Mit nyújt a gepárd-iskola©?. Minden gyerek gepárd- kölyökké válhat? O Igen, minden gyereknek van tehetsége valamihez. O Igen, minden gyerek felszínre.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan fedezd fel saját gepárdságod?.  A rendszer alapja Hippokrétesz, majd Jung által alkalmazott tipológia, amit az 1920-as években William Moulton.
Advertisements

Érték-e még a család? SzülőSuli 1.
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A tanári munka értékelése
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
A Bálint Márton Általános és Középiskola
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Hogyan készüljünk az óvodás évekre?
A tehetség és felelősség
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Gyerekek a Biztos Kezdet Gyerekházban
Értékelés a pedagógiában
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
“13 tanács egy életre".
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
A nevelés története Bevezetés. Rendszertani felosztás.
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Az egyéni fejlesztési terv
13 tanács egy életre.
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
Az emberi tanulás.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
ÁRVÁK A szülőktől kapott „uticsomag” tartalma: A biztonság érzése
A pedagógus.
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
A kompetencia alapú oktatás implementációja
A TANULÓ SZERVEZETEKRŐL
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
A pszichológia tárgya mentális folyamatok viselkedés.
A melankolikus temperamentum
IKT-alapú programcsomag alkalmazása a szociális kompetencia fejlesztésében Készítette: Andiné Csorba Klára
Resztoratív módszerek az iskolában
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Vajda Zsuzsanna Siettetett gyerekek
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
Autonómia és felelősségvállalás
Az iskoláskor küszöbén
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
A tanulói jelentés.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
A Magyar Parlament Nemzetbiztonsági Bizottsága részére Készítette: Szilvásy Péter december 3.
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Inklúzív nevelés Magyarországon
A HITOKTATÁSRÓL „…Jézus ezt mondta: „Engedjétek, és ne akadályozzátok, hogy hozzám jöjjenek a kisgyermekek, mert ilyeneké a mennyek országa.” (Mt 19,14)
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
A következő kérdések a mai gyerekekre vonatkoznak:  Felkészíti-e az iskola a gyermekeinket a való világra?  Kapnak-e.
Attitűd, autonómia és felelősségvállalás az OKKR-ben
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Önmenedzselés Előadó: Selmeci József Csongor. Változó külső és belső világunk A körülöttünk folyó változások egyik legfontosabbika az, hogy megnőtt a.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
REGULA Viselkedésjavító, tanulást segítő foglalkozás „A fegyelmezett ember körül rend van, s ahol rend van, ott működnek a dolgok.” 1.
A felnőttek bevonásának fejlesztése a kora gyermekkori oktatásba Chris Pascal, prof. és Tony Bertram, prof.
GRASSROOTS Gyermekvédelem
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Előadás címe: Tudom, változnom kell!!!
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
A Magyar Szocialista Párt választási programja:
Szeptember 1. Nem az első nap a nehéz, hanem az, amikor rádöbben felnőtt és gyerek, hogy még vár rá 179 nap…az iskolában.
Videójátékok veszélyei
Mindent lehet még jobban tenni
Előadás másolata:

Mit nyújt a gepárd-iskola©?

Minden gyerek gepárd- kölyökké válhat? O Igen, minden gyereknek van tehetsége valamihez. O Igen, minden gyerek felszínre tudja hozni rejtett képességeit szülői segítséggel. O Igen, a tehetség azonban csak lehetőség. O Igen, legyen bármilyen tehetségalkat, a cél: gepárd-kölyökké válni, hogy megmutathassa tehetségét, hogy.

Miért több a tehetség gyerekek között, mint a felnőtteknél? O A tehetség elvész, ha nem kap megfelelő támogatást. O A tehetségalkat erőssége tévútra viheti a gyereket, ha nem kap tudatos támogatást. O Célzott segítség nélkül a tehetség csak lehetőség marad. O A tehetség akkor mutatkozik meg, ha teret kap képességei teljesítménybe fordításához.

Hogyan lesz a tehetségből alkotó, produktív felnőtt? Ez nem egyszerűen a mentális képességek tréningjének a függvénye, hanem a „kibontakoztató rendszerek”(Gruber): O a tudás, az érzelem és a célok sajátos szerveződésének következménye. Gepárd-iskola©: a kibontakoztató rendszerek megismerése, tudatos alakítása.

Hogyan támogathatja a szülő, hogy gepárd-kölyökké váljon gyermeke? O Tehetségalkatának megfelelően könnyen felébreszthető a kíváncsisága, és lehetőség biztosítható arra, hogy kíváncsiságukat saját erőfeszítésük segítségével elégítsék ki. O Tehetségalkatához igazodva motiválhatóak arra, hogy érzékenyen, kritikusan és egyben tárgyilagosan gondolkodjanak. O Felismerve és támogatva a belső hajtóerőt, a tehetségalkatának sajátját, ami ahhoz kell, hogy véghez is vigye elképzeléseit.

Miért érdemes kijárni a gepárd-iskolát©? Mert a tehetségalkat megismerése… O … szülőnek és gyereknek egyaránt segíti az erősségek elfogadását. O … mert az erősségek által támogathatók a kevésbé erős oldalak. O … mert a tehetségalkatnak megfelelő feladatvégzés, tanulásmódszertan növeli az eredményességet, hatékonyabbá teszi a tanulást, és több sikerélményt biztosít.

Neked mi a gepárdságod? Gyere, ismerd meg a gepárd-iskolát©, és fedezd fel saját gepárdságod! Szeretettel várunk! Így még aludni is jobban esik