„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február 27.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az Új Budai Alma Mater Általános Iskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény és Óvoda küldetésnyilatkozata : Alapvető célkitűzésünk, hogy változó világunkban nyitott, szeretetteljes környezetben olyan útravalót adjunk a gyermekeknek, melynek birtokában tudásuk és képességeik maximumát tudják nyújtani a mindennapokban. Szándékunk, hogy értelmezésre, tisztánlátásra alkalmas, harmonikus személyiségű, boldog embereket neveljünk.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/
Célok: A pedagógus integrálása Praktikus tudások átadása Elméleti tudások bővítése Hiányosságok felmérése és pótlása Szakmai célok megfogalmazása
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Tájékoztató beszélgetések Kiemelt területek: 1.Tehetséggondozás 2.Fejlesztés, differenciálás 3.Szülőkkel való kommunikáció 4.Módszertani, tantárgyi felkészültség 5.Értékelés 6.Mindennapi szokások
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” munkája Hospitálás Konzultáció Óravázlatok Pedagógiai helyzetek Továbbképzés Kommunikáció