Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita

Az előadások a következő témára: "Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita"— Előadás másolata:

1 Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
2015 Határtalanul Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita

2 Első nap Pénteken először ellátogattunk Petőfi Sándor sírjához, később elmentünk a Gyárfás kúriához, ahol az utolsó éjszakáját töltötte a költő. Az iskolában március 15-i műsort tartottunk az ottani diákokkal együtt. Délután ellátogattunk a Tájmúzeumba, és megnéztük a várost. Este részt vehettünk a végzős diákok szalagavató bálján.

4 Második nap Reggeli után egész napos túrára indultunk, megtekintettük a Gyilkos-tavat Békás-szorost Korondot és Szovátán a Medve-tavat.

6 Harmadik nap Reggeli után ellátogattunk Segesvárra.
Amikor visszaértünk, részt vettünk a városi ünnepségen, ahol iskolánk zászlóját az első sorban vihette egyik osztálytársunk. Délután ellátogattunk Székelyderzsre, ahol megnéztük a templomot. Következő állomásainkon Orbán Balázs és Tamási Áron síremlékét koszorúztuk meg.

8 Negyedik nap Reggeli után a csoport egyik fele ellátogatott Szali Mózes fafaragómester műhelyébe, és részt vett egy a helyi hímzést bemutató előadáson. Ez idő alatt a csapat másik fele az ottani diákokkal közösen plakátokat készített és interjúzni indult. Délelőtt részt vettünk egy helyismereti vetélkedőn az ottani diákokkal. Délután együtt kirándultunk a Bözödi- tóhoz.

10 Mi már negyedik alkalommal vettünk részt a pályázatban, és a szívünkhöz nőtt Székelykeresztúr és az ottani diákok. Szoros barátságok alakultak ki, és a gyönyörű tájat sem tudtuk még megunni.

Letölteni ppt "Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita"