„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Jó gyakorlatok specifikációja
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
REFERENCIA-INTÉZMÉNYEK MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSRENDJE
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Alkotó közösségek, támogató környezet - hálózati tanulás A TÁMOP kiemelt projekt átfogó céljai, közoktatás-fejlesztési irányvonalai Budapest Főváros.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Együttműködések A „21. századi közoktatás” kiemelt projekt és kapcsolatai a regionális koordinációt végző partnereinkkel.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A referencia intézmények szerepe a pedagógiai innovációban.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Együttműködések A „21. századi közoktatás” kiemelt projekt és kapcsolatai a regionális koordinációt végző partnereinkkel.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
BLAZOVICSNÉ VARGA MARIANNA IGAZGATÓ
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A HÁLÓZATI TANULÁS EREDMÉNYEI Eszközök és feladatok az országos és regionális közoktatási hálózatépítésben Puskás Aurél

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt SZOLGÁLTATÓI KOSÁR Helyzetelemezés Képzés Mentorálás Hálózati tanulás Programcsomagok Esélyegyenlőség Jó gyakorlatok Folyamat-tanácsadás Önfejlesztés Egységes iskola intézmények pedagógusok gyermekek, tanulók társ ellátórendszerek fenntartók szülők civil partnerek Regionális koordináló hálózat Új programok kompetencia- területekre Komplex természet- tudomány Aktív állampolgárság A tanulás tanulása Vállalkozói készségek… Szolgál- tatók Fenntartói, intézményi pályázatok Kompetencia és esély (…) Fel- készített szakértők Referencia Intézmé- nyek. Kiemelt projekt Más kiemelt projektek: ; 3.3.1…

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt TÁMOP – ROP - TIOP Új hálózatok: 7 regionális fejlesztéskoordinációs központ EGYMI konzorciumok Országos Oktatási Integrációs Hálózat „Biztos kezdet” házak Felsőoktatási intézmények gyakorló-intézményi partnerhálózata Tehetségpontok Mikrotérségi intézményhálózatok…  Fenntartók közötti intézmény-integráció  Komprehenzív modellek

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A Hálózatkoordináció kapcsolatrendszere TÁMOP Szolgáltatói Kosár Stratégiai tervezés, OFI, más kiemelt projektek Fejlesztés- koordinációs Hálózat Hálózati és pedagógiai standardok Regionális hálózat-koordináció 7 partner feladatmegosztásában (TÁMOP 3.2.2) Szolgáltatások minőség- biztosítása HÁLÓZATI, HORIZONTÁLIS TANULÁS DISSZEMINÁCIÓJA Szakmai Help Desk Információ -megosztás Szakmai nyomonkövető adatbázis SNI inklúziós fejlesztések

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az esélyegyenlőségi Igazgatóság régiós irodahálózata Nyugat-dunántúli régió Bogdán Iván Közép-dunántúli régió Baráth Szabolcs Dél-dunántúli régió Bogdán Anna Dél-alföldi régió Szűcs Norbert Észak-alföldi régió Hajdú-Bihar és Jász- Nagykun-Szolnok megye Demeter Ilona Észak-alföldi régió Sz-Sz-B. megye Kóka Ágnes Észak-magyarországi régió Káló Károly Közép-magyarországi régió és Nógrád megye Szemenyei Mariann

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A „teljes lefedettség” elérése: a kistérségek szintjét elérő szolgáltatói pontok kialakítása az egyenlő hozzáférést biztosító disszemináció érdekében A fejlesztési területek fehér foltjainak feltárása A leszakadó, hátrányos helyzetű térségek intézményeinek célzott támogatása A rejtőzködők elérése, motivációja Munkakonferenciák, rendezvények, felkészítések: kistérségi, mikrotérségi hálózati tanulási formák A projekt közös kommunikációja… aa Az Educatio Kft. és a közoktatás-fejlesztési Regionális Koordináló Szervezetek együttműködésének főbb területei a kistérségek szempontjából

