Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat"— Előadás másolata:

1 a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Fiatalok pénzügyi tudatosságának fejlesztését célzó együttműködése

2 RÓLUNK A DUE MédiaHÁLÓZAT több, mint 20 éve tevékenykedik az ifjúsági médiapiacon. Hálózatunkba több mint 500 közép- és felsőoktatási intézmény tartozik országosan. Csatornáinkon keresztül több mint 350 ezer fiatalt érünk el. Az 1,2 millió középiskolás és egyetemista diák 30%-át teljes biztonsággal érjük el. Hatékonyságunk titka, hogy a célcsoportot a véleményformáló fiatalokon keresztül szólítjuk meg. A DUE médiumainak erőssége, hogy az információkat adó és a befogadó célcsoport azonos. Együttműködő partnerünk, a DUE Médiahálózat hazánk második legnagyobb újságíró szervezete.

3 CÉLCSOPORTUNK avagy a pozitív irányba fejleszthetők
A DUE Médiaügynökség célcsoportja az Y, Z generáció, amely a fogyasztói társadalom alakítója és húzórétege. Elsődleges célcsoport: véleményvezér diákújságírók és diákrádiósok középiskolások felsőoktatásban tanulók pedagógusok szülők

4 PÉNZÜGYmINISZTÉRIUM–due együttműködés
Célunk PÉNZÜGYmINISZTÉRIUM–due együttműködés A DUE Médiahálózat egy komplex programmal vesz részt a Magyar Kormány által elfogadott, a PM által gondozott pénzügyi tudatosság fejlesztését célzó stratégiai programban. Cél: a fiatalok számára érthető nyelven és hiteles információkkal tájékoztassuk a diákokat, illetve biztos támpontokat adva kielégítsük kíváncsiságukat és tudásszomjukat. a fiatal korosztályt tájékoztatjuk, edukáljuk, hogy emelkedjen a korosztály pénzügyi kultúrája.

5 MÓDSZERTANUNK Kampányunkat a DUE Médiaügynökség speciális kommunikációs csatornáira építjük. A piacon egyedülálló módon anyagainkat a diákok készítik, saját nyelvezetüket használva. az általuk leírt információkat könnyebben elfogadják, mint ha egy felnőtt újságíró a sajtóban megszokott módon és nyelvezettel mutatná be a témát.

6 MÉDIAESZKÖZEINK tartalmak az új generációtól A célcsoport készíti, akikhez ügyfeleink az üzeneteiket szeretnék eljuttatni. DUE Tallózó DUE Rádió DUE Online DUE Facebook Sajtófesztivál (tavasz) Kommunikációs és Média szaktábor (nyár) Médiatalálkozó (ősz) Nagy diák teszt sorozat Bemutatkozik a DUE Médiaügynökség

7 DUE TALLÓZÓ „fiataloknak aggyal”
32 színes oldalon, példányban ingyenesen terjesztjük Országosan 500 középiskolában és felsőoktatási intézményben 240 ezer diák olvassa 14-24 év közötti korosztály 30%-át teljes biztonsággal eléri A célcsoport aktív tagjai készítik profi újságírók támogatásával A lap képes alkalmazkodni a mai generáció szüntelenül változó igényeihez

8 DUE RÁDIÓ „szünetben a füledben”
az iskolarádió hálózat tagjai nagy tanulólétszámú iskolák országosan közel 220 általános és középiskolában 180 ezer diák hallgatja óraközi szünetekben a év közötti korosztály 30%-át teljes biztonsággal eléri A diákrádiókban megszólaló magazin követi a print sorozat tematikáját. Itt kiemelendő az együttes hatás

9 DUE ONLINE „mindig bejön”
Magyarország Ifjúsági Médiaportálja Az elmúlt évben közel 500 ezer egyedi látogató A látogatók többsége a fiatal véleményformálók köréből kerül ki Honlap fényképes és videó tudósítások formájában is beszámol a DUE Médiahálózat eseményeiről, programjairól A portál összegyűjti a hazai ifjúsági médiával kapcsolatos híreket Az oldal kiváló felületet biztosít a partnereinkkel közös projektek megjelenítésére

10 DUE Facebook „a naprakész”
A klasszikus képes posztok mellett kvízjátékokkal, applikációkkal is tudjuk növelni a projekt hatékonyságát A DUE Facebook oldalának közel véleményvezér követője van Napi kapcsolatot ápolunk velük

11 Pénzügyes rovat a due tallózóban

12 Pénzügyes rovat a due tallózóban

13 DUE ONLINE

14 Pénzügyes a due facebookon

15 Pénzügyes magazin a due rádióban

16 Kommunikációs és Média Szaktábor az év legjobb 10 napja
Az együttműködés keretében pénzügyi projektnapot szerveztünk a DUE nyári Kommunikációs és Média táborában. A Balatonszárszón megrendezett médiatábor közel 100 véleményvezér diákmédiás és 15 profi médiaszakember részvételével zajlott

17 További terveink a PM és a DUE a stratégia keretein belül egy Nagy Diák Iq-teszt formátumára épített, egyedi Pénzügyes teszt Megszervezése melynek célja, hogy játékosan segítsük a fiatalok pénzügyi jártasságát, bővítsük pénzügyi ismereteiket. Nagy Magyar Filmteszt Diákoknak Nagy Diák IQ-teszt

18 Cél a játékos edukálás A nagy diák tesztsorozatba illeszkedő programot a felek a es tanév folyamán tervezik megvalósítani.

19 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Dr. Szayly József Alelnök, ügyvezető
Mobil: +36 (30)  


Letölteni ppt "a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat"

Hasonló előadás


Google Hirdetések