TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az egyenlő bánásmód érvényesítése és a társadalmi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit lehet tudni a célcsoportról?
Advertisements

Az esélyegyenlőségről és a hátrányos megkülönböztetés tilalmáról
A rehabilitációs járadékban részesülő személyek (re)integrációs esélyeinek növelése a munkaügyi központok segítségével Vincze Györgyné Pécs, április.
Workshop szakszervezetek számára október 4. Hotel Astoria
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség
Nemzetközi Médiakonferencia Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Életkor és diszkrimináció
DIREKTÍVÁK AZ EURÓPAI UNIÓBAN és ezek hatása a magánbiztosításra Dr. Marczi Erika.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Egyenlő Bánásmód Hatóság. A védett tulajdonsággal rendelkezők hátrányos megkülönböztetése  nemi diszkrimináció  a romák hátrányos megkülönböztetése.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
El ő adó: Kiszner Levente.  Melyek azok a legfontosabb társadalmi rétegek, amelyek valamilyen szempontból speciális helyzetben vannak?  Milyen nehézségek.
dr. Juhász Péter Fogyatékosságügyi és Rehabilitációs Főosztály
Kulinyi Márton, a szerkesztő bizottság elnöke. Miről is van szó? Egyenl ő bánásmód Hátrányos megkülön- böztetés Egyenl ő hozzáférés el ő ítélet.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Az idős ember méltóságát védő jogok idősek otthonában
Az egyenlő bánásmód követelményének érvényesítését szolgáló alapvető jogi ismeretek dr. Gyarmati Edit 2010.
Jogi eljárások az oktatásban
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Látássérültek közösségi mentorainak képzése és foglalkoztatása TÁMOP /
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Civil szervezetek a munka világában
„A jó polgár”- jogtudatosság a mai magyar társadalomban
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
Többség – kisebbség helyzete Magyarországon
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
Másság-tisztelet vagy személyi méltóság: a társadalompolitika válaszútja Kővári János
Köszöntő avagy néhány mondat a felsőoktatásról. Adatkezelés a felsőoktatási intézményekben Bakonyi László elnök, Oktatási Hivatal.
Munkaasszisztensi tevékenységek Regionális Szociális Forrásközpont Nonprofit Kft. ___________________________ Integrált Foglalkoztatást Segítő Szolgálat.
Társadalmi szemléletformálás, jogtudatosság fejlesztés, partnerségek-
Esélyegyenlőség a dokumentumokban és a gyakorlatban Budapest, November 10.
A Magyar Köztársaság kormánya
Esélyegyenlőség Előadó: Megyesi Rita.
Roma Központ Nagykanizsa Magyar-Horvát Szakértői Akadémia szeminárium
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
Védtelen „védett csoportok” A nemi és az etnikai diszkrimináció sajátosságai Kovács Edina.
Személyhez fűződő jogok polgári jogi védelme
Miért fontos a komplex rehabilitáció az Európai Unió foglalkoztatáspolitikája szempontjából? Budapest, december 3.
A férfi és női munkavállalók közötti egyenlő bánásmódról
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) november 8. Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Diszkrimináció, jogtudatosság,
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Az egyenlő bánásmód elvének érvényesülése a hatósági tapasztalatok tükrében.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az országos egyenlőbánásmód-referensi hálózat.
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 4. A munkahelyi esélyegyenlőség megvalósulása a dolgozók és érdekképviseleteik véleményének tükrében.
Munkaerő-piaci helyzetkép Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Közigazgatás közösen Workshop a közigazgatásban.
ViaD’oro Közigazgatásfejlesztési Tanácsadó és Szolgáltató Készült az Új Magyarország Fejlesztési terv Államreform.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Előítéletek a fogyatékossággal szemben az.
Állampolgári jogok és kötelességek
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Alapfogalmak.
Az Ebktv. különös rendelkezései Az egyenlő bánásmód követelménye a munka- és más jogviszonyokban.
2011-es népszámlálási adatok Decsről : iskolázottság, gazdasági aktivitás, nemzetiség, vallás Készítette: Herke Boglárka.
Az adatvédelem szabályozása
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
TÁMOP projektek megvalósításának „nyeresége” Kemecsei Judit – Hajléktalanokért Közalapítvány TÁMOP / december 13. Miskolc.
Civil Partnerség V. Regionális Konferencia Felnőttképzés és esélyegyenlőség – civil lehetőségek Aranyi Magdolna „Lépj egyet előre!” projektmenedzser 2007.
ESÉLYEGYENLŐSÉGI ÉS KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁGI KÉPZÉS Szent István Egyetem.
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Esélyegyenlőségi képzés
Migráció és a struktúrális diszkrimináció kapcsolata
„Út a munkához”program
Az LMBTI-személyek egyenlőségének előmozdítása az Európai Unióban
Előadás másolata:

TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az egyenlő bánásmód érvényesítése és a társadalmi érzékenység fejlesztése című képzés céljai és tapasztalatai Pánczél Orsolya Képzési koordinátor III. Tapasztalatátadó megbeszélés november 8. Hotel Corvin Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

A képzés résztvevőinek statisztikai adatai a 2010 szeptember október 1-ig megrendezett 25 képzés alapján

Képzésen résztvevők demográfiai adatai: neme Összesen 479 fő

Célcsoporthoz tartozás Összesen 479 fő

Célcsoporthoz tartozás- egyéb kategória Összesen 79 fő- 17%

Képzésen résztvevők demográfiai adatai: lakóhelye Összesen 479 fő

Képzésen résztvevők demográfiai adatai: legmagasabb iskolai végzettség Összesen 479 fő

Képzésen résztvevők demográfiai adatai: az ügyfél lakóhelye kistérségek szerint Összesen 479 fő

Rendelkezik-e valamilyen védett tulajdonsággal? Összesen 479 fő „Igen” válasz esetén 1-5 védett tulajdonságot jelöltek meg a válaszadók.

A képzés résztvevője milyen védett tulajdonsággal rendelkezik? Összesen 204 fő- 43% Említése k aránya %-ban érdekképviselethez való tartozás, neme, nemzeti vagy etnikai kisebbséghez való tartozása, fogyatékossága, életkora 10-15% között egészségi állapota, családi állapota, anyasága (terhessége) vagy apasága, foglalkoztatási jogviszonyának vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony részmunkaidős jellege ill. határozott időtartama, vallási vagy világnézeti meggyőződése, vagyoni helyzete, egyéb helyzete, tulajdonsága, vagy jellemzője, faji hovatartozása 2-5% között politikai vagy más véleménye, bőrszíne, nemzetisége, szexuális irányultsága, társadalmi származása, anyanyelve, nemi identitása 0-2% között

A képzés hallgatóinak véleménye a szeptember 1. és október 1. közötti időszakban megrendezett 25 képzés alapján

A képzésen résztvevő hallgatót delegáló szervezet megnevezése Összesen 479 fő

Mindent egybevetve mennyire felelt meg várakozásainak a képzés? Összesen 479 fő Átlag: 9,33

Milyen mértékben valósultak meg a képzés során az alábbi célok? Összesen 479 fő

A képzésen szerzett ismeretei és személyes élményei hozzájárultak-e társadalmi érzékenységének fejlődéséhez, a kisebbségiek/többségiek elfogadásához? Összesen 479 fő

A képzésen szerzett ismeretek és személyes élmények hasznosíthatóak-e a gyakorlati életben ? Összesen 479 fő Átlag: 4,7

„Úgy jöttem ide, hogy nem tudtam biztosan, itt kell- e lennem, és úgy megyek el, hogy az egész világot ide küldeném…” (egy résztvevő értékelése)

Köszönöm a figyelmet! Elérhetőségek: Pánczél Orsolya Képzésszervező koordinátor Tel: (1)