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Területi lefedettség A TÁMOP régiós központok vállalt tevékenységei körében : A régió TÁMOP pályázataiban érintett közoktatási intézmények (300 koordinációba bevont közoktatási intézmény) számára elérhető közelségbe hozni a szükségleti igényeikre válaszoló szolgáltatásokat. Ez jelenti a földrajzi területi lefedettséget a régiónként, célértékként meghatározott 15 kistérségi hálózati pont létrehozását, amely a koordinációba bevont intézmények mindegyike számára lehetővé teszi az információk és szolgáltatások egyenlő hozzáférését.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A területi lefedettség szakmai értelemben Az intézmények szakmai munkájának, az intézményi fenntartók munkájának a támogatása (a kapcsolódó monitoring mutatók figyelembe vételével). - szükségleti igények felmérése - szolgáltatók/ szolgáltatások kínálati listája; - referencia intézményi szolgáltatások - együttműködési megállapodások - fejlesztési ajánlások - bevonás, ösztönzés - nyomonkövetési rendszer, - információmenedzsment - minőségbiztosítás

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Támogató környezet ROPinfrastruktúra-fejlesztés Képzési, tanácsadói, mentori szolgáltatói kínálat kínálat Fenntartói munka- szervezet felkészítése ? Kistérségi innováció Kompetencia alapú oktatás SNI tanulók együttnevelése Országos kompetenciamérés Egyenlő hozzáférés IKT stratégia Tehetséggondozás Regionális szakmai koordináció, támogató kapacitások szervezése

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A Szolgáltatói Kosár Referencia- intézmények Fejlesztés- koordinációs hálózat TÁMOP Szolgáltatói Kosár Tudástár Pályázó intézmények, fenntartók, kistérségi partnerek Új taneszközök, IKT tartalmak SZOLGÁLTATÓK, SZOLGÁLTATÁSOK MEGJELENÍTÉSE HÁLÓZATI INFORMÁCIÓMEGOSZTÁS Továbbképzők, képzések Szaktanácsadók listái Jó gyakorlatok

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A „Jó gyakorlat” definíciója a TÁMOP fejlesztési környezetében Olyan innovatív folyamat, módszer, cselekvés, eszközhasználat együttese, amely az intézményi gyakorlatban, működésében megtapasztalható. Több éve sikeresen és hatékonyan alkalmazott, kipróbált, ezért eredményesen adaptálható, fenntartható, fejleszthető, dokumentálható. Az átvett innováció a továbbiakban a felhasználók által is elismert szolgáltatásként képes működni.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt “Jó Gyakorlatok” Statisztika augusztus 23. A Szolgáltatói Kosár adatbázisába ( feltöltötthttp://kosar.educatio.hu/ “Jó Gyakorlatok” száma: 2158 db A hivatalos formában értékelésre beérkezett “Jó Gyakorlatok” száma: 1788 db

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Nyilvános “Jó Gyakorlatok” A megfelelőségi vizsgálat során a Szolgáltatói Kosár felületén augusztus 23-ig 577 intézmény 1424 db “Jó Gyakorlata” vált nyilvánossá.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Átvett jó gyakorlatok száma – TÁMOP 3.1.4

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A referencia-intézmény definíciója Egyedi, működésében koherens, más intézmények számára is példaértékű, gyermekközpontú pedagógiai, szervezeti innovációval, gyakorlattal rendelkező és ezt publikálni, valamint szolgáltatásaiban átadni képes intézmény.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Út a referencia-intézményi cím megszerzéséhez

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Előminősítési folyamat

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Referencia-intézmények minősítése statisztika augusztus 23. A Szolgáltatói Kosár adatbázisában ( regisztrálthttp://kosar.educatio.hu/ referencia-intézmény jelöltek száma: 410 Postán is beérkezett regisztrációk száma: 248

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Regisztrált referencia-intézmények régiós bontásban

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Megtörtént helyszíni látogatások száma régiós bontásban aug.23-ig: 238

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Előminősített feladat- ellátási helyek intézménytípus szerint

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt referenciaterületek megoszlása az előminősített feladat-ellátási helyek körében

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Képzések, felkészítések Szakértői, tanácsadó támogató szolgáltatások igénybevétele Intézmény belső szakmai közreműködőinek fejlesztési tevékenységei Eszközbeszerzés A TÁMOP szakmai feladatterve

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Intézményi innovációk száma régiónként: TÁMOP 3.1.4

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Köszönöm a figyelmüket! Puskás Aurél