Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. 1 Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Advertisements

A digitális számítás elmélete Előadás:kedd 10:10-11:40, 0/13. terem előadó: Dr. Ruszinkó Miklós Gyakorlat: Kedd 14:15-16:00,
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kar Gábor Dénes-díjasok Klubja Veszprém, június 1. Minőség és fenntarthatóság Friedler Ferenc dékán.
Szegedi Tudományegyetem Informatikai Tanszékcsoport
MSc felvételi eljárás informatika képzési területen
50 éves a szegedi informatika
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
ELTE, matematika alapszak
ELTE, matematika alapszak
Szlávi Péter: VISz Oktatói-díj
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
SZTE TTIK Kari Nyílt Nap december 17. SZTE Bolyai Intézet = Matematika Tanszékcsoport = { Matematika BSc (3 év), Matematikus, Alkalmazott matematikus.
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Tájékoztató 2007/2008-os tanév őszi félév
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Tájékoztató 2008/2009-es tanév őszi félév
Bemutatkozik a Georgikon
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Az Egyetem oktatási-kutatási szervezete
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Technical University of Budapest
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Programtervező informatikus
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
A sorok tanításáról a gazdaságtudományi alapképzésben Klingné Takács Anna Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Matematika és Fizika Tanszék MAFIOK.
Dr. Husvéth Ferenc Tudományos ügyekért felelős rektorhelyettes június 22.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM JOG- ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI TANSZÉK Biztosítás és kockázatkezelés (oktatás – kutatás) dr. Farkas Szilveszter.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
Budapesti Corvinus Egyetem A évi mesterszakos felvételi eljárás Budapest, február 4.
ÉRETTSÉGI VIZSGA A XÁNTUSBAN A XÁNTUSBAN Fehérvizi Judit közismereti igazgató helyettes.
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
Üzleti jog BSc BMEGT55A001 V17.
Gépészmérnöki és Informatikai Kar, Matematikai Intézet
Készítette: Papp-Varga Zsuzsa
Üzleti jog BSc BMEGT55A001 E5.
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi Kar Mérnöki Kar Mezőgazdaságtudományi Kar Műszaki Informatikai Kar Veszprém, Keszthely, Nagykanizsa, Székesfehérvár, Pápa képzési helyek hallgató, 14 főiskolai, 32 BSc, 25 egyetemi szak

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Matematikai és Számítástechnikai Tanszék (1949) Fejes Tóth László, Varga Dezső, László Zoltán, Győri István 27 főállású oktató Főbb oktatási feladatok: analízis, algebra, diszkrét matematika, numerikus analízis, valószínűségszámítás, operációkutatás Műszaki, gazdasági, informatikai szakok Kb 7000 jegy/félév

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Műszaki informatika egyetemi szak (38 kp) kötelező tárgyak: analízis I.-II. (4+2, 4+2, sorozatok, egyváltozós függvények, számsorok, többváltozós függvények, függvénysorok, vonalitegrál) analízis I.-II. (4+2, 4+2, sorozatok, egyváltozós függvények, számsorok, többváltozós függvények, függvénysorok, vonalitegrál) analízis III. (4+2, Laplace-, z-transzformált, komplex függvények, funkcionálanalízis elemei) analízis III. (4+2, Laplace-, z-transzformált, komplex függvények, funkcionálanalízis elemei) analízis IV. (2+2, differenciálegyenletek) analízis IV. (2+2, differenciálegyenletek) lineáris algebra (2+1) lineáris algebra (2+1) algebra és diszkrét matematika (4+1) algebra és diszkrét matematika (4+1) valószínűségszámítás és mat. stat. I-II. (2+2, 2+2) valószínűségszámítás és mat. stat. I-II. (2+2, 2+2)

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Műszaki informatika egyetemi szak választható tárgyak: numerikus módszerek (2+1, 2+1) numerikus módszerek (2+1, 2+1) matematikai logika (2+0) matematikai logika (2+0) operációkutatás (2+1) operációkutatás (2+1) diszkrét és folytonos dinamikai rendszerek (2+0) diszkrét és folytonos dinamikai rendszerek (2+0) kombinatorikus algoritmusok (2+2) kombinatorikus algoritmusok (2+2) bonyolultságelmélet (3+1) bonyolultságelmélet (3+1)

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Programtervező informatikus BSc (38 kp) kötelező tárgyak: analízis (2+2, 2+2) analízis (2+2, 2+2) lineáris algebra (2+1) lineáris algebra (2+1) algebra és logika (3+1) algebra és logika (3+1) diszkrét matematika (2+1) diszkrét matematika (2+1) valószínűségszámítás és mat. stat. (2+2) valószínűségszámítás és mat. stat. (2+2) matematikai programcsomagok (0+2) matematikai programcsomagok (0+2)

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Programtervező informatikus BSc (38 kp) kötelező tárgyak: operációkutatás (2+1) operációkutatás (2+1) numerikus analízis (2+2) numerikus analízis (2+2) automaták és formális nyelvek (2+2) automaták és formális nyelvek (2+2) bonyolultságelmélet (2+0) bonyolultságelmélet (2+0) választható tárgy: statisztikai programcsomagok (0+2) statisztikai programcsomagok (0+2)

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Egyetemi szakon: definíciók, tételek, elemi bizonyítások, alkalmazások Számítógépes laborgyakorlat numerikus módszerek (Matlab) numerikus módszerek (Matlab) statisztikai programcsomagok (R) statisztikai programcsomagok (R) matematikai programcsomagok (Maple, Matlab) matematikai programcsomagok (Maple, Matlab) Gyakorlatok látszáma: fő Tanszék oktatója által írt nyomtatott vagy interneten elérhető jegyzetek, segédanyagok Tehetséggondozás (egyéni témavezetés, speciális kurzusok) Felzárkóztatás (cél) Otthoni munkára alapozott folyamatos számonkérés (cél)

Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Megvitatandó kérdések egységes tankönyvek egységes tankönyvek BSc-s tanulmányok és az MSc-s követelmények összhangja BSc-s tanulmányok és az MSc-s követelmények összhangja a karok közötti átoktatások a karok közötti átoktatások