Norvég szakmai út Sebők András.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Természