Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dánia.

Az előadások a következő témára: "Dánia."— Előadás másolata:

1 Dánia

2 Szerda Május 3-án fél kettőkor indultunk fel Budapestre. 17:25-kor indult a repülő Koppenhágába, ahova 19:20-kor érkeztünk meg. Onnan először metróval majd gyalog mentünk tovább a szállásig.

3 Csütörtök Délelőtt körbejártuk Koppenhágát és a régi kikötőben ebédeltünk. Csak kora délután indultunk tovább Nykøbing Sjaelland felé vonattal, ahol már vártak ránk a fogadó diákok és szüleik. A nap hátralevő részét velük töltöttük.

4 Péntek Reggel az iskolában találkoztunk, ahol elkészültek az első képek az erasmusos pólókban. Ezután az országok tradícionális reggelijeit kóstolhattuk meg. Délután a Geoparkban voltunk, ahol meglátogattunk egy farmot is. A nap hátralévő részét a családdal töltöttük.

5 Szombat Reggel elindultunk Koppenhágába. Ott megnéztük a Kis hableány szobrot, a királyi palotát, Nyhavnot, végigmentünk Strøgeton, ami Európa leghosszabb sétálóutcája, végül a Tivoliba mentünk, ami egy Vidámpark. Innen csak este indultunk vissza Nykøbingba.

7 Vasárnap Vasárnap a családi nap volt.

8 Hétfő Délelőtt angol órákon vehettünk részt, aztán testnevelés órákon játszottunk sportjátékokat. Majd minden ország bemutatta a jó modor hétről, a sportnapról és a jótékonysági munkáról készült ppt-it, videóit.

9 Kedd Kedden délelőtt az erdőben voltunk, ahol három csapatra osztottak minket. Növényeket, kagylókat gyűjtöttünk és halat filéztünk. Ebből készítettünk peallát. Az iskolába visszaérve minden ország egy-egy konfliktus kezelését mutatta be. Ezután hazamentünk és készültünk a búcsúpartira. A partin vacsoráztunk, előadták nekünk a Kis hableányt, többen zenéltek, énekeltek. A parti végén elbúcsúzkodtunk, mindenki kapott egy emléklapot és aláírtuk egymás erasmusos pólóit.

10 Szerda Reggel még elbúcsúzkodtunk a vendéglátóinktól és a családjuktól. Vonattal mentünk vissza Koppenhágába, ahol a repülőút előtt még a Blue Planet Akváriumot néztük meg. Onnan visszamentünk a reptérre, és este indultunk a repülővel haza. Budapestre fél tíz után Érkeztünk meg, ahol a szülők már vártak minket.