Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
Advertisements

Eurosport Média ajánlat 2010.
??? Reklám!!!.
Műfogsor ragasztó teszt Január Németország
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
Eurosport Média ajánlat 2014.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Savaria Dance Festival (Szombathely). Mi is a Savaria Nemzetközi táncverseny?  A Savaria Nemzetközi Táncverseny az ország legkiemelkedőbb versenytáncos.
Világutazás itthon Kihívás Hogyan tegyük szimpatikussá a hazánkban élő bevándorlókat?
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
E.ON – Versenyben Önökért!
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
DPR kommunikáció alapelvei
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – NPT ülés, Pásztor Szilvia – pályaorientációs portál tartalmi.
Mindent az okostévékről!
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Jogászvilág Felelős szerkesztő: Vajda-Fejes Melinda
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel karöltve készíti Önnek a legjobb műsorokat. Sok éves tapasztalatunk garancia arra, hogy képernyőjére nap mint nap új zsákmány kerüljön. Vad- és halételek helyi csárdákban, tóparton és az erdőszélen. Helyi specialitások, konyhai trükkök, mesterfogások.

A PVTV Filozófiája A PV TV az a Horgász és Vadász TV csatorna amely: - Az általunk is fogható halakról, elejthető vadakról - A kedvenc vizeinkről, erdőinkről - A mindenki számára elérhető módszerekről és eszközökről - Az általunk is átélhető élményekről Azaz Rólunk szól! Rólunk szól!

Tartalom A 24 órás lokalizált tematikus műsor: - 70% horgászat - 30% vadászat Minden nap premier:, - több mint 40 új film minden hónapban Sajátgyártás a fókuszban: - az új filmek 75%-a sajátgyártás A PVTV elsődleges célcsoportjába a év közötti férfiak tartoznak. A csatorna tematikája miatt minden horgász, vadász, halász, természetjáró, természetkedvelő és utazó célcsoport lehet.

Sajátgyártású sorozataink

Európa Lokalizált Háztartás A PVTV Lefedettsége

A PV TV fő erősségei - Kizárólagos lokalizált horgász és vadász TV csatorna az elért 6,1 millió háztartásban. - Nézőink szinte kizárólag horgász-vadász érdekeltségű emberek. - Túlnyomó részben helyi tartalmak. - 3 országban folyamatos filmkészítés saját stábbal. - A horgász és vadász piac jelentős képviselőinek egyre növekvő és folyamatos jelenléte a csatornán. - Szoros együttműködés a régió legjelentősebb horgász-vadász médiumaival, elismert szakembereivel, versenyzőivel - Napi kapcsolat a régió horgászaival, vadászaival

Mit nyújthat Önnek a PV TV? - Márkanevük mindennapos jelenléte a régió horgászainak és vadászainak életében. - A hírek, újdonságok gyors és célzott eljuttatása a célközönséghez. - Kiemelt termékek erőteljes promóciója. - Rendezvények, versenyek nemzetközi meghirdetése, tudósítása. - Horgászvizek, szállások, horgászturizmus népszerűsítése a régióban. - Személyes igények alapján, professzionális horgász/vadász filmek készítése tapasztalt stábunk felhasználásával

Mindezt hogyan ? - Direkt reklám spotok - Termékbemutató filmek - Saját gyártású filmek teszt és versenyhorgászokkal, erős márkajelenléttel - Tóbemutatók - Versenybeszámoló filmek, a honlapon naponta frissülő cikkekkel, videókkal. - Egyedi igények teljes mértékű megvalósítása.

És mivel? -HD technikával felszerelt forgató stábok 3 országban - Saját vágó stúdiók - Nagy tapasztalattal rendelkező szerkesztői háttér -Széleskörű kapcsolat rendszer -Rövid határidős munkák -Mobilitás az ország bármelyik pontjára - Egyedi igények figyelembe vétele

Nem csak TV! - -Napi átlag – elkülönített látogató! -5 nyelven elérhető napi frissítésű website - horgász és vadász cikkek és videók, -24 órás online PVTV sugárzás -Aktuális témák, beszámolók -Banner elhelyezési lehetőségek - PR cikkek írása és megjelenítése

Köszönjük a figyelmet!