Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az."— Előadás másolata:

1

2 A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az Origo Zrt. támogatja a kezdeményezést. Az MLSZ Média és Marketing Bizottsága többek között ezt a célt kívánja segíteni tematikus programsorozatával 2011 – a Magyar Labdarúgás Éve Az Origo és az MLSZ február 28-án a Magyar Foci Napján bejelenti a teszt indulását, mely várhatóan március 20 – április 30-ig Az Ország Nagy FociTesztje nevet viseli majd. Az ország focitesztje

3 A projekt két alappillérét az abban résztvevők szakmaisága és lehetőségei adják: Magyar Labdarúgó Szövetség – projektgazda, szakmai partner, aki ezzel programmal indíthatja el tematikus évét Origo Zrt. – a foci teszt kivitelezője, lebonyolítója A projekt szereplői

4 egyszerre szolgál szakmai és társadalmi kommunikációs célokat több millió elérést generálhat már a program elindulása is hírgenerálás, médiatematizálás költséghatékony, széles körű (bár nem reprezentatív) kutatás lehetősége tapasztalt, megbízható együttműködő partnerek egy jövőbeli televíziós showműsor alapját képezheti (a nagysikerű Nagy IQ és Nagy KRESZ teszt mintáján) állandó csatornák kiépítésének lehetőségét biztosítja erős partnerkapcsolatok kiépítését rejti magában Miért érdemes támogatni a programot?

5 A teszt elképzeléseink szerint 4 +1 modulból áll: 1.általános kvízből, amely az érdeklődők focival kapcsolatos ismereteit méri fel 2. a magyar focival kapcsolatos ismereteket vizsgáló kérdésekből 3. a kitöltők – focival kapcsolatos – fogyasztási szokásait vizsgáló kérdéssorból (itt akár szponzor kérdés is) 4. az MLSZ-szel, annak működésével kapcsolatos kérdésekből (MLSZ pozícionálása) +1 továbbá természetesen a kitöltők demográfiai adatait összegyűjtő kérdésekből (személyes adatok nyereményjátékon való részvételér) A teszt felépítése

6 A tesztben bárki részt vehet, kitöltése anonim 30-50 db, feleletválasztós és kitöltendő kérdésből áll A kitöltőket nyereményjátékkal motiváljuk, aktivizáljuk (szponzorok, MLSZ lehetőségek – mezek, jegyek, stb.) A teszt kitöltésére 1,5 hónap áll rendelkezésre Opció: az évszázad (elmúlt 110 év) csapatát is összeállíthatjuk a felhasználók szavazatai alapján A teszt és az évszázad csapata szavazás

7 A projekthez saját interaktív microsite készül (az [origo] Sport rovata alatt) A microsite heti többször frissül Itt folyamatosan olvashatók a témakörhöz tartozó cikkek, interjúk, kommentek (szűréssel) Feltölthetők saját videók és fotók A teszt felülete

8 Opcionális felületek ([origo], iWiW, [freemail], Videa, life.hu) Bannerkampány az Origo Zrt. teljes portfólióján Social Media: iWiW klub Gerillavideók – utca embere és a foci (iwiw kilépőn) Folyamatos cikkek a microsite-on, amelyek időnként akár az [origo] főoldalára is kikerülhetnek Egyéb opcionális felületek Megjelenések

9 Az Origo a hozzá tartozó oldalakon vállalja a projekt meghirdetését, ezzel terveink szerint több millió embert érünk el, közülük többszázezerrel valódi interakcióba kerülünk. Cél: 200.000 kitöltött teszt! Az Origo csoport napi látogatottsága: cca. 2-2,1 millió iWiW: cca. 1,1-1,2 millió [origo] és [freemail]: cca. 0.8-0.9 millió Az „Origo csoport” látogatottsági adatai

10 Megjelenési lehetőségek

11 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!


Letölteni ppt "A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az."

Hasonló előadás


Google Hirdetések