Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ ÚJ PEDAGÓGUS ELŐMENETELI RENDSZER
Advertisements

Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
A pedagógusok minősítési rendszere
A pedagógusok munkaidő beosztása
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Pedagógus életpálya, szeptember
Tanévnyitó értekezlet
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
A pedagógusminősítési rendszer
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Méltányossági elvek a közoktatásban
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A köznevelés átalakulása
MÓDSZERTANI KÖZPONT MŰKÖDÉSE A KAPOSVÁRI KISTÉRSÉGBEN
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
A portfólió - óvodai szakterület
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
Pedagógusok munkaszervezése a jogszabályváltozások tükrében
Pedagógus – vezetői – intézményi ÖNÉRTÉKELÉS
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
A pedagógus a nevelési-oktatási intézmény szervezetében
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A szakképzés jelene és jövője a KLIK-ben. Jogszabályi háttér: A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény A szakképzésről szóló évi CLXXXVII.
Óvodák a Köznevelési Kerekasztal munkájában Márkus Lászlóné NPK budapesti elnökségi tag Budapest,
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Összefoglaló a Köznevelési Kerekasztal Pedagógus Foglalkoztatási Munkacsoportjának munkájáról előadó: Thaisz Miklós 1.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
MAMOSZ konferencia INNOVÁCIÓ A MŰVÉSZETOKATÁSBAN NOVEMBER 17.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Év végi értekezlet.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés, a tanfelügyelet standardjai
„Együtt, eredményesen”
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
tanév Iskolanyitogató
Előadás másolata:

Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes Aktualitások Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes

Nyugdíjas pedagógusok Továbbfoglalkoztatott nyugdíjas pedagógusokkal betöltött státuszok Nyugdíjas óraadók által tanított órák országos összesen tankerületi központonkénti átlag 164,0 2,8 9064,0 153,6 A felmérés nem terjedt ki a pedagógiai szakszolgálatokra és az EGYMI-kre.

Nyugdíjas pedagógusok

Nyugdíjas pedagógusok

Differenciált illetményemelés 2017. szeptember 1-jétől (Nkt. 65. § (1a) lehetősége nyílik az intézményeknek a differenciált illetmény emelésre a béremelésre szánt összeg felhasználásáról az intézmények döntenek kompetencia és teljesítményalapú értékelés alapján eltérő juttatások a pedagógusoknak egyenlő mértékben osztják el a forrást a pedagógusok között

Differenciált illetményemelés differenciált illetmény megállapítása a differenciált illetmény megállapítására az intézményvezető tesz javaslatot a tankerületi igazgató (munkáltató) határozza meg (az intézményvezető egyetértésével) Javasolt értékelési szempontok a pedagógus szakmai és módszertani felkészültsége, egyéni bánásmód megvalósítása és integrációs tevékenység különösen a HH, SNI és BTMN tanulók esetében, osztályfőnöki munka minősége, az iskola partnereivel való kapcsolattartás, közösségépítés, kulturális tevékenység, szervezőmunka, kommunikáció a tanulókkal és pedagóguskollégákkal A nevelő és oktató munkát közvetlenül segítők (NOKS) bérrendezése/életpálya

Pedagógusokat megillető pótlékok megállapítása Pedagógus pótlékok az Nkt. 8. melléklete alapján Pótlék megnevezése intézményvezetői osztályfőnöki/kollégiumban csoportvezetői munkaközösség-vezetői intézményvezető-helyettesi gyakorlati oktatás-vezetői Pótlék alsó határa 40 10 5 20 Pótlék felső határa 80 30 A 2017/2018. tanévben az alábbi pótlékok esetében is lehetőség van a pótlék alsó és felső határa közötti munkáltatói döntésen alapuló differenciálásra: osztályfőnöki (kollégiumban csoportvezetői) munkaközösség-vezetői intézményvezető-helyettesi gyakorlati oktatás vezetői

Pedagógusokat megillető pótlékok megállapítása Pótlékok költségvetési forrásának tervezése A pótlékok költségvetési tervezésénél irányadó az állományban lévő pedagógusokat megillető pótlékok középértéke. Pl. osztályfőnöki pótlék esetén: 20 % Pótlék mértékének megállapítása a pótlék megállapítására az intézményvezető tesz javaslatot a tankerületi igazgató (munkáltató) határozza meg (az intézményvezető egyetértésével) az értékelési szempontsort az intézmény vezetője dolgozza ki, a helyi érdekképviseleti szerv véleményezi és a nevelőtestület hagyja jóvá Intézményvezető- helyettes pótlékának megállapítása A pótlék megállapításáról a tankerületi igazgató (munkáltató) dönt (az intézményvezető véleményének ismeretében) Intézményvezető pótlékának megállapítása A tanulólétszám szerint az eddig gyakorlatnak megfelelően történik

Pedagógusokat megillető pótlékok megállapítása Alapfokú művészetoktatási intézményekben az osztályfőnöki pótlékok helyzete

munkaközösség vezetők száma Munkaközösségek, tanszakok munkaközösség vezetők száma tanszakvezetők száma Intézmény státuszainak száma osztva 8-cal Munkaközösségek számának meghatározása A munkaközösségek száma intézményenként nem haladhatja meg a 10-et

Státuszok számításának alapja Státusszámítás Státuszok számításának alapja igazgatók és helyettesek összes osztály óratömege gyakornokok száma mester-pedagógusok száma igazgatók és helyettesek által tanított órák száma X 2 X 4 + - 22

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!