Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy 2010-08-311 TÁMOP 3.1.4 „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
1 A közoktatás az Új Magyarország Fejlesztési Tervben Oktatási és Kulturális Minisztérium Hámoriné Váczy Zsuzsa szakmai főtanácsadó, osztályvezető 2007.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„Ezt egy életen át kell játszani”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁMOP az intézményi folyamat szaktanácsadó szemével Balatonszentgyörgy
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Kompetencia alapú nyelvtanítás Projektindító szakmai értekezlet Sümeg2010.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam egy világot” (Edda) Projektmegvalósítás egy intézményi a folyamat-tanácsadó szemszögéből

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy A pályázat céljai A sikeres munkaerő - piaci alkalmazkodáshoz szükséges, az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése A sikeres munkaerő - piaci alkalmazkodáshoz szükséges, az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése A kompetencia alapú oktatás bevezetés és elterjesztése A kompetencia alapú oktatás bevezetés és elterjesztése Az iskolai nevelő-oktatómunka egészére kiterjedő módszertani megújulás; Az iskolai nevelő-oktatómunka egészére kiterjedő módszertani megújulás; A tanulók képességeinek, kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztése, megerősítése az esélyegyenlőség és az egyenlő hozzáférés elveinek érvényesítével; A tanulók képességeinek, kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztése, megerősítése az esélyegyenlőség és az egyenlő hozzáférés elveinek érvényesítével;

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy A pályázat céljai A gyermekek életkoruknak és ritmusuknak megfelelő módon jussanak alkalmazható és hasznosítható tudáshoz; A gyermekek életkoruknak és ritmusuknak megfelelő módon jussanak alkalmazható és hasznosítható tudáshoz; A hagyományos tanárszerep átértékeléséből adódó feszültség oldása, A hagyományos tanárszerep átértékeléséből adódó feszültség oldása, A korszerű digitális írástudás elterjesztése, a digitális eszközök napi gyakorlatban való alkalmazása, az ebből adódó motivációs lehetőségek kihasználásával A korszerű digitális írástudás elterjesztése, a digitális eszközök napi gyakorlatban való alkalmazása, az ebből adódó motivációs lehetőségek kihasználásával

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Hogyan kezdjük? Mi is kéne tenni? Projektvállalások megismerése, értelmezéseProjektvállalások megismerése, értelmezése Munkamódszer Együttműködés a menedzsmenttel, kollégákkal Megerősítve fejlesztés

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Elkezdtük a munkát „ A motiváció az, amikor álmaid munkaruhát öltenek ”

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Mit tettünk? Hogyan tettük? Mit tettünk? Hogyan tettük? Keményen, sokat, kitartóan dolgoztunk

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Álmok és valóság Munkacélok 1. Szakmai ismeretek, új kompetenciák 2. Hasznosítható új, értelmes produktumok 3. Team munka 4. Siker átélése 5. Lehetős legkevesebb kudarc 6. Egymástól tanulás Eredmények 1. Tervezési, metodikai, tervezési, értékelési 2. Kiváló innovációk, fejlesztések 3. Valódi team munka a menedzsmenttel, kollégákkal 4. Innovációk, közös munka 5. Ennyi kellett 6. Én sokat tanultam. És Ti?

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Hogyan tovább? A türelem olyan fa, amelynek keser ű a gyökere,de édes a gyümölcse. Perzsa közmondás

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Fejlesztések beépítése a pedagógiai gyakorlatba, szervezeti kultúrába InnovációkInnovációk Jó gyakorlatokJó gyakorlatok Új oktatás és tanulásszervezési módok, módszerekÚj oktatás és tanulásszervezési módok, módszerek Team munkaTeam munka SzemléletmódSzemléletmód

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy Fenntarthatóság, fejlesztés, disszemináció Az igazi gy ő ztesek azok, akik minden szituációra olyan elvárással tekintenek, hogy miképp is tudják m ű köd ő képessé, vagy még jobbá tenni." (Barbara Pletcher, író)

Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy „Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ma is m ű ködnek a magyar iskolákban olyan megbecsült m ű helyek és olyan kiváló pedagógus egyéniségek, akik agy nagyon nehéz helyzetben is nap mint nap csodákat tesznek.” Bölcsek Tanácsa Alapítvány (Szárny és teher) Köszönöm az együttgondolkodást, a figyelmet! a figyelmet!