Gyermekek a művészetben és a médiában Diákköltők Pintér Karolina Nagyatád Siklós október
Az irodalomtanítás sok tekintetben eltér más tantárgyaktól empátia empátia pszichológiai érzékenység pszichológiai érzékenység megélt lelki tartalmak megélt lelki tartalmak stb. stb.
Múltorientált iskola helyett JELEN ÉS JÖVŐ a felhalmozott kulturális tudás szelektálása a felhalmozott kulturális tudás szelektálása pénzügyi, pénzügyi, jogi, jogi, pszichológiai, pszichológiai, kommunikációs ismeretek kommunikációs ismeretek Módszerekben: passzív helyett AKTÍV
Általánosságok (igazságok és igazságtalanságok) Órán: rendetlenebbek rendetlenebbek fegyelmezetlenebbek fegyelmezetlenebbek motiváltalanabbak motiváltalanabbak figyelmetlenebbek figyelmetlenebbek stb. stb. A mai fiatalok önzőbbek önzőbbek öntörvényűbbek öntörvényűbbek züllöttebbek züllöttebbek felelőtlenebbek felelőtlenebbek kényelmesebbek kényelmesebbek szemtelenebbek szemtelenebbek MIÉRT?
A mai kor zaklatottabb zaklatottabb feszültebb feszültebb gyorsabb gyorsabb ziláltabb ziláltabb figyelmetlenebb figyelmetlenebb kényszerítőbb kényszerítőbb vakítóbb vakítóbb stb. stb. KIÉ A FELELŐSSÉG?
A fájdalom mintha mélyebb barázdát húzna
Mi nevezhető művészetnek? Minden ami kicsit SZEBB, SZEBB, MEGRENDÍTŐBB, MEGRENDÍTŐBB, mint az átlagos hétköznapi. mint az átlagos hétköznapi.
Az irodalomtanítás lehetőségei illusztráció illusztráció vélemény vélemény novella befejezése novella befejezése saját írások saját írások önismereti feladatok önismereti feladatok
Végkövetkeztetésem A mai gyerekek éppúgy vágynak a szeretetre, megértésre, mint bárki aki valaha élt és élni fog. Szenvedéseik és tévelygéseik enyhítésében nagy szerepünk van!