Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben 2006. december 01. Információs nap HEFOP 3.1.3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Advertisements

Hunyadi János Általános Iskola
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Horváth László a Bereczki Máté Szakképző Iskola igazgatója Baja
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
Matematika kompetencia
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Digitális technika, digitális áramkörök
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
T I O K Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok a kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése érdekében.
A kompetencia alapú oktatás gyakorlati megvalósítása a Damjanich János Általános Iskolában szakmai beszámoló Készítette:Kézérné Tótok Bernadett.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
Beiskolázási tájékoztató december
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
A kompetencia-alapú oktatás egy kétpólusú iskolában Baja Előadó: Bernschütz Judit.
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Egyesületi tagok.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
. Vass Vilmos igazgató Programfejlesztési Központ Oktatási programcsomag - kulcskompetenciák „A tudásalapú információs társadalomért” Fővárosi Pedagógiai.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Újabb kalandba kezdünk …
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Az Orosháza általános iskolái által megvalósított HEFOP „Felkészítés a kompetencia-alapú oktatásra” pályázatok Záró konferenciája január 28.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Klauzál Gábor Általános Iskola Lehet, hogy elfelejtik, hogy mit mondtál nekik, de soha nem fogják elfelejteni, hogy hogyan érezték magukat szavaidtól (Carl.
KGYTK Országos tehetségsegítő módszertani konferencia
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
TÁMOP / Ütemezés.
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben december 01. Információs nap HEFOP 3.1.3

Orosháza Városi Önkormányzat Napköziotthonos Óvodája Fekécs Istvánné óvodavezető

Információs nap Orosháza

Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium Horváth Attiláné projektmenedzser

Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium Siposné Szabó Ildikó1. osztály Szövegértés-szövegalkotás A modul 260 óra Báb-drámaC modul 30 óra Zsótér Nikolett1. osztály Matematikai-logikaiA modul 148 óra 5. osztály Idegen nyelv - német35 óra Antal László 1. és 5. osztály IKT - InformatikaA modul

Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium Bacsúrné Nagy Ildikó9. osztály Idegen nyelv - angol2 csoport Fazekas András7. és 9. osztály IKT - Kémia

Információs nap Orosháza

Vörösmarty Mihály Általános Iskola Orosz László igazgató

„„Az iskola célja, hogy megtaníttassa velünk, hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka örömére …..” Szent-Györgyi Albert Vörösmarty Mihály Általános Iskola

A pályázat címe:„NORMÁL-IS-kola” Projektvezető:Líborné Putnoki Edit Gazdasági vezető:Gyurkó Brigitta

Vörösmarty Mihály Általános Iskola Farkas Attiláné2. c osztály Szövegértés-szövegalkotásA modul 260 óra Bartáné Hosszu Erika2. c osztály Matematikai-logikaiA modul 140 óra Matematikai-logikaiC modul 30 óra Selmeczi Edit2. c osztály Szociális, életviteli, környezetiA modul 24 óra

Vörösmarty Mihály Általános Iskola Aminné Móricz Márta7. c osztály Szövegértés-szövegalkotásA modul 260 óra Szeriné Magda Erzsébet7. c osztály Matematikai-logikaiA modul 111 óra Tóth Margit7. c osztály Szociális, életviteli, környezetiA modul 5 óra Gyömrei Anita 7. c osztály IKT - InformatikaA modul 70 óra

Információs nap Orosháza

Eötvös József Általános Iskola és Gimnázium Fésűné Bálint Gizella pedagógus

Eötvös József Általános Iskola és Gimnázium A pályázat címe:„Tudásfa” Projektvezető:Mucsi Ágnes Gazdasági vezető:Rucz Istvánné

Eötvös József Általános Iskola és Gimnázium Az 5. évfolyamon kerül bevezetésre, 71 tanuló vesz részt benne. Kompetenciaterületek: Szövegértés-szövegalkotás Matematikai logika Szociális, életviteli, környezeti nevelés

Eötvös József Általános Iskola és Gimnázium Birkás Istvánné5. a osztály Szociális életvitel természet ismeret óránA modul Blahóné Gali Erzsébet5. a osztály Szövegértés-szövegalkotás matematika óránB modul Fésűné Bálint Gizella5. b osztály Szövegértés-szövegalkotásA modul

Eötvös József Általános Iskola és Gimnázium Pappné Rózsa Judit5. c osztály Matematikai-logikaiA modul Schmidt Jenőné 5. c osztály Szociális, életviteli.. történelem óránA modul Tóth Diana5. d osztály Matematikai-logikai magyar óránB modul

Információs nap Orosháza

József Attila Általános Iskola Sitkei Anikó igazgatóhelyettes

A pályázat címe:Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában Projektvezető:Sitkei Anikó Gazdasági vezető:Verasztóné Hegedűs Ilona József Attila Általános Iskola

Horváthné Csepregi Éva5. a osztály Szövegértés-szövegalkotás testnevelés óránB modul Tarjánné Nagy Rita5. b osztály Matematikai-logikai történelem óránB modul Fehérné Kiss Katalin5. b osztály Szociális, életviteli.. osztályfőnöki óránC modul

József Attila Általános Iskola Benkő Zoltánné5. c osztály Matematikai-logikai matematika óránA modul Kinyó Péter5. c osztály Szövegértés-szövegalkotás történelem óránB modul Dr. Kincses Istvánné5. c osztály Szociális, életviteli.. természetismeret óránA modul

„Magyarázd meg és elfelejtem. Mutasd meg és megjegyzem. De ha együtt csináljuk, meg is értem.” Confucius József Attila Általános Iskola

Információs nap Orosháza