GRAFOLÓGIAI ELŐADÁSOK MOTIVÁCIÓK YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Grafológiai előadások Önértékelés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Advertisements

Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Lukács Oktatási Központ -
Vezetői képességek grafológiai tesztje
ALKALMAZOTT KOMMUNIKÁCIÓ
„Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián,
A TESTÜLETI VEZETŐK ÉS TESTÜLETI TAGOK PROAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE (A FLOW ELMÉLET GYAKORLATI ALKALMAZÁSA A TESTÜLETI MUNKÁBAN) FLOW AKTIVITÁS EURÓPAI.
Homlokzati tűzterjedés elemzése CFD szimuláció és laborvizsgálati eredmények összehasonlításával Szikra Csaba BME, Mezei Sándor ÉMI Nonprofit Kft,
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
Álmok… Caso não utilize a parte “voltando a sonhar” do modulo, favor deletar.
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
Társismeret.
Lukács Oktatási Központ -
Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar
3. lépés: Fenomenológiai elemzés
Elbukni... Kudarcot vallani... Csődöt mondani... Taccson lenni...
Lukács Oktatási Központ -
Lukács Oktatási Központ -
Motiváció.
Készítette: Szabó Zénó
Szervezeti formák.
Motivációs kérdezés technikája
Alapfogalmak.
A motiváció.
Grafológiai előadások térszimbolika Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Grafológiai előadások Munkavégzés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Lukács Oktatási Központ -
Sportági mozgásformák gyűjteménye
MOTIVÁCIÓ.
SZERVEZETI ALAPFORMÁK
Részvényopciós díjak jellemzői
Divizionális (divíziós) szervezet
MICROSOFT OFFICE EXCEL. Indítása  Start - Minden program – Microsoft Office – Microsoft Office Excel  Asztalról az ikonjára dupla kattintással.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Egyéni döntések a szervezetben
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J.. u. 1. E 610. Dr. Margitay Tihamér 10. óra.
Motiváció Biológiai eredetű Túlélési motívumok Szociális motívumok
Mi készteti az embereket cselekvésre? Hogyan fokozható ez a késztetés?
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
A team számára hasznos személyiségek (M.Belbin)
EURÓPAI TANÁCSADÓK SZÖVETSÉGE (ETSZ), European Consultants Unit (ECU)
Készítette: Szabó Zénó
Szükséglet-elméletek
TÁMOP /A Önismeret, öndefiníció, önértékelés.
Nemzetközi Bankárképző Központ Rt. 1 SWOT- analízis a programkidolgozásban Öcsi Béla témavezető Nemzetközi Bankárképző Központ.
7. A különböző megtakarítási formák összehasonlítása
Az első és második nyelv elsajátítás elméletei
Lukács Oktatási Központ
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Tízből négy férfit zavarna, ha női főnöke lenne
A SZOCIÁLIS SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR MUNKAHELYI JÓL-LÉT ÉRZETE.
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
Időperspektíva a CKIK-ban ( ). Időperspektíva Az embereket saját magukról, a világról és másokkal való kapcsolataikról kialakított képüket egy.
Motiváció.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Avagy újabb gyöngyszem az önismereti tesztek palettáján.
Dokumentum formázása.
A családi költségvetés
Kimagasló teljesítményt nyújtani…. Az összetettség és az alkotás művészete……………és a megvalósulás…..
Iskolaérettség Fizikai (biológiai) Szellemi (pszichikus) Lelki (szociális)
Milyen jellemzői vannak a tőzsdei iránykereskedésnek?
Egyenletek.
A motiváció szerepe a testnevelésben. Pelyhe Árpád
Pénz vagy Boldogság? 4. előadás Date:
Adatfeldolgozási ismeretek 15. ML osztály részére 2017.
SUSANNEK VOLT EGY ÁLMA…
Előadás másolata:

GRAFOLÓGIAI ELŐADÁSOK MOTIVÁCIÓK YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR Lukács Oktatási Központ - www.grafologia.hu GRAFOLÓGIAI ELŐADÁSOK MOTIVÁCIÓK YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR Gyimóthy Gábor Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu A motivációról Extrinzik (külső)motiváció Olyan késztetések, melyek célja valamilyen kézzelfogható cél, nyereség elérése. Itt valamilyen külső tényező szerepet játszik ( pl. jutalom). Intrinzik (belső) motiváció Maga a cselekvés, a benne rejlő öröm a cél a tevékenység maga önjutalmazó. - Csíkszentmihályi Mihály flow elmélete Az intrinzik késztetés öröme elvész, ha a tevékenységért külső jutalmat adunk

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu A motivációról Kísérlet: gyerekeknek jutalom rajzolásért, amit addig örömmel , maguktól végeztek. Kevesebb időt töltöttek az adott tevékenységgel A külső jutalom hatására alacsonyabbá vált a produkció színvonala, mivel a figyelem a tevékenységről a nyerhető előnyökre terelődött át. De : a jutalmazás nem minden esetben csökkenti az intrinzik motivációt!!! Pl.:, dicséret, odafordulás simogatás, ami a belső megfelelés érzést erősíti.

A sikerorientált és a kudarckerülő személy Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu A sikerorientált és a kudarckerülő személy A sikerorientált személyt a lehetséges siker motiválja cselekvésre, hajlandó ezért reális kockázatot is vállalni. az esetleges kudarcot jól viseli a közepesen nehéz jól körülhatárolható feladatokat kedveli a túl könnyű feladat nem jelent neki igazi sikert. Kitartóbb és biztosabb sikereiben A kudarckerülő személynél a kudarc elkerülésének vágya erősebb, mint a siker elérésének reménye. A kudarc nagyon hamar letöri. A kudarcot hajlamos saját képességei hiányának tulajdonítani, siker esetén viszont nem hiszi el, hogy saját magának köszönheti. Paradox feladatválasztás: a túl könnyű vagy a túl nehéz feladatot választják Bizonytalanok önmagukban , szorongók

Szellemi tevékenység vágya Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Szellemi tevékenység vágya jól kiírt, dinamikus írás tagoltság, belső tagoltság hangsúlyos felső zóna (bő hurkok, magas, nyomatékos, szöges) megjelenő egyszerűsítések, ligatúrák bekötött ékezet közepes vagy kisebb írásnagyság közepes, jól elosztott nyomaték éles, reliefes vonal álló vagy enyhén jobbra dőlt horizontális szűkítések Marie Curie kézírása

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Kapcsolatok igénye füzéres vagy fonalas kötés átlagos vagy kicsi betűk jobbra dőlt írás szűk vagy széles oválok „m”, „n” utolsó törzsvonala magas szűk jobb margó kis szótáv közepes kötöttség hosszú, de nem hegyes végvonal Charlie Chaplin kézírása

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Vezetői szerep igénye nagyméretű írás, lendületes, tagolt esetleg szöges magas „t” áthúzás kiemelt szókezdő betű negatív sortáv nagy sor- és szótáv nagy nyomaték ékezetek magasan éles írás Napóleon kézírása

Praktikus, gyakorlatias, szervező tevékenység vágya Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Praktikus, gyakorlatias, szervező tevékenység vágya alsó és középzóna dominancia szabályos alsózóna, mely a kz-hoz bekötötten kapcsolódik jól tartott alapvonal sűrű írás, lehet fonott sor is telt vagy mázolt vonal pontos vagy alacsony „t” áthúzások, ékezetek csoportosan kötött vagy kötött írás jól strukturált nem túl eredeti, inkább konvencionális forma és mozgás kiegyensúlyozott határozott vonalvezetés Teréz anya kézírása

Anyagi, testi tevékenység vágya Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Anyagi, testi tevékenység vágya nagy méret: kifejezett térfoglalás horizontálisan és vertikálisan tagolás nem látható, nincs belső tagolás, rendszerezettség mázolt vagy pacás vonalminőség álló vagy balra dőlt vagy túlzottan jobbra dőlt írás alsó zóna vagy kz hangsúlya formahangsúly lendületszegény, egyhangú írás

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Köszönöm a figyelmet!