Stratégia célrendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Egyetemi prezentációs sablon
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Összefoglaló kérdések
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Üzleti terv.
A stratégiai tervezés módszertana
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
Szolgáltatás marketing
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
A vállalkozások környezete
A Vállalat piaci aktivitása, Marketing
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Marketing mix.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Termelésmenedzsment Production Management
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Az EEM helye a menedzsmentben
Vállalkozói készségek fejlesztése
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Zsembery Levente vezérigazgató
Pénzügyi-számviteli mutatók
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A vállalkozás környezete március március március 28.
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Az árképzés szempontjai
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Mintacím szerkesztése Nemzetközi és interkulturális marketing Árpolitika Oktató: Eisingerné Balassa Boglárka Nemzetközi és interkulturális marketing Árpolitika.
Vállalkozásmenedzsment I.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft). Üzleti terv Üzleti koncepció„Pénzügyi” terv Befektető tájékoztatása, pótlólagos pénzügyi forrás szerzése Folyamatos.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
az Akasztói Szikiponty
Marketing I. 7. előadás Árpolitika
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
2/18/2018 Marketingterv Név.
Üzleti terv bemutatása
Kérdések a második zh-hoz
Vállalati terv bemutató
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Üzleti terv.
SEEM alapok.
Üzleti terv bemutatása
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Cégnév Üzleti terv.
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Stratégia célrendszer Vállalati küldetés Vállalat alapvető célja, rendeltetése A betölteni kívánt gazdasági, társadalmi szerep A vállalat megtartandó/elérendő értékei A követendő viselkedési normák

A marketing mint átfogó vállalati koncepció egy rendszert alkot: Területei: A marketing mint filozófia A marketing mint módszer A marketing mint szervezeti elv

Stratégia Növekedési startégia Versenystratégia Meglévő termék, meglévő piac Meglévő termék, új piac Új termék, meglévő piac Új termék, új piac Versenystratégia Tömegtermelés, költségvezető pozíció Egyedi jelleg, differenciálás Szelektív piaci aktívitás

Piackutatás Piacok fő jellemzői: Piaci volumen Konkurensek száma, piaci részesedésük A saját termék iránt szóba jövő üzleti partnerek köre és piaci ereje Potenciális vevőkör, esetleg név és címlistával

MARKETING ESZKÖZÖK Marketing eszközök = marketing mix : Termék- és választékpolitika Ár- ás kondíciós politika Piacorientált árképzés Költségorientált árképzés Értékesítési és elosztási politika Értékesítés ösztönző/kommunikációs politika

Termék- és választékpolitika

KÖLTSÉGALAPÚ ÁRKÉPZÉS

Kondíciós politika Áralakítás, árpolitika melletti további kondiciók: A szállítási és fizetési feltételek Árdifferenciálás, speciális áreltérések Engedmények, províziók Nemzeti gyártókapacitás bevonása Finanszírozási módok Speciális csomagolás, szállítás Biztosítás járulékos eszközök és szolgáltatások

Köszönöm a figyelmet !