Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária 2013. március 19.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária 2013. március 19."— Előadás másolata:

1 DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária 2013. március 19.

2 Az analóg földfelszíni televíziós hálózatok lekapcsolásának érintettjei és a szükséges tennivalók 2 Az analóg lekapcsolás elsődleges érintettje kb. félmillió magyarországi magánháztartás, ezen túlmenően többszázezer az intézményi felhasználók, a másodlagosan érintett és a határon túli háztartások száma is. Régi TV-készülék esetén: -DVB-T MPEG-4 dekóder -antenna, amennyiben a meglévő tető vagy szobaantennával nem stabil a digitális vétel DVB-T MPEG-4 laposképernyős TV-készülék esetében: -nincs szükség külön dekóderre - antenna: amennyiben a meglévő tető vagy szobaantennával nem stabil a digitális vétel Forrás: Nielsen, Ipsos, NMHH, AH

3 Analóg lekapcsolás: újabb lehetőségek a szolgáltatás- portfólió bővítésére a földfelszíni platformon 3 erőteljes szolgáltatás-kommunikáció, országos tévékampányok bővülő vételi lehetőségek, országos lefedettség, nagyvárosokban beltéri vétel folyamatosan bővülő felhasználói tábor Az analóg lekapcsolás új lökést ad a földfelszíni platform fejlesztésének, valamint az innovatív digitális technológiák alkalmazásának. A digitális földfelszíni platform evolúciója: ingyenes alapkínálat biztosítása, kiváló minőség, egyes csatornák HD-ben növekvő eszközkínálat, egyre csökkenő berendezésárak ingyenes alapkínálaton túl fizetős csomagok elindítása értéknövelt, nem-lineáris szolgáltatások: OTT, on-demand, stb. lineáris szolgáltatások (ingyenes és fizetős csatornák) további bővítése

4  Országos lefedettség (Alap: 98%, Családi: 89,8%)  Több mint 30 népszerű csatornát tartalmazó kínálat  A legdinamikusabban fejlődő vezeték nélküli fizetős platform  Országos lefedettség (98%)  7 kereskedelmi és közszolgálati digitális csatorna ingyenes HD csatornákkal  Országos lefedettség(86-97%)  3 országos csatorna Analóg  Vidéki kistelepülésen élő  60 évnél idősebb  Alapfokú végzettségű  D-E státuszú 4 Digitális átállás az AH szemszögéből: élenjáró szerep az innovációban és a digitális technológiák alkalmazásában Eddigi eredményeink: Kibővült ingyenes és fizetős kínálat szabadon fogható HD csatornákkal Az analógot meghaladó digitális lefedettség, beltéri vételi lehetőségek kiterjesztése 3D tartalom kísérleti sugárzása Foci EB és Olimpia CDN hálózaton keresztüli (részben) 3D és HD online továbbítása Eddigi eredményeink: Kibővült ingyenes és fizetős kínálat szabadon fogható HD csatornákkal Az analógot meghaladó digitális lefedettség, beltéri vételi lehetőségek kiterjesztése 3D tartalom kísérleti sugárzása Foci EB és Olimpia CDN hálózaton keresztüli (részben) 3D és HD online továbbítása További célok Ingyenes TV Az Antenna Hungária földfelszíni televíziós platformjának két fő pillére Fizetős TV Digitális  Fiatalodó, reklámozói szempontból értékesebb közönség:  Budapest vagy környéke / városi  zömében 18-34 vagy 60+ éves  C1-C2 státuszú  Budapesten vagy környékén, illetve városokban élő  zömében 18-49 éves  magas a felsőfokú végzettségűek aránya  zömében C1-C2 státuszú  További ingyenes és fizetős csatornák az analóg lekapcsolást követően, HD, 3D-tervek  Hibrid és over-the-top megoldások: tartalomválaszték bővítése, nagyobb kényelem biztosítása  ConnectMedia: digitális médiaszolgáltatások kibővítése Kínálat Közönség

5 Folyamatosan bővülő háztartásszám, az Antenna Hungária készen áll az analóg hálózat lekapcsolására 5 - A MinDig TV ingyenes szolgáltatást használók száma mintegy 70 ezerrel, míg a MinDig TV Extra előfizetők száma 34 ezerrel bővült 2012-ben. - Több mint 1,5 millió MinDig TV vételére képes eszköz (dekóder, integrált TV- készülék, USB stick) található a magyar háztartásokban. Forrás: IpsosForrás: AH

6 A digitális televíziós márkáink bővülő ismertsége: jelentős marketingkommunikációs erőfeszítések 6 MinDig TV teljes ismertség MinDig TV Extra teljes ismertség A kommunikációs kampányok eredményeképpen a márkaismertség folyamatosan emelkedik, a MinDig TV és MinDig TV Extra országosan ismert és közkedvelt márkákká váltak. 92 %76 % Forrás: Ipsos

7 Kiépült az országos digitális televíziós hálózat: 3 multiplex, 65 telephely, 98%-os lakossági lefedettség 7 Kedvezőbb vételi lehetőségek Tetőantennás vétel MinDig TV közszolgálati MinDig TV kereskedelmi, MinDig TV Extra Alap MultiplexTelephelyekLefedettség A C 65 98,5% 98,0% A nagyvárosok és környékén túlnyomórészt beltéri vételi lehetőségek. MinDig TV Extra Családi B 56 89,8%

8 Főbb stratégiai célok a digitális átállás kapcsán 8 A digitális földfelszíni hálózati lefedettség további bővítése, új multiplexek elindítása. A földfelszíni televíziós platform közel 20%-os piaci részesedésének fenntartása, az analóg földfelszíni nézők túlnyomó többségének átállítása a MinDig TV vételére. A MinDig TV Extra előfizetéses szolgáltatás előfizetőszám növelése, programkínálat-bővítés. A zökkenőmentes digitális átállás a kormányzat és a Hatóság, az AH, az érintett médiaszolgáltatók és az érintett felhasználók közös érdeke. Antenna Hungária üzleti célok: Közpolitikai célok: A piaci verseny további élénkítése a televíziós szolgáltatások területén. Társadalmi hasznosság: az ingyenes digitális televíziós vétellel való ellátás biztosítása, anyagi helyzettől és a felhasználó földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül. A rendelkezésre álló frekvenciakészlet lehető leghatékonyabb kihasználása. B2B és B2C multimédia, hibrid, OTT, nem-lineáris/on- demand alkalmazások és szolgáltatások.


Letölteni ppt "DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária 2013. március 19."

Hasonló előadás


Google Hirdetések