Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Fáy András Közgazdasági Szakközépiskola
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
Iskolánkról.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Digitális technika, digitális áramkörök
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Angol nyelvi kompetencia
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
MKE 44. Vándorgyűlése Helyismereti Szekció Győr, július 13. péntek Magdics Erika Szabadhegyi Magyar-Német Középiskola, Győr.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben december 01. Információs nap HEFOP
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Igazgató: Zsolnai Györgyné
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Újabb kalandba kezdünk …
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
KISÚJSZÁLLÁS.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Készítette: Kocsis Erzsébet
Tartalmi szabályozók változásai a közoktatásban
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Esélyteremtés az iskolarendszerben hátrányos helyzetű fiatalok számára Schön Brigitta.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Barcsák Marianna - KPSZTI
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Szegedi Tudományegyetem
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Közösségi szolgálat a közgázban
Előadás másolata:

Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.

Mottónk: "… amit az iskolának el kell végeznie, elsősorban az, hogy megtaníttassa velünk hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka örömére és az alkotás izgalmára, hogy megtanítson arra, hogy szeressük, amit csinálunk, és hogy segítsen megtalálni azt, amit szeretünk csinálni." / Szent-Györgyi Albert /

Sajátos képzéseink tehetséggondozó – képességfejlesztő tevékenység Célunk, hogy kibővítsük az ismeretszerzés lehetőségeit, alkalmat adjunk- a családi és óvodai nevelés eredményeire alapozva- a továbbfejlesztésre. Ennek érdekében az ismeretanyagot (informatika, idegen nyelv, matematika), az óraszámot és a szabadon felhasználható órakeretet a 6-14 éves korú gyerekek életkori sajátosságainak figyelembe vételével bővítjük.

Sajátos képzéseink emelt szintű sportosztályok Célunk, hogy teljesítsék az emelt szintű követelményeket, fokozottan váljon igényükké és szokásukká a minden napos testmozgás, az egészséges életmód, az „ép testben ép lélek” szellemisége, fejlődjenek a választott sportáguk szempontjából lényeges képességeik.

Amire nagy hangsúlyt fektetünk az anyanyelvi nevelés és gondolkodásmód; egy idegen nyelv alapfokú ismerete (alkalmazása); eligazodás a harmadik évezred informatikai forradalmában, az alapkészségek megerősítése és biztos alapokra helyezése; a megismerés, ismeretelsajátítás, önművelés, a tanulás és motivációk;

Amire nagy hangsúlyt fektetünk a kommunikációs (magyar és idegen nyelvű), valamint informatikai; a mozgási, zenei, vizuális, esztétikai képességek és készségek elsajátítása. a testi-lelki egészség, a személyes higiéné, a viselkedés kultúrája; a szociális magatartás (nyíltság, empátia, szolidaritás, stb.) képességeinek és készségeinek elsajátíttatása; kezdeményezés, aktivitás, felelősségvállalás értékei;

Amire nagy hangsúlyt fektetünk a tanulói képességek, készségek különbözőségének minél korábbi felismerése, s az ennek megfelelően alkalmazott differenciált eljárások alkalmazása (tehetséggondozás, hátrányok kompenzálása). egyéni felzárkóztatás, sajátos nevelési igényű tanulók felzárkóztatása, kompetencia alapú módszerek kipróbálása, felkészítés középfokú továbbtanulásra, cigány kisebbséghez tartozó tanulókkal történő foglalkozás

Tanórán kívüli- és szabadidős tevékenységek, rendezvények Tanórán kívüli rendszeres foglalkozások szakkörök sport énekkar

Tanórán kívüli- és szabadidős tevékenységek, rendezvények Alapítványi bál Karácsonyi játszóház Farsang Arany-napok Madarak, fák napja Gyermeknap Sportnap

Tanórán kívüli- és szabadidős tevékenységek, rendezvények Kirándulások, táborok

Innováció Kompetencia alapú programcsomagok tesztelése kipróbálása A sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése HEFOP 2.1.6

Kompetencia alapú oktatócsomagok bevezetése – matematika 1. osztály

Kompetencia alapú oktatócsomagok bevezetése – matematika 1. osztály

Kompetencia alapú oktatócsomagok bevezetése – matematika 1. osztály

Köszönjük a figyelmet!