
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Az energiakaland oktatási program
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
GINOP programidőszak rövid áttekintése.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
ELFT Békés Megyei Csoport 2011–2016
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
2018/2019 tanév.
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

A Nemzeti Iskolagyümölcs-program kommunikációja Németh Franciska kommunikációs igazgató MATÉSZ-FRUCT Kft.

Kiindulópontok A MATÉSZ-FRUCT Kft. pályázaton elnyerte a Nemzeti Iskolagyümölcs-program országos szintű kommunikációjának lebonyolítását a 2014. január és július közötti időszakra. Feladatunk a Nemzeti Iskolagyümölcs-program brandjének építése, az eredmények kommunikálását és ezeken keresztül a felnövekvő generáció egészségesebb táplálkozásra való nevelését.

Röviden a MATÉSZ-FRUCT Kft.-ről A MATÉSZ-FRUCT Kft. jelenleg az Iskolagyümölcs-program legnagyobb beszállítója mind területi, mind mennyiségi szempontból. Termékkínálatunk egyedülállóan széles skálán mozog, termelő tagjaink jelen vannak az ország több megyéjében is, így biztosítva, hogy egész Magyarország területére gyorsan, pontosan és kifogástalan minőségben tudjunk szállítani termékeinkből. A 2013/2014-es tanévben már 101 000 diáknak szállítunk több mint 700 tonna almát, 70 tonna körtét és 520 000 liter gyümölcslevet.

Videó - almaszüret

Kommunikáció a pályázat előtt A MATÉSZ-FRUCT Kft. már a pályázat meghirdetése előtt is jelentősen hozzájárult az Iskolagyümölcs-program népszerűsítéséhez 2013. szeptember 9-én sajtónyilvános esemény keretében adtunk hírt a program idei indulásáról. Az Óbudai Nagy László Általános iskolával együttműködve újságírók jelenlétében érkezett meg az iskolába az első almaszállítmány. Az esemény élénk érdeklődést váltott ki a sajtó képviselőiből. Három nap alatt 52 releváns megjelenés született (TV2 - Tények, Hír TV, M1 - Híradó, ECHO TV, Kossuth Rádió, Lánchíd Rádió, Metropol, Népszabadság, Világgazdaság stb.)

Társadalmi felelősségvállalás A MATÉSZ-FRUCT Kft. társadalmi felelősségvállalás keretében is népszerűsítette az Iskolagyümölcs-programot. A tavalyi Európai Autómentes Napon illetve a Millenáris Parkban megrendezésre került Magyar Vidék Napja eseményen is képviseltettük magunkat és a programot.

Társadalmi felelősségvállalás II. Mindkét helyszínen edukációs, játékos kvízzel vártuk a gyerekeket, felhívtuk a szülők és érdeklődők figyelmét a programra, s minden kvízt kitöltőt almával jutalmaztunk. A rendezvényeken összesen 3000-3000 darab almát osztottunk szét. Az akciókról közlemény formájában tájékoztattuk a sajtót, mely több online megjelenést is eredményezett.

Advent a Heim Pál Gyermekkórházban A MATÉSZ-FRUCT Kft. közel hét mázsa friss gyümölcsadománnyal járul hozzá a Heim Pál Gyermekkórházban ápolt gyermekek gyógyulásához. Az adventi időszakban több mint 300 gyermek kapott minden hétköznap ajándék almát, melynek célja a gondoskodáson túl az egészséges táplálkozásuk elősegítése volt.

„Rászoruló gyermekek reggeliztetése” Az Összefogás Óbudáért Egyesület Tanítási napokon két helyszínen: a Békásmegyeri Közösségi Házban és a Kaszásdűlői Kulturális Központban, naponta 150 rászoruló gyermeknek ad térítésmentesen reggelit és tízórai csomagot. A MATÉSZ-FRUCT Kft-nek köszönhetően a programban részt vevő gyerekek minden nap egészséges magyar almát kapnak a tízórai csomagjukba.

A NEMZETI ISKOLAGYÜMÖLCS-PROGRAM 2014. JANUÁR – JÚLIUSI KOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGE

Elsődleges célkitűzések A diákok, pedagógusok, szülők, termelők tájékoztatása a program létezéséről, működéséről és céljairól Pozitív asszociáció kialakítása a program tevékenysége iránt; a program népszerűsítése Szülők, pedagógusok, termelők, intézmények és fenntartók tájékoztatása a program által nyújtott lehetőségekről, bevonásuk a célok megvalósulásába

További célkitűzések A tájékoztatáson keresztül a programban részt vevő iskolák számának növelése Szemléletformálás: a diákok, szülők és pedagógusok figyelmének felhívása a program népszerűsítésén keresztül a zöldség-és gyümölcsfogyasztás jelentőségére A szemléletformálás eredményeképpen a táplálkozási szokások megváltoztatása, a zöldség- és gyümölcsbevitel mennyiségének növelése és a fogyasztás mindennapi gyakorlatának kialakítása a gyermekek körében A túlsúlyosság és elhízások számának csökkentése

További célkitűzések (folytatás) Az egészséges táplálkozáshoz kapcsolódó szakmai ismeretek megosztása A magyar termelők támogatása, értékesítési lehetőségeik bővítése Jól működő példák közvetítése A legszélesebb nyilvánosság elérésén keresztül a fogyasztói szokások alakítása

Üzenetek Kommunikációs kampányunknak négy jól elkülöníthető célcsoportja van, melyeket target specifikus üzenetekkel célzunk. Szülők Pedagógusok Diákok Termelők

Kommunikációs eszközök Tájékoztató kampányok Tájékoztató találkozók, konferenciák, szemináriumok és események szervezése Tájékoztató és promóciós anyagok

Tájékoztató kampányok Arculatmódosítás – programlogó tervezése Weboldal Plakát minden részt vevő iskolának Tájékoztató levél szülőknek PR/CSR reklámfilm TCR kampány – M1, M2 (130 megjelenés ) Versenyek, pályázatok (Gyümölcsdoboz-tervezési pályázat; Legjobb termelői gyakorlat pályázat) Sajtónyilvános események szervezése (rajzpályázat bejelentése, eredményhirdetése, stb.)

Tájékozató kampányok (folytatás) Edukációs feladatlapok Oktatási segédlet tanároknak (6600 db, 3 db iskolánként) Gyakorló munkafüzet gyermekeknek (6600 db) Roadshow: Keressük Magyarország kedvenc almafajtáját! (kisrendezvény 3 helyszínen) Kvantitatív kutatás és eredményeinek kommunikációja Eredménykommunikáció Sajtóközlemények (PR-Hírfolyam)

Találkozók, konferenciák, szemináriumok Szakmai nyitókonferencia Workshopok (6 helyszín) Szakkonferencia termelőknek Szakmai zárókonferencia

Reklámtárgyak Öntapadós matrica minden, az iskolagyümölcs-programban részt vevő tanuló számára (535.000 db) Logózott kerámia bögre (6.000 db) Brandingelt könyvjelző (6.000 db) Brandingelt pamuttáska (500 db) Brandingelt uzsonnás doboz (500 db) Brandingelt tornazsák (500 db) Póló két helyen logózva (500 db) Edényfogó kesztyű egy helyen logózva (500db) Gyümölcsturmix (24 db)