A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola
A KIINDULÁSI PROBLÉMA Fogalmazza meg a problémát (amelyre a kísérlete választ ad).
A PROJEKT ÁTTEKINTÉSE Röviden foglalja össze, mi a projekt tárgya Röviden foglalja össze mi a projekt pedagógiai haszna
HIPOTÉZIS A kutatás eredményeként mely hipotézis ellenőrizhető
A KUTATÁS MENETE Összegezze 3–5 pontban a kutatás konkrét lépéseit! – 1. pont – 2. pont – 3. pont – 4. pont – 5. pont
VÁLTOZÓK Ellenőrzött változók: A kísérletek során állandó változók (jellemzők). Független változó: A kísérlet során megváltoztatott és vizsgált egyetlen változó. Függő változó: A független változónak betudható változás mértéke. A változás mértékének megfigyelési módszere és mérése fontos.
ANYAGOK, ESZKÖZÖK Itt sorolja fel a szükséges anyagokat és eszközöket.
ELJÁRÁSOK Sorolja fel a kísérleti protokoll lépéseit! 1. lépés 2. lépés 3. lépés...
ADATOK ÉS MEGFIGYELÉSEK Az adatok értelmezését táblázatok és diagramok segíthetik. Készítsen Microsoft Excel-diagramot, és importáld be ebbe a diába. Ellenőrizze, hogy az adatok, tengelyek feliratozása érthető-e, megfelelőek-e a mértékegységek
KONKLÚZIÓ Összegezze röviden a kísérletek során tett felfedezéseket. Jelezze, hogy az adatok alátámasztják-e a hipotézisedet, és indokolja meg, hogy miért vagy miért nem.
PEDAGÓGIAI EREDMÉNYEK Sorolja fel a kísérlettel/projekttel elért pedagógiai eredményeket. Tüntesse fel, hogy hány diák milyen időtartamban foglalkozott a projekttel Sorolja fel azokat a képességeket, amelyeket a projekt/kísérlet elvégzése segített
BIBLIOGRÁFIA Sorolja fel a nyomtatott és elektronikus forrásokat, majd rendezze őket betűrendbe.