Támop 3.1.4/0802-2009- 0282 A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Európai Uniós Pályázatok
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Szakmai munkánk a pályázatban
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése intézményünkben a Somogy Megyei Önkormányzat – TÁMOP /08/2. pályázata keretében Projektindító nap augusztus.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben

Feladatellátási hely Szent Bazil Görögkatolikus Diákotthon

A pályázat célja A tényleges együttnevelés támogatása A különböző háttérrel rendelkező gyerekek egy csoportban nevelése A kompetencia alapú oktatás módszertanának és eszközeinek elterjesztése A tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztése, megerősítése A pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítése

Pályázat története 2008 őszén Európai Unió által meghirdetett pályázaton való indulás 2009 júniusban a pályázat elbírálását szerződéskötés követi 2009 szeptember 1-től 2010 augusztus 31-ig valósult meg a pályázat, melynek biztosítani kell 5 év fenntarthatóságot

A vállalt és teljesített feladatok  Kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása:  Szociális -, életviteli és környezeti kompetencia  Életpálya – építési kompetencia

Az implementációban résztvevő pedagógusok és célcsoportok  9/b Révész Annamária  7/b Lovas Zoltánné Kondor Timea  11/a Orosz Zoltán

Témahét, projekt, moduláris program  Orosz Zoltán – pályaválasztási hét /témahét/  Révész Annamária – húsvéti előkészületek /Három hetet meghaladó projekt/  Lovas Zoltánné Kondor Timea Erkölcsi és érzelmi nevelés /moduláris program/

Kapcsolódó továbbképzések  Téma: Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása  Időpont: 2010 január  Pedagógusok:  Orosz Zoltán  Révész Annamária  Lovas Zoltánné Kondor Timea  Pirintné Üveges Katalin

Kapcsolódó továbbképzések  Téma: Kompetencia alapú oktatást segítő módszertani képzés  Időpont: 2009 november - december  Pedagógusok:  Orosz Zoltán  Révész Annamária  Lovas Zoltánné Kondor Timea

Kapcsolódó továbbképzések  Téma: Kooperatív tanulás  Időpont: 2010 március 1-3.  Pedagógusok:  Orosz Zoltán  Révész Annamária  Lovas Zoltánné Kondor Timea

Kapcsolódó továbbképzések  Téma: IKT – infokommunikációs technológiák alkalmazását segítő képzés  2010 március  Pedagógusok:  Orosz Zoltán  Révész Annamária  Lovas Zoltánné Kondor Timea  Pirint András

Kapcsolódó továbbképzések  Téma: Menedzsment képzés (Projektpedagógia, Változásmenedzsment)  Időpontok: 2010 január ; 2010 április  Pedagógus: 1 fő (Pirint András)

Kapcsolódó továbbképzések  Téma: IKT vezetői képzés  Időpont: 2010 június 1-3  Pedagógus: Pirint András

Szaktanácsadóink  Dr. Cs. Nagy Gábor – Intézményi folyamat szaktanácsadó  Bacskai Csabáné – IKT mentor szaktanácsadó  Kulcsár Béláné és Balogh László – Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó  Horákné Béres Zsuzsanna IPR módszertani mentor tanácsadó

Kompetencia alapú tankönyvek és programcsomagok és segítő eszközök  Életpálya – életvitel kompetencia „C” csomag digitális tananyag  Szociális -, életvitel és környezeti kompetencia „C” csomag digitális tananyag  Egyéb eszközök:  Fényképező 1 db  Diktafon 1db  Presenter 3db  Interaktív anyagok

Hátrányos helyzetű tanulók esélyegyenlőségének javítása  Továbbképzés neve:  Az IPR alkalmazását támogató, tantestületi módszertani képzés 2010 február 4-6. (9fő)  Az IPR alkalmazására, a hatékony együttnevelésre felkészítő tantestületi képzés 2010 február (9 fő)

Az IPR-ben résztvevő csoportok csoportKöt. óraszám/ hét 42% (62 óra) 7-8 fiú1 7-8 lány1 9 fiú1 11 lány1 Összesen:4