Iskolánk főbb alapelvei 1.) gyakorlatorientált képzés 2.) piacképes, minőségi oktatás 3.) gyakorlati munkahelyek biztosítása 4.) igényekre szabott szakirányos.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
„Jövőműhely beszélgetések” Észak-Kaposi Partnerek LEADER Helyi Közösség Szánjunk rá egy órát, hogy átgondoljuk jövőnket!
Mintacím szerkesztése Mintaszöveg szerkesztése –Második szint Harmadik szint –Negyedik szint »Ötödik szint 1 ENERGETIKAI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS KOLLÉGIUM „ESZI”
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
E-learning és a multimédia
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Fejlesztési, stratégiai útmutató
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
Tagszervezeti munka erősítése
Születésnapi ünneplésre!!! M E G H Í V Ó. A szívedben.... Ő ott fog találkozni veled. (Hallani fogod a kopogtatását.) Díszvendég: Jézus Krisztus Dátum.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
BEMUTATKOZÓ. A SZAKKOLLÉGIUMRÓL A KommON 2012-ben alakult a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, elődszervezetei, a Mesterhallgatók Tanszéki.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
GOTHARDO-SOKK Iskolarádió Gothard Jenő Általános Iskola Szombathely, Benczúr Gyula út 10.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Integrált turisztikai humáner ő forrás-fejlesztés a vidéki foglalkoztatás növelése érdekében.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
A közösség ereje. Mi az e-demokrácia gép? Hogyan működik a gép? Mire szeretnénk használni ezt a gépet? Mi a 42? Kikből áll a 42? Mit szeretne a 42? Miről.
A világ legjobb és legkönnyebb pénzkereseti lehetősége ! SOHA vissza nem térő alkalom ! Volt már lehetősége egy olyan üzletben részt venni, ami nem rég.
A hálózati együttműködés lehetőségei és keretei. hálózat  „Minden olyan rendszer felfogható hálózatnak, amely egymástól elkülönült elemekből áll, és.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
A környék legjobb iskolája a Szent Erzsébet Római Katolikus Általános Iskola 8. osztályosainak szemüvegén át a Szent Erzsébet Római Katolikus Általános.
Zene: Szűcs Judit - Ha belehalok százszor is
Coachinggal a sikeres nyelvtanulásért
A többcélú közösségi terek fejlesztése program régiós szakmai műhelye Bemutatja: KANDIKÓ Rita Becsehely, TÁMOP A – 12/ Mi.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
Előadó: Dr. Bujdosó Zoltán A „Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről” c. rendezvénysorozat.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
Szeretet szolgálat Joli néninél
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

Iskolánk főbb alapelvei 1.) gyakorlatorientált képzés 2.) piacképes, minőségi oktatás 3.) gyakorlati munkahelyek biztosítása 4.) igényekre szabott szakirányos képzések beindítása 5.) „hasznos” dolgozatok 6.) hallgató ismerje meg önmagát és képsségeit (szakmára alkalmasság) 6.) hallgatói létszám növelése 6.) régió „életébe” bekapcsolódás

Mit értünk a régió „életébe” bekapcsolódás alatt? Amit elméletben tanítunk, legyen gyakorlatban haszna! Azt szeretnénk, ha a „tudás” ITT, a régión belül maradna és úgy hasznosulna, hogy a régió fejlődését, a vendégforgalmat is segítse Azt szeretnénk, hogy a hallgatók ne csak Budapestben lássák a MUNKA lehetőségét. Azt szeretnénk, hogy a hallgatóink felismerjék a régióban rejlő lehetőségeket Azt tapasztaljuk, hogy a saját kis térségüket alig ismerik, ha már azt elérjük, hogy ezen változtatni tudunk, siker.

Oktatóink Azt szoktuk mondani,hogy egy jó oktató akkor tud „jól” és „gyakorlatorientált” módon tanítani, hogy ő maga is profi a szakmájában, aki a tanítás mellett, dolgozik is az adott szakmában. Oktatóink mindegyike rendelkezik a fenti jellemzőkkel + többen itt is laknak,a régióban. Ez azt jelenti, hogy nemcsak a hallgatóinkat szeretnénk segíteni, hanem mi magunk is, szeretnénk TENNI a régió, a kistérség érdekében és kapcsolatokat kialakítani. Sokan mondják a szakmában, hogy a „vidéki” oktatás színvonala alacsonyabb. Szeretnénk bizonyítani az ellenkezőjét és ezt csak úgy tudjuk megtenni, hogy a hallgatóinkon át bizonyítjuk az átadott tananyag gyakorlati működését.

"Felelős vagy azért, amit megszelídítettél" ….. …és mi is, a LIA iskola tanárai, vezetői felelősök vagyunk a diákjainkért. Nemcsak azért, hogy a szakmát megtanítsuk nekik, azért is, hogy az MEGSZERETTESSÜK azt. (vagy épp időben nézzenek magukba, hogy észrevegyék: nem a megfelelő szakmát választották)

A „jövő” az iskolákban ül A hallgatóink olyan világban élnek, ahol az elméletet már csak úgy tudjuk megtanítani nekik, hogy konkrét, életszerű feladatokat adunk – példák a szakmánkból, de nincs bennük ÉLET KI KELL VINNÜNK őket az „életbe”, hogy ők is megtapasztalják, milyen a munka világa, hogy milyen érzés felelősséget vállalni, kreatívnak lenni és látni a munkánk eredményét. A hallgatónkban óriási ERŐ és KIAKNÁZÁSRA váró tudás, ötlet, lendület van.

„Te pillanatnyilag nem vagy számomra más, mint egy ugyanolyan kisfiú,...” De egy minőségi szakmai tudásalap + gyakorlati tudás = FELKÉSZÜLT MUNKAERŐ akit ÖNÖKNEK nevelünk.

A hallgatóinkat szeretnék önöknek „odaadni”, kiközvetíteni !!! Mi ismerjük a LIA iskola lehetőségeit, hallgatóit, ÖNÖK a saját lehetőségeiket. Mi most ötletekkel jöttünk és ha ez bármikor, bármilyen módon beilleszthető az önök munkájába, örömmel JÖVÜNK !!! Egy két olyan konkrét ötlet, amire mi gondoltunk mint együttműködési lehetőség. Gondoljuk tovább a lehetőségeket EGYÜTT!

Hallgatókban rejlő X faktorok RENDEZVÉNYEK

Gyakorlati munkahelyeket keresünk Idegenforgalmi szakmenedzsereinknek és a marketing-reklám szakos hallgatóinknak 3 hónapos szakmai gyakorlatot kell teljesítsenek. Segíteni szeretnénk a hallgatóknak befogadó/ oktató/ gyakorlati munkahelyet keresni. Pénzbe kerül a munkaadónak? Minimális összeg/vagy semmibe A megfelelő munkaerő (hallgató) kiválasztásában segítünk, az önök igényeinek megfelelő hallgató kiajánlásával Szeretnénk kiszűrni a „PAPÍRON” aláírt, tartalom nélküli, haszontalan, szakmához semmi köze gyakorlati hónapokat. SZERZŐDÉS - VÁLLALÁS - AJÁNLÁS = GYAKORLATI HELY LISTA = kölcsönös előnyök

ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK melyek szervezését tanuljuk. Önöknél melyik volt…van…lesz?? Karácsonyi vacsora? Gyermeknap? Kiállításon részvétel? Dolgozói kirándulás? Oktatás, képzés? Bál? Csapatépítés? Külföldi partner jön? Termékbemutatót tart? Terméket kóstoltat? Konferenciát szervez?

Mit tudunk nyújtani? Idegen nyelvet beszélő hoszteszeket Konferenciára regisztrációs csapatot Helyszínt keresünk, javaslunk Műsort, színpadi fellépőket keresünk Kalkulációt elkészítjük az eseményre Felügyeljük, lebonyolítjuk az eseményt a helyszínen Kreatív témapartikat, tematikus partikat állítunk össze Izgalmas, egyedi, extrém programokat szervezünk Regisztrálunk, beléptetünk, gyermek animációt vállalunk EZT TANÍTJUK és SZERETNÉNK GYAKOROLTATNI

Önök elmondják mire gondoltak, mit szeretnének és mi készítünk rá KOMPLEX AJÁNLATOT. Egyet kérünk: a hallgatóink szervezhessék meg, amit önök elfogadtak. Mindezt INGYEN és örömmel adjuk, mert TANULNI így lehet! És hogy SZAKMAILAG jól legyen megszervezve, MI, tanárok garantáljuk, felügyeljük a munkát, az önök elvárásai alapján, folyamatosan önökkel egyeztetve.

TÓGA PARTY

ÖNÁLLÓ rendezvény projektek A rendezvényszervezés tantárgy végén a jegyet egy önálló rendezvény megtervezésére kapják. Ennek során a következő feladatokat kell elvégezniük: -Tervezés -Célpiac elemzés -Kiadás-bevétel tervezés -Hírdetések, marketing tervezés stb. Jelenlegi remekművünk: MAFFIN FESZTIVÁL GÖDÖLLŐN Szeretnénk pályázni forrásokra, közösen egyesülettel, céggel, szövetséggel, szükségünk lenne az MT Zrt által biztosítható támogatásokra, a helyi vállalkozókra Cél: szeretnénk ha minél több vendég látogatna a régióba A hallgatók már az „elméleti” projektet is nagyon élvezték, a lényeg: ELADHATÓ A PROJEKT

Marketing, értékesítés, PR Idő..sok idő…sok munka Mi a cél? ÉRTÉKESÍTÉS, TÁJÉKOZTATÁS BEVÉTEL Talán ebben is tudunk együtt dolgozni önnel?!

Marketing és reklámszakos hallgatók házi feladat ként kapnak eseményanalízist. Mik ezek? Konkrét eseményre pl. termékbevezetés, sajtótájékoztató szervezés, hírdetések szerkesztése, adatbázis építés, célpiac elemzés, plakáttervezés, szórólap szerkesztés, DM akciók kiküldése, kérdőív készítés, kérdőívezés, elemzések, statisztikák, swot = minden, ami marketing Legutóbbi feladatuk egy újonnan alakított utazási iroda piaci bevezetésének marketing tervezése volt.

Ez már a fiatalok világ, az ő erősségük a marketing. JÓL IS CSINÁLJÁK !!!!

Drága a marketing? Velünk költséget és időt spórol Önök mennyit fizetnek egy-egy szórólap szerkesztésért? Szeretnének ha felmérnénk a fogyasztóik szokásait? Tudnánk-e segíteni a konkurenciájuk felmérésében, elemzésben? Tervezzük meg a termékük kampányát? Keressük meg azokat a médiákat melyek leghatékonyabban érik el az önök célpiacát? Netán telefonmarketing, DM, kérdőíves megkérdezést szeretne? Izgalmas, hatékony szlogeneket is tudunk!

Mire van szükségük? Egy lelkes értékesítő, üzletet hozhat. Önnek NINCS veszteni valója. Legfeljebb nem használja fel a munkánkat….de azért lehet, hogy lesz benne X FAKTOR ! Ha nem tudjuk megmutatni mit tudunk, az X FAKTOR is titok marad

Webszerkesztőket is képzünk Önnek van már web-oldala? Mennyibe kerülne egy újat létrehozni? e. forint? Foglalkozni kéne az oldalukkal? Tölteni? Képeket átformázni? Linkeket feltenni? Web-marketing? Hatékonyság-látogató elemzés? Formázások, vágás? Hírlevelet, akciót szeretne szétküldeni? Építsünk adatbázist? Szűrjünk? Vigyünk be adatokat az ügyfeleikről? A hallgatóink élvezik és minden feladatért kapkodnak! Az életük a számítógép! Akár az iskolában, akár az irodájukban, akár on-line, akár e-marketing …JÖHET!

