TÁMOP 3.1.4./08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Kompetenciafejlesztés
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program
 Projekt menedzser: Nagy Sándorné  Projekt asszisztens: Dr. Csizmadia Péter  Pénzügyi vezető: Nogelyné Kulcsár  Mária  Szakmai vezetők: Odor Zsuzsanna.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
„Kompetencia alapú oktatás, egyenl ő hozzáférés megvalósítása innovatív intézményekben Tiszaalpáron” „Egy embert nem taníthatsz meg semmire, csupán segíthetsz.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Újabb kalandba kezdünk …
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése intézményünkben a Somogy Megyei Önkormányzat – TÁMOP /08/2. pályázata keretében Projektindító nap augusztus.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben

Kompetenciák fejlesztése az óvodától az érettségiig Békéscsabán

"Az élet nem arról szól hogy várjuk a vihar elvonulását, hanem arról, hogy megtanuljuk hogyan kell táncolni az esőben."

Intézményi folyamat szaktanácsadó: Bathó Éva 80 óra

Vezetők: Skultétiné Barna Anita igazgató Babócsai Gábor műszaki igazgató-helyettes Puskás Anikó gazdaságvezető Változásmenedzsment, projektmenedzsment Új oktatásszervezés az intézményben

Skultétiné Barna Anita – Mérés-értékelés Babócsai Gábor – Tanulói laptop programhoz előírt intézményvezetői felkészítés Puskás Anikó – IPR alkalmazása

Megvalósító pedagógusok:

Bányai Péter - osztályfőnök Életpálya építés - kompetenciaalapú programcsomag Mentor: Gönczi Károly – 14 óra Moduláris program Három hetet maghaladó projekt szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Hatékony tanuló-megismerési technikák IKT alkalmazása

Farkas Gabriella – német nyelv Német nyelv – kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor: Bandiné Liszt Amália – 14 óra Tantárgytömbösített oktatás bevezetése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Kooperatív tanulás IKT alkalmazása

Feketéné Szabó Katalin – történelem Szociális-, életviteli- és környezeti kompetenciák (szociális és állampolgári) - kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor: Balogh László 14 óra Műveltségi terület tantárgyi bontás nélkül Három hetet maghaladó projekt szervezése Témahét szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Tanórai differenciálás heterogén csoportban IKT alkalmazása

Gyurisné Fehér Mária – angol nyelv Angol nyelv – kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor – 14 óra Tantárgytömbösített oktatás bevezetése Tanulói laptop program Tanórai differenciálás heterogén csoportban Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása IKT alkalmazása

Horvátné Szalai Angelika – történelem Szociális-, életviteli- és környezeti kompetenciák (szociális és állampolgári) - kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor: Balogh László 14 óra Műveltségi terület tantárgyi bontás nélkül Három hetet maghaladó projekt szervezése Témahét szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Tevékenységközpontú pedagógiák IKT alkalmazása

Juhász Tivadar - osztályfőnök Életpálya építés - kompetenciaalapú programcsomag – Mentor: Gönczi Károly – 14 óra Moduláris program Három hetet maghaladó projekt szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Hatékony tanuló-megismerési technikák IKT alkalmazása

SNI továbbképzés: Gyuris Vencel Ivanov Zsuzsanna

IKT asszisztens: IKT módszertani szaktanácsadó – 60 óra Jó gyakorlat 2X450.00Ft

Az IPR alkalmazását támogató, tantestületi módszertani képzés - 30 óra – január IPR alkalmazására, a hatékony együttnevelésre felkészítő tantestületi képzés - 30 óra – február IPR módszertani mentor-tanácsadó: Valkó Szilvia

Kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése

Idegen nyelvi kulcskompetencia terület 9. évfolyamon – 6 tanulócsoportban 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Szociális-, életviteli- és környezeti kompetenciák (szociális és állampolgári) – kulcskompetencia terület 9. évfolyamon – 6 tanulócsoportban 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Életpálya-építési kulcskompetencia terület 9. évfolyamon – 6 tanulócsoportban 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2

Tanulói laptop program 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Műveltségi terület tantárgyi bontás nélküli oktatása – Ember és társadalom Feketéné Szabó Katalin – Horváthné Szalai Angelika 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Három hetet meghaladó projekt megszervezése: Tavaszi ünnepeink Feketéné Szabó Katalin – Horváthné Szalai Angelika 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Moduláris program:Egészséges életmódra nevelés Juhász Tivadar – Bányai Péter 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Témahét: Közlekedés Magyarországon Feketéné Szabó Katalin – Horváthné Szalai Angelika 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Tantárgytömbösített oktatás: Angol és német nyelv Gyurisné Fehér Mária – Farkas Gabriella 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2

Köszönöm a figyelmet!