Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV"— Előadás másolata:

1 tananyagfejlesztés TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011
„A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejleszése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában” tananyagfejlesztés Sport – tudomány formális (szimb.tart.) funkcionális (cél-eszköz) Sporthoz kapcsolódó innovációs igény - romló egészségi állapot szemben áll a sporttudomány Balogh t.úr által említett hihetetlen technikai fejlődésével – Kérdés? hol születik meg az igény? Az iskolában : Mindennapos testnevelés sport egyesületekben, versenysport ---- nyitás a rekreációs sport felé ---- Itt kanyarodunk vissza az innovációhoz: A mozgás növeli a KREARTIVITÁST Flow

2 Munkamenet felvázolása: Célok Feladatok Elvárások Szakmai hozadékok
TÁMOP E-13/1/KONV Munkamenet felvázolása: Célok Feladatok Elvárások Szakmai hozadékok Együttműködések Határidők

3 Kompetenciák, készségek birtokában: Modern oktatási ismeretek
TÁMOP E-13/1/KONV Kompetenciák, készségek birtokában: Modern oktatási ismeretek Módszeres, hatékony fizikai aktivitás, mozgáskultúra Módszeres, hatékony testnevelés, délutáni rekreációs és sportfoglalkozás Új eszközök alkalmazása Személyiségfejlesztés, motiváció, szocializáció

4 Tananyagfejlesztés munkamenete
TÁMOP E-13/1/KONV Tananyagfejlesztés munkamenete Szakmai előkészületek, egyeztetések, szakemberek felkérése Módszeres munkamenet Egyeztetések, segítségadás, tanácsadás Szakirodalmak felhasználása, kutatása Folyamatos egyeztetések, beszámolók készítése, előadása

5 Tananyagfejlesztés munkamenete
TÁMOP E-13/1/KONV Tananyagfejlesztés munkamenete Képzési kimenetnek megfelelően kell a tananyagokat elkészíteni kontroll Lektorálási tevékenység megszervezése a szakemberek felkérése, tájékoztatása Digitalizálási előírásoknak megfelelően segíteni a tananyagok készítését Munkatempó, segítségadás, értékelés

6 Lektori észrevételek szerinti javítás, kiegészítés Digitalizálás
TÁMOP E-13/1/KONV Utolsó lépések: Lektori észrevételek szerinti javítás, kiegészítés Digitalizálás A digitalizálás folyamatában megjelenő észrevételek, módosítások egyeztetése, javítása, átszerkesztése a kért formába A digitalizált tananyagok elérhetővé tétele honlapon, coospace-en

7 Tapasztalatok, észrevételek
TÁMOP E-13/1/KONV Tapasztalatok, észrevételek Erősségek: jó szakemberi háttér, lojális kollégák, - vezetői háttér, hatékony, erős vezetői támogatás, tapasztalat Lehetőség: tananyagok publikálása, felhasználása, használható termék kidolgozása, szakmai fejlődés, régiós valamint országos szintű elismerés

8 Tapasztalatok, észrevételek
TÁMOP E-13/1/KONV Tapasztalatok, észrevételek Gyengeség: kevés IDŐ Veszély: határidők betartása, betartatása,

9 Legtöbbször előforduló kulcsszavak: Élvezetes
TÁMOP E-13/1/KONV Képzésben résztvevők tapasztalatai, észrevételei a beadott portfóliók alapján Legtöbbször előforduló kulcsszavak: Élvezetes Újszerű ismeretek, - gyakorlatok Hasznos a tanítás folyamatában Megérte Változatos Sokrétű

10 Képzési program értékelése
TÁMOP E-13/1/KONV Képzési program értékelése Szervezett Átgondolt Precíz Hatékony Csapatépítő Szakmailag segítő, fejlesztő

11 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szakmai szempontból nagy jelentőséggel bír, hogy az SZTE-JGYPK képzési kínálata az egész Dél-Alföldi Régió pedagógus és sportszakember társadalma számára a társadalmi és gazdasági igényekhez adaptált képzéseket nyújthat. A továbbképzés kimenete nagymértékben hozzájárul a mindennapos testnevelés feladatainak ellátásához, professzionális és a szabadidősport zavartalan működéséhez, a sportélet fejlődéséhez és a sporttevékenységek társadalmi háttérfeltételeinek kialakulásához.


Letölteni ppt "tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV"

Hasonló előadás


Google Hirdetések