TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A TÁMOP / projekt költségei. A projekt támogatási összegei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Projektindító nap Bonyhád november 16.. Projektindító nap Bonyhád november 27.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.

Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A Sugovica ÁMK Kiscsávolyi Tagiskolájában
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító nap 2009. szeptember 3.

TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 RÉSZTVEVŐ FELADATELLÁTÁSI HELYEK: - óvoda - iskola ÉRVEK: - Komplex módon segíteni a minőségi oktatás elterjesztését - Az infrastruktúra fejlesztés tartalmi fejlesztéssel párosuljon (nyertes NYDOP, TIOP pályázatok)

TARTALMI ELEMEK: AZ ISKOLÁBAN: TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 TARTALMI ELEMEK: AZ ISKOLÁBAN: Kompetencia alapú programcsomagok bevezetése KÖTELEZŐ: Szövegértés-szövegalkotás (3., 5. osztály) Matematika (2., 5. osztály) VÁLASZTOTT: Informatika (6., 7., 8. osztály)

TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 AZ ÓVODÁBAN: Kompetenciaalapú programcsomagok bevezetése (kiscsoport, 25 gyerek)

KÖTELEZŐ KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 KÖTELEZŐ KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK AZ ISKOLÁBAN: Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása Tantárgytömbösítés Moduláris oktatás Hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének biztosítása

AZ ÓVODÁBAN Az óvoda-iskola átmenet zökkenő mentesebbé tétele TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 AZ ÓVODÁBAN Az óvoda-iskola átmenet zökkenő mentesebbé tétele Differenciált foglalkozások hatékonyságának növelése Hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének javítása

INNOVÁCIÓ – BELSŐ INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS ISKOLÁBAN: TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 INNOVÁCIÓ – BELSŐ INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS ISKOLÁBAN: Témahét: egészségnevelés 3 hetet meghaladó projekt: Környezetvédelem Pedagógiai program átdolgozása Helyi innováció dokumentumainak kidolgozása Jó gyakorlatok átvétele: Gyermekelszegényedés elleni küzdelem Laptop program

-Témahét szervezése: Egészséghét TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 ÓVODÁBAN -Témahét szervezése: Egészséghét 3 hetes projektprogram: Újrapapírtól a használati tárgyakig Intézmény nevelési programjának módosítása Helyi innováció dokumentumainak kidolgozása Jó gyakorlat átvétele: környezetvédelem

A TÁMOGATÁS MEGOSZLÁSA A TELEPHELYEK KÖZÖTT: TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A TÁMOGATÁS MEGOSZLÁSA A TELEPHELYEK KÖZÖTT: Iskola: 13 355 400 Ft Óvoda : 6 043 200 Ft Fenntartó: 2 345 375 Ft Elnyert támogatás összesen: 21 743 975 Ft

TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 MIRE FORDÍTHATÓ A TÁMOGATÁS? 1. SZEMÉLYI JELLEGŰ KIADÁSOK: - Menedzsment költségei (pénzügyi vezető, projektasszisztens, projektmenedzser) - Szakértői díjak (folyamattanácsadó, IKT tanácsadó, kompetenciaterületi mentorok, IKT-mentor) - Pedagógusok megbízási díjai (iskolában 5+5 fő, óvodában 4 fő) - Helyettesítési díjak

- Pedagógusok továbbképzése TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 2. SZOLGÁLTATÁSOK - Pedagógusok továbbképzése - Jó gyakorlatokhoz kapcsolódó szolgáltatások HH/HHH-s gyerekeknek lovaglás, színház látogatás; óvodásoknak kirándulás

3. A MEGVALÓSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 3. A MEGVALÓSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK Tárgyi eszközök (11 +2 db laptop és kiegészítői, 5 db tanulói tábla, 2 db nyomtató; projektor, vetítővászon) Oktatási programcsomagok, tankönyvek, taneszközök Irodaszerek

Nyilvánosság biztosítása TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 4. EGYÉB KÖLTSÉGEK Nyilvánosság biztosítása iskola.tenyo.eu ovoda.tenyo.eu Általános költségek (postai és telekommunikációs költségek)

Pedagógusokkal megbízási szerződések kötése, feladat-meghatározással TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 EGYÉB TUDNIVALÓK: Projekt dokumentációinak pontos vezetése (egységes formátum, logó), naprakész nyilvántartás Pedagógusokkal megbízási szerződések kötése, feladat-meghatározással

Köszönöm a figyelmet! Sok sikert és kitartást kívánok! TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 Köszönöm a figyelmet! Sok sikert és kitartást kívánok!