Utazásszervezés Az ifo szakos hallgatóink nagyon sok feladatot kapnak „elméletben”. Fiatalok lévén, a saját korosztályuk részére tervezik az utakat, iskolai kirándulásokat, konferencia elő,- és utótúrákat. Olyan belföldi utakat állítunk össze, amik egyediek, különlegesek. Most éppen két feladat közül választhatnak: 1. Gödöllő és környéke turizmusának fejlesztési lehetőségei (falusi turizmus, lovasturizmus) 2. Egynapos program norvég fiataloknak. Kastély, a Lázár Lovaspark, Máriabesnyő mint alap, de beletettek új program lehetőségeket: pl. Babat pusztát a lovaglással, 7 próbát csapatépítéssel, éjjeli túlélő túrát és bográcsolást. Sőt, még kitalálták a „vigyél magaddal haza 3 norvégot” projektet is.

Mit szeretnénk kérni? Kapjunk lehetőséget a tervezett útjaink kiajánlására. Pl. meghírdetnék a saját dolgozóik között, ha kirándulni mennének, vagy épp gyermekeiket vinné iskolájuk kirándulni, táborba JUSSUNK ESZÜKBE ! ÉLŐ KAPCSOLATUNK van utazási irodával! Amit megtervezünk, az irodán keresztül le is tudjuk bonyolítani!

Helyszínbejárások Szállodák, rendezvénytermek, nyomdák, marketing ügynökségek fogadnak minket és mutatják meg „gyakorlatban” hogyan élnek, működnek. Legutóbb a MUZA és az ERZSÉBET szálloda látta vendégül a hallgatóinkat. A bejárás alatt konkrét szempontokat adtunk meg, amire kérjük, hogy térjenek ki. Pl. vendégkör, rendezvénytípusok, éves tervek, tendenciák stb. ELMÉLET a GYAKORLATBAN

Szakmai eseményeken részvétel Március 1-én megyünk ki az Utazás Kiállításra. Pár hete az MNB-ben jártunk pénzügyi előadáson Folyamatosan olvassuk a turizmus szakmai cikkeket, újságokat és az aktuális eseményeket szakmai szemmel elemezzük. Vagyis az elméletet a GYAKORLATBAN tanulmányozzuk. A hallgatókban merült fel egy újabb rendezvény terve: GÖDÖLLŐ TRAVEL EXPO – miért is ne???? Itt is utaznak!

Település és területfejlesztés A feladat: Saját településük elemzése. Mi van, mi nincs, mi lehetne? Hogyan valósul meg a helyi vállalkozók, szövetségek együttműködése, mi az a LEADER közösség, mi a FATOSZ, mit takar a falusi vendégasztal. Ahogy ezt a tantárgyat kezdtük tanulni, a környékbeli kis falvakban élő hallgatóink azt mondták: NÁLUNK NINCS SEMMI!!! Mire a végére értünk kiderült, hogy milyen érték egy NAGYI, aki a rétest úgy készíti hogy „húzza”, milyen érték a DISZNÓVÁGÁS, milyen érték egy tanya, egy tehén, egy mangalica és ELHITTÉK, hogy lehet TRAKTOR ralit eladni, hogy lehet a szénaboglyában „tűt” keresni mint céges csapatépítés és meg lehet élni a sajtból és csatlakozni a SAJTÚT-hoz, vagy épp egy kihalt laktanyából lehet MILITARY csapatépítő programot alkotni. Vagyis rávezettük őket arra, hogy VIDÉKEN IS VAN LEHETŐSÉG!!

Lehetőségek feltárása Már ismerik a turisztikai menedzser fogalmát, munkáját, az MT Zrt marketing tervét, a Gödöllői Régió területfejlesztési terveit és szeretnénk ha erről az önkormányzat is tudna… Terepfelmérés, új lehetőségek kutatása? Nem tudnánk ebben segíteni? (SWOT)

Szeretünk közösen bulizni! Nagyon szívesen vennénk részt csapatversenyeken (pl. főzőverseny amit sajnos későn vettünk észre) Szeretnénk megkapni, megtudni az összes olyan esemény ami a környéken lesz, terveznek és amibe az iskola is benevezhet, csapatként. Ezekre az eseményekre hoszteszt tudunk küldeni, tudunk szórólapozni, szórólapot tervezni. Kitaláltunk egy, Pesten már nagyon népszerű programot: KOCSMA TÚRA Gödöllőn

Kocsma = ital??? NEM! Van egy tantárgyunk, a vendéglátás. Idegenforgalmi szakos hallgatóknak 30 óra elmélet, és 30 óra gyakorlat. Az utóbbihoz keresünk partnert! Akár a 3 hónapos gyakorlati időre, akár csak annyi időre amíg egy konyhát megnézhetünk „belülről”, de legjobb lenne gyakorlati munkahelyként kapcsolatot találni önök közül egy vállalkozó szellemű éttermessel.

Új szakirányok, hallgatói létszám Új szakirányokat szeretnénk indítani, nappali és felnőttképzés keretében is. Nagyon várjuk javaslatukat mire lenne igény. A piaci igényekre szeretnénk képezni hallgatókat. A vendéglátó szakmenedzser képzésre, szakács képzésre lenne igény, de nincs termelő konyhánk. Szükség lenne pályázatíró képzésre, vagy szociális gondozóra, vagy baby-sittere, animátorra, protokoll ügyintézőre, rendezvényszervezőre???????? SEGÍTSENEK NEKÜNK, várjuk javaslataikat! Hátha ÖNÖK lesznek azok, akik majd az ÚJ képzésünk hallgatóit alkalmazni is fogják! Ez lenne a nagy siker!

TEREM BÉRBEADÁS Az iskolának van szabad kapacitása, terembérlés céljára. Szívesen adnánk bérbe ha tanfolyamot, képzést, értekezletet szeretnének tartani. Jutányos áron. Számítógépes termünkben 20 gép áll a hallgatók rendelkezésére Iskolánk akkreditált intézmény. Amennyiben olyan oktatást, képzést szeretnének indítani amihez program-akkreditációra van szükség ahhoz hogy elinduljon, a LIA ISKOLA vállalja a gazda szerepet. ALAPÍTVÁNY vagyunk, ami kedvezményeket is jelent adózási szempontból is.

Összegzés Köszönjük, hogy bemutatkozhattunk. Reméljük, a mai napot konkrét együttműködések követnek majd. Kérjük, gondolják át önök is miben tudunk kölcsönök előnyök alapján együttműködni és BIZZANAK BENNÜNK, és abban, hogy az ERŐ A HALLGATÓKBAN VAN és mi segítünk az erőt hasznos tevékenységre fordítani.

Isten veled – mondta a róka. –Tessék, itt a titkom. Nagyon egyszerű: jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan. -Az idő, amit a rózsádra vesztegettél: az teszi olyan fontossá a rózsádat. –Az emberek elfelejtették ezt az igazságot – mondta a róka. – Neked azonban nem szabad elfelejtened. Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél.

Köszönjük a meghívást! Tóth Judit LIA ISKOLA igazgató helyettese szabadidőszervező, tanítás-tanulás fakultációs szakirány vezető Tomecskóné Rácz Erika szakoktató, Utazás,- és rendezvényszervező iroda vezető A protokoll és rendezvényszervezők szövetsége, rendezvényszervező tagozat vezetője