Ufók a II. világháborúban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
Advertisements

A krétai csata A Merkúr hadművelet.
Magyarok a számítástechnikában
Tíz éves a Filozófiai Kert
A FÖLD, ÉLETÜNK SZÍNTERE
Az 1. világháború.
Repülőgépek felderítése a RADAR feltalálása előtt
Alp ok területén Berchtesgaden Nemzeti park A németországi Berchtesgaden nemzeti park délkelet Bajorországban, közel a német – osztrák határhoz nevezetes.
Városi járművek A egyéni rövid távú közlekedés eszközei.
AUSZTRÁL ŐSLAKOSOK Onódi Csaba, 6.B.
Reformkori színjátszások
Cseh nyelvről fordította K.P.
NYON 1.
The future A jövő.
TVAR ZEME A Föld alakja GEOGRAFIA – 5. évfolyam Mgr. Alžbeta Sásiková
Az Európán kívüli világ
Konsztantyin Eduardovics Ciolkovszkij
Az I. világháború A franciák voltak az elsők, akik az első világháború alatt vegyi fegyvereket (könnygázt) használtak. A németek először 1915 januárjában,
A II. világháború repülőgépei
Az olasz természettudós és a dán csillagász
A II. VILÁGHÁBORÚ Története Készítette: Orbán Balázs 9/A.
Benito Mussolini
A számírás története.
Ókori görög régészeti leletek
Magyar légifölény! ? Gripenekre várva… Menü Menü Kilépés.
A Titanic első útjára indult a látóhatár fel és senki sem tudta előte, hogy sosem látják viszont.
Egyedül olvasd el... különösen az utolsó részt
Megmagyarázhatatlan parajelenségek (amit nem láttál attól még létezhet)
Szombathelyi Székesegyház Építését Hefele Menyhért tervei szerint 1791 tavaszán kezdték meg és november 9-én ünnepélyesen felszentelték az ország.
Március 13.- ai budapesti kirándulás
Készítette : Vasas László. AZ első PC-t, Harvard Egyetemen készítették ben. Howard Aiken vezetésével elkészült a Mark I. Bár a háborús időkben.
Cseh nyelvről fordította K.P.
1. Egy széler ő m ű park építése a tenger közepén A XXI. század néhány mérnöki csodája.
Az űrhajózás fogalmai Készítette: Heiszler József
AZ ÍRÁS Ókori Hellász írása.
Ókori görög régészeti leletek
Észak Korea Dél Korea 조선민주주의인민공화국 대한 민국.
Hirosima és Nagaszaki 1945.
A TÖRTÉNELMI VETÉLKEDŐ II. FORDULÓJÁNAK FELADATAI Gratulálunk az első feladatsor megoldásaihoz, ügyesek voltatok! Most is rövid, maximum öt soros válaszokat.
Az Óbabiloni Birodalom (Hammurapi és törvénye)
A csillagászat keletkezése
Név:Major Krisztina és Szabó Henrietta Osztály: XI.G Dátum:
Számítógép-hálózatok
I. ENERGIAELLÁTÁS ÉS KÖZLEKEDÉS I. 6. Légi közlekedés Forrólevegős hőlégballonok 1783-tól kezdve, amikor nyílt tűzről felszálló forró levegővel meghajtott.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
A rómaiak nyomában.
A Holt-tengeri tekercsek
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Az ősi tudomány Geodézia Készítette: Jakab Csaba Lóránd.
Készítette: Kogler Dorina Szonja és Korpácsi Dorottya.
A második világháború harc kocsijai Készítette: Dobi Gábor.
Készítette: Terék Máté.  Alexander Sztyepanovics Popov ( ) orosz tudós május 7-én Péterváron az orosz fizikusok társulatának bemutatja.
Ikarosz és a repülés.
Mountain of China Tudjuk…. - miért nem teszünk róla ?
U NIVAC 1 Készítették: Gőz Laura Boldizsár Henrietta.
Machu Picchu Az Öreg csúcs.
Készítette : Kovács Máté 10.d
A Kheopsz piramis.
Guglielmo marconi rádió feltalálása
A TANK A harcmező ura.
Az I. világháború
A Pun-Római háborúk.
A gyerekek így képzelik el az I. Világháborút
Az első világháború (csoda)fegyverei: Repülőgépek
Az első világháború (csoda)fegyverei: Német hadiléghajók
A tengelyhatalmak térnyerése. Az angliai csata Az USA a Monroe-elvet képviseli Hitler szeretne megállapodni a britekkel a germán rokonságra hivatkozva,
A világháború kezdete július 28. – november 11.
A repülés története.
Katasztrófák, a világ körül A KATASZTRÓFA TERMÉSZETI VAGY EMBERI OKOKBÓL BEKÖVETKEZŐ OLYAN ESEMÉNY, AMI ÉLŐLÉNYEK NAGY LÉTSZÁMÚ CSOPORTJÁNAK ÉLETKÖRÜLMÉNYEIT.
Előadás másolata:

Ufók a II. világháborúban.

Karl-Haushofer-Helena Blavatsky Az ezotéria és a misztikum megszállottjai kik elmondásuk szerint telepatikus úton kapcsolatot létesítettek a Bika csillagkép Aldebaran bolygón élő civilizációval

Heinrich Himmler Mélyen hitt Atlantisz létezésében és a Ógermán faj földöntúli kapcsolataiban.

1895-től fogott a rakétarepülésaz űrhajózás elméletének és gyakorlatának kidolgozásához, legfontosabb eredményeit 1903-1914 között tette közzé. Goddard legtermékenyebb időszaka 1914-ben kezdődött, amikor is két szabadalmat jegyeztetett be hazája szabadalmi hivatalánák. Az egyik a többfokozatú rakéta, a másik pedig a folyékony hajtóanyaggal működő rakéta szabadalma volt.

Alexander Lippisch Tagadhatatlan, hogy a náci Németország sikeres volt olyan haditechnikai ágak fejlesztésében, mint a repülés és a rakétatechnika

Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun (Wirsitz Németország, 1912. március 23. – Alexandria Virginia, USA, 1977. június 16.) német tudós , a németországi és az egyesült államokbeli rakétafejlesztés egyik vezető alakja. Az Egyesült Államokban őt tartják az űrprogram hősének. A II. világháború előtt és alatt a náci Németország rakétaprogramjának jelentős alakja…

Német űrhajózási elméleti szakember és szerző, akit széles körben elfogadtak, az űrrepülés fogalmának az megalkotója az 1920-as években.

Viktor Schauberger (1885. június 30-a – 1958 Viktor Schauberger (1885. június 30-a – 1958. szeptember 25-e) osztrák erdész/erdőfelügyelő, természettudós, filozófus és feltaláló. A távirányítású csészealj alakú Feuerball-t 1943-ban Peenemündében tesztelték,majd ez év októberétől Breslauban(mai Wroczlav) kezdték el sorozat gyártását.

A háború alatt a pilóták gyakran észleltek u. n A háború alatt a pilóták gyakran észleltek u.n. Foo Fighter-eket, melyek nagysága kb. 1 méter átmérőt is elérték. Mindkét fél azt hitte róluk, hogy a másik újfajta fegyvere.

Vajon a repülőgép mellet lefotózott ismeretlen eredetű objektum és a Foo Fighter között lehet-e azonosság?

N-1,N-2,N-3-as modellek készültek.

Rudolf Schriever számtalan kör ill Rudolf Schriever számtalan kör ill. csészealj formájú járművet tervezett.

Az RZF-1 volt a németek első körrepülőgépe az 1930-as évekből Az RZF-1 volt a németek első körrepülőgépe az 1930-as évekből. Ekkor még az antigravitációs technika gyerekcipőben járt s a gépnek sajátosságai csupán a külső korong alakú test volt. A pilótafülkét és egyéb elemeket más repülőgépekből rakták össze tesztelés céljából. A pilóta éppen hogy csak elfért a szűkös fülkében. Futószárai nem voltak behúzhatóak. A repülő legrejtélyesebb eleme a hajtómű mely ismeretlen eredetű technika. A tesztelésről fönnmaradt információk szerint a repülő igen gyorsan emelkedett a levegőbe és a manőverezésben sem akadt párja! A az irányát vertikálisan és horizontálisan is pillanatok alatt meg tudta változtatni! Azonban a tesztelés alkalmával a gép lezuhant de a pilóta sikeresen katapultált. A német hadvezetés rájött hogy érdemes a technológiát tovább fejleszteni mely korlátlan légi fölényt biztosít majd számukra

Igaz vagy Hamis? A Vril tásaság 6-os jelzésű repülő csészealja.

A Vril űrhajókat melyek tipikus csészealjakat formáznak már fegyver rendszerrel is ellátták. 1934 – 1945-ig tizenhét darabot készítettek belőle, mely mind különböző volt Az RFZ-1-es antigravitációs hajtómű Az RFZ-2-es mágnesesimpulzus meghajtással volt ellátva és plazmaburok vette körül.

A Vril-7-es az első próbálkozások közé tartozik A Vril-7-es az első próbálkozások közé tartozik! Ez egy teljesen más konstrukció mint a Haunebu sorozat és a Vril társaság egészen másfajta implóziós technikát alkalmazott mint a Thule. Kevesebb raktér állt itt rendelkezésre mint a konkurens repülőknél. Azonban a Vril társaság az okkultizmusba fektetett hite miatt mindvégig élvezte Hitler támogatását a földöntúli technika irányában!! És nem kevés márka milliárdokat öltek eme projektekbe! A Vril-7-es vízállóságát Japánban tesztelték 1945-ben miután végleg az Antarktiszra költözött a III. Birodalom.

A Miethe-Bellonzo N-3as modell 14,4 atm,és 3,2 m magas A Miethe-Bellonzo N-3as modell 14,4 atm,és 3,2 m magas. Tesztrepülése 1945.02.16-án történt. Hitler csészealja 15.000 m magasságot és 2200 km/óra sebbeséget produkált.

A Haunebu-1-es volt a német hadvezetés első igazán sikeresnek mondható prototípusa mely már az újabb Thule hajtóművekkel volt fölszerelve. Sebessége elérte a 4000km\h-t. Kiváló manőverező képességekkel bírt és föl volt szerelve az új generációs fegyverarzenállal, ami nem volt más mint egy plazma alapú löveg( a németek igen hamar kísérletezni kezdet a lézer fegyverekkel is) mely egy 20 centis páncélt is átégetett mindenféle gond nélkül. Ezeket a repülőket úgy tervezték hogy majd később az űrben is tudjanak közlekedni.

  A Haunebu-2-es az eddigi legismertebb német körrepülő és innen erednek a csészealj legendák is!! Ez a körrepülő klasszikusan is csészealj formájú. Ez a körrepülő volt az melyet több repülőgép tervező cég is gyártott és készítette saját verzióját. A körrepülők gyártása nagyon költséges és időigényes munka volt a rengeteg speciális alkatrész miatt és főként mert ritka anyagokból épültek föl (Bárium, Strochium, Titánium, Wolfrám).A Dornier cég továbbfejlesztette a gépet és ebből lett a DO-STRA (Dornier Stratosphere Flugzeuge).

A gyártási időt sikerül lecsökkenteni 2 évről fél évre A gyártási időt sikerül lecsökkenteni 2 évről fél évre . Különböző kiscégek szállították le az alkatrészeket melyek a háború közepe felé már igencsak akadoztak az amerikai bombázások miatt de a körrepülők elsőbbséget élveztek mindene projekt fölött! A Haunebu-2-re szerelték föl legelőször a Panzer IV-es tornyábol átalakított löveget mely szintén lézer fegyver volt.A későbbi prototípuson 3 alsó és egy felső forgatható lövegtoronyba kerültek a fegyverek.

A világháború idején kifejlesztették a repülő csészealjat A világháború idején kifejlesztették a repülő csészealjat. (A mítosz itt két ágra szakad: az egyikben egy lezuhant idegen űrhajót másoltak le, a másik verzió szerint eredeti német minőség.) Ebből a Haunebu típusjelzésű csészealjból készült aztán kicsi, közepes és nagy, és a felállított flottával el is pucolt az egész vezérkar és az SS maradéka – az Antarktiszra.

A Haunebu-3 a leghatalmasabb körrepülő melyet papírra vetettek a német mérnökök valaha. Létezéséről nincsenek pontos adatok, csupán annyi, hogy egyetlen hivatalos fotó létezik róla. Ez a repülő képes volt teljes mértékben az űrben tartózkodni és ezzel tervezték a németek a Hold meghódítását is. Fegyverzete 3 darab alsó és egy felső forgatható lövegtoronyban volt elhelyezve egyenként 3 darab KSK-val. Thule hajtóművel volt fölszerelve és valószínű ha hamarabb elkészítik a németek akár 2 ilyen repülővel légi fölényre tesznek szert!

Teszt repülésen a nácik által gyártott repülő csészealj.

Sokan megvannak győződve arról,hogy Hitler titkos fegyverei nem csak a fantázia szüleményei.1943-tól jelentősen megszaporodtak az első és második tipusú találkozások.Vajon mind idegen eredetű?

1946-tól 1952-ig Adamski ugyanis számtalanszor megfigyelte és lefényképezte a Földünket látogató repülõ csészealjakat, cikkeket írt és elõadásokat tartott róluk. Volt eset, hogy száz, zárt alakzatban repülõ csészealjat látott, holott a meglehetõsen közel levõ Palomar-hegyi obszervatóriumban ilyen flottatüntetést sohasem észleltek, habár ez volt akkoriban a világ legjobban felszerelt csillagvizsgálója, és a legnagyobb teleszkóppal is rendelkezett.      Adamski híre hamarosan bejárta az Egyesület Államokat, és a sok ellentmondás dacára rengeteg híve és elszánt rajongója lett. Közülük néhányan meglátogatták 1952 novemberében, és arra kérték, hogy jelenlétükben vegye fel a kapcsolatot a repülõ csészealjak személyzetével! Adamski elfogadta a javaslatot, és a társaság kirándult a sivatagba. Nem kellett sokáig várniuk.

A megdöbbentő hasonlóság a náci tervek alapján készült ill A megdöbbentő hasonlóság a náci tervek alapján készült ill. az Adamski által lefotózott „idegen eredetű” csészealj között.

Vajon idegen eredetű vagy a 211-es bázisról származó német gyártású járművet ábrázol az Adamski által készített felvétel?

Az 50-es évek egyik leghíresebb UFO észleléssorozatának fõ alakja, George Adamski,  hosszas leírásokat közölt találkozóiról, telepatikus beszélgetéseirõl és az UFO-k fedélzetén történõ repüléseirõl.

Ufó alakzat. Katonai szempontok szerint elrendeződő formáció.

1947. július 2-án egy azonosítatlan repülő tárgy lezuhant a város külső részén. A hírek szerint július 8-án, a RAAF (Roswell Army Air Field) bejelentette, hogy ez egy UFO (Unidentified Flying Object, angol szó, magyarul: azonosítatlan repülő tárgy) volt, és négy földönkívüli testet találtak a becsapódás helyén. A következő napon, az Egyesült Államok Légiereje bejelentette, hogy nem ufóról van szó, hanem egy meteorológiai léggömbről.

A Roswelli roncsban talált fémdarabon látható írás nagy hasonlóságot mutat az Ógermán rúnákkal.

A rúnákat többféle módon használták A rúnákat többféle módon használták. Írott ábécéként funkcionáltak, és egyfajta szimbólumrendszerként jóslásra, vallási és mágikus célokra is alkalmazták.

A székely-magyar rovásírás számjegyei nagyon hasonlítanak a római számokra, úgy tűnik mindkettő etruszk eredetű. Itt is érvényes a jobbról-balra történő írás.

1926-ban Richard E. Byrd elsőként repül át az Északi- és a Déli-sark felett. Első expedíciót 1928 és 30 között vezeti a Déli-sarkon, majd ezt 3 követi, végül 1955 és 56 között sikerül megszerveznie az 5.-et, melyet nem sikerül megvalósítania.

A High Jump hadművelet 1947-es tudományos expedícíónak álcázott katonai hadművelet volt . Célja a két német tengeralattjáró az U-530 és az U-977-es által az Antarktiszra szálított Kugelbitz felkutatása valamint a 211-es náci bázis megtalálása.

211-es bázison Byrd admirális beszálmolója alapján a mai Ufó-s eltérítéseire emlékeztetnek.

A Keviczky Kálmán által összeállított dokumentumok is beszámolnak a második világháborúban felbukkanó csészealj alakú járművekről.

A négy kötet B jelzésű dossziéja tartalmazza a második világháborúban észlelt katonai jelentések által dokumentált hivatalos jelentéseket.

A Schriever Flugkreisel egy vázlata, amit a 70-es évek végén kiadott egy olasz repülési magazin.

A Gyiszkoplan-ról 1957-ben jelentek meg először kiszivárgott információk.Valószínűsíthető hogy Náci Németországban megtalált tervek is közreműködtek az elkészítésében.

Paul S. Moller egyszemélyes modellje.

A kísérleti repülőgépnek a brit prototípusát, amit Project Y-ként ismertek, tervezték Kanadában.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket Mindenkinek szebb jövőt kivánok!