Támogató alap dokumentumok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
Tanévnyitó értekezlet
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
 Pedagógiai program  MIP  IMIP  Helyi tantervek minden tantárgy esetében  Munkaközösségek munkatervek  Ökoiskola munkatervek.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
A Zákányszéki Általános Iskola és AMI bemutatása az ökoiskolai kritériumrendszer tükrében
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
A Zákányszéki Általános Iskola és AMI bemutatása az ökoiskolai kritériumrendszer tükrében
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
A gyakorlatvezető mentor
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
AZ ISKOLA.
KETTŐ AZ EGYBEN: MÚZEUMPEDAGÓGIAI KÉPZÉS ÉS GYAKORLATI HELY KIALAKÍTÁSA A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM JUHÁSZ GYULA PEDAGÓGIAI KARÁN Dr. Viskolcz Noémi Szegedi.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Az Algyői Általános Iskola bemutatása az ökoiskola kritériumrendszer tükrében.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Diáktalálkozó Dél-alföldi Zöld Diákparlament I. ülése 2009-ben az Algyői Fehér Ignác Általános Iskola szervezésében célunk, hogy a Zöld Diákparlament.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A tanárképzés szerkezete
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Dél-alföldi Régió ökoiskolái Ökoiskola találkozók milyen céllal? egymás munkájának megismerése diáktalálkozók szervezése segítségnyújtás a mindennapi.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Patócs Anikó június 10. Az egészségtudatos intézmény ismérvei.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Tőzeges tanösvény „Otthon az erdőben” Gyömrői II. Rákóczi Ferenc
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
főosztályvezető-helyettes
DARUS a gyermekekért.
Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Előadás másolata:

Támogató alap dokumentumok Pedagógiai program MIP IMIP Helyi tantervek minden tantárgy esetében Munkaközösségek munkatervek Ökoiskola munkatervek

Szervezeti feltételek Ökoiskola munkacsoport Ökoiskola munkacsoportba a tantestület minden munkacsoportja, technikai dolgozói delegálnak tagokat Diákönkormányzat képviselője Zöld Diákönkormányzat Az intézmény minőségfelmérési fejlesztésében megjelennek a környezettudatossággal kapcsolatos kérdések

Pedagógusok teljesítményértékelésében megjelenik a fenntarthatóságra nevelés (példamutatás, alkalmazás gyakorisága)

Kapcsolatok Algyői Fehér Ignác Iskola Karácsonyi vásár Algyőn

Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Fizikai és Anyagtudományi Tanszékének Kémiai és Környezettan Szakmódszertani csoportja A tanszék munkatársai rendhagyó foglalkozásokat tartanak iskolánk tanulóinak Németh Veronika irányításával

Szegedi Vadaspark

Stathern Primary School CSEMETE Ságváris Nebulókért Alapítvány Vasút a Gyermekekért Óvodája Kiskunsági Nemzeti Park Égáz - Dégáz

Szakosztályok Túra szakosztály Szitakötő szakosztály Energia Járőr

Megjelenési formák Témanap Három hetet meghaladó project Rendhagyó órák Faliújság

Hírek Pingvineket köszöntöttünk a vadasparkban

Elindult a „Vesd bele magad” program

IV. Dél-Alföldi Diákparlament ülésén voltunk Tiszaalpáron

Vetélkedő