Fejlesztési koncepció Kompetencia alapú óvodai programcsomag
Kompetenciaalapú óvodai programcsomag Elméleti anyag Kiegészítő kiadványok Tématerv javaslatok Kompetencia alapú óvodai programcsomag
Elméleti anyag: Fejlesztési koncepció Általános szakmai koncepció Pedagógiai koncepciók: Óvoda-iskola átmenet Inkluzív pedagógia, integrálás, differenciálás Érzelmi, erkölcsi nevelés, játék, tanulás
ÁLTALÁNOS SZAKMAI KONCEPCIÓ Helyzetértékelés Alapelvek Pedagógiai alapvetések A fejlesztést meghatározó tényezők A fejlesztő munka feladatai Kidolgozás ütemezése,alkalmazása,beválásának ellenőrzése Programcsomag alapelemei,komplex fejlesztés területe
PEDAGÓGIAI KONCEPCIÓ I. Óvoda –Iskola átmenet Bevezető Neveléstörténeti kitekintő Átmenetek értelmezése Óvodába lépés lélektana Iskolába lépés lélektana Iskolaérettség értelmezése
PEDAGÓGIAI KONCEPCIÓ II. Inkluzív pedagógia, integráció, differenciálás Integráció története Integráció elmélete Integráció gyakorlata SNI Roma integráció Migrációs populáció
Pedagógiai Koncepció III. Játék, tanulás, erkölcs, érzelmi nevelés A játék szerepének történeti háttere Játék,erkölcs,érzelem kapcsolata A játék és a tanulás viszonya Az iskola előkészítés gyakorlati kérdései a játék, erkölcs,érzelem központú nevelés által
TÁMOP 3.1.4 intézmények feladata A Kompetencia alapú óvodai programcsomag bevezetése, alkalmazása