Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Hosszú útra indultunk…
Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később.
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
Ilyenek vagyunk mi… 5/B OSZTÁLY.
Megálltunk Hortobágyon Nézel ő dtünk Mez ő kövesden is sok szépet láttunk….
JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
(Bedekovics Péter: London)
A mai expedíciónk: hogyan jut el a földgáz iskolánkba?
Egy tudományos felmérés részeként kutatók megkérdeztek néhány 4 és 8 év közti gyermeket arról, hogy szerintük mi a szeretet. A kérdésekre adott válaszok.
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
Önkéntes program a Budapest Kőbányai Önkormányzat
CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 4.rész.
CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 1.rész.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
Élménybeszámoló június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Mottó: „Nekem nem volt ilyen jó tanárom, mint nektek!”
„Rendőrkézen a 9. D”. Az iskolában minden osztály kapott egy közintézményt a városban amiről a suli napra prezentációt kellett csinálnia. Nekünk nagy.
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
ALAPIGE: 1Kir 3,
Csokoládé Múzeum Budapest - Árpádföld
TRÉFÁK 6. saját gyűjtésből Készítette: Kovácsné Balla Györgyi.
Egy napom története Bemutatják a barátaim. Reggel felébredtem. Nagyon álmos voltam az előző esti huncutkodás miatt.
Szajkó Gréta Találkozás Zizivel. 1. RÉSZ Márc. 32-én,- mert nálunk ilyen is van-unatkoztam, ezért beültem a rakétámba, és elmentem a Marsra. Amikor odaértem,
A H I D.
VERS RÓLAD.
Szígyártó Gusztávné Nagy Márta Iskolánk eredményei ma is "megdobogtatják" szívemet, a kudarcok - ha adódnak - mindig munkára, korrekcióra sarkallanak.
Kemencei táborozás szeptember
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
„Szolnok a vizek városa” Összefoglaló a héten tanultakról.
Pécsvárad, május 31.. A következő néhány képsoron elmesélem, hogyan telt az első kirándulásunk ! Kalandra fel!
Szakmai gyakorlat Németországban CHEMNITZ 2011 júl. 31-aug 27 8 keresked ő, 8 szakács, 8 „ügyviteles”
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Határtalanul pályázat
Mindszenty József Általános Iskola Gimnázium és Kollégium és a Miasszonyunk Időskorúak Otthona TÁRS-Önkéntes program 2010/11-es tanév II. félév Zalaegerszeg.
és a Venn-Euler diagrammok
Comenius project. 3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával.
Hajókirándulás Horányba június 11. szerda. Elterveztük, hogy együtt hajókázik az egész iskola Igyekeztünk elfoglalni helyünket a hajón És beszálltunk…
Angliai tanulmányi út február március 16.
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
Torockó(falu,iskola) Székelykő 3.NAP. Iskola Az iskolában körülbelül 50 tanuló van, és 5 terem található az épületben. Az 1. és a 4. osztály össze van.
Torockószentgyörgyi tapasztalatgyűjtő út február 5-6.
Határtalanul!.
Igazgatónő megnyitja a tábort és bemutatja az elsős osztályfőnököket.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Más lettem? Más lettem. Polgár Fanni
Pädagogische Hochschule Ludwigsburg Wächter Anita Megyeri Fanni
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Franciaországi szakmai gyakorlat Lesku Máté Levente.
Az Élet Vonata Olvastam egy könyvet, ahol az életet egy vonatutazáshoz hasonlították. Nagyon érdekes olvasmány.
Készítette: 11.C tanulói. Indulás Debrecenből A reggeli kelés nehézségeit átvészelve sikerült összegyűlnie a társaságnak. Elindultunk egy hosszú,
„Mutasd, csinálom, tudom, nem adom fel” tanári továbbképzési program Malaga Február
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Szájbergyerek vagyok! Részlet egy digitális függő lány naplójából.
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
Állati jó tábor
Dánia.
Készítette: Majerhoffer Nóra
Napközis hittanos tábor 2016.
Erdélyi kirándulás Élmények.

Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba Ottó tanár úr várakozott reggel a Királyhalmi- Ásotthalmi átjárónál. 

Nagyon finom ebéddel vártak minket a kiskunhalasi házigazdák! Gombalevest ettünk és főételnek pedig fasirtot babkörítéssel. Tele hassal ellátogadtunk a Sáfrik szélmalomhoz,ahol megtekinthettük azokat a szobrokat amiket Magyarország más országokól kapott ajándékba. Ezután ellátogadtunk az iskola tornatermében, ahol a lányok kipróbálhatták a gerendán mászkálást a fiúk pedig nyújtógyakorlatokat végezhettek! Mikor ennek vége volt bekukkantottunk a tűzzománc készítés rejtelmeibe!Érdekes volt az egész!

Estefelé elmentünk a kiskunhalasi 3D moziba.Sokan most voltak először ilyen fajta moziban demindenkinek nagyon tetszett! :D Visszajötünk a koleszba és virslistarhonyát vacsoráztunk!  Elmentünk fitneszedzést nézni és ellátogadtunk egy csillagvizsgálóba! Jó volt az egész!!! Utána visszajöttünk a koleszba letusoltunk és irány az ágy!

Pénteken hangos hip-hop zene ébresztett minket! :D Nagyon meglepődtünk mert nem számítottunk ilyesmi meglepetésre!! Ez ut án lementünke reggelizni! A buszmegállóban legalább 30 percet vártunk a buszra de megérte mert rengeteg szép élményt szereztünk ezen a napon!! Először is megnéztük a Sós tavat ami igazából nem sós csak a neve miatt gondolja mindenki annak! :D Ezután volt egy kis időnk a soppingolásra,és televásároltuk magunkat mindenféle finomsággal! Meglátogattuk a Csipkeházat és rengeteg csipkét láttunk…érdekes volt mert rengeteg csipkefajtával találkoztunk! Megnéztük a Thorma múzeumot ahol sok érdekességet láttunk! Azután meg vendégeltek minket fagy laltal a Kiskunhalasiak.

Visszajöttünk és már neki is láttunk az ebédnek! Azután lehetett választani a sport és az újságíró szakkör között! Ez eltartott egy ideig mert mindkét csoport érdekes dolgokat próbált ki!! Mikor visszaértünk a kollégiumba akkor megvacsoráztunk és kitöltöttük a tesztlapokat.Csalósak voltak a kérdések de úgy gondolom hogy mindenki megfelelően megoldotta azokat!  Mindenki felment a saját szobályba és kifújta magát. Akinek volt kedve Ottó tanár úrral kiruccanhattak a Lidl- be. Újra útnak kerekedtünk és 20 perc séta után megérkeztünk a fürdőbe,aminek sajnos elfeljtettem a nevét! Mindenki jól érezte magát és nagyokadt főrdött! Mikor mindenki megtörölközött és megszárította haját akkor már indultunk is vissza a szálláshely felé. Mikor visszaérkeztünk mindenki bezuhant az ágyba és már horkolt is! ;)

Szombaton reggeli után ellátogattunk a Halas tv-be! Kipróbálhattuk a hírolvasást és betekintettünk a kulisszák mögé.  Végignéztünk egy próbafelvételt élő egyenesben! A szálláshelyre vezető út közben ízletes fagyit ehettünk! Mikor visszaértünk a koleszba összepakoltuk a cuccainkat és elbúcsúztunk a helytől.Beszálltunk a buszba és indultunka a határ felé! Útközben megálltunk a Kis Itália étteremben és mindenki ízlése szerinti pizzát falatozhatott.Deszertnek nutellás és csokiöntetes palacsintát falhattunk be! :D Ezután pedig mindenki elmondhatta hogy hogyan teljesültek az elvárásai,vagy egyáltalán teljesültek-E!

Miután elmondtuk és elbúcsúztunk új halasi barátaninktól beszálltunk a buszba és irányba vettük az Ásotthalmi Határátkelőhelyet! De még nincs vége a mesének mert jövő héten nekünk lesznek vendégeink hogy mi is bemutathassuk nekik azt a falut ahol mi élünk!! Nekem nagyon tetszett minden és örülök hogy megismerhettem ennyi kedves,aranyos embert és hogy ennyi élménnyel gazdagodtam!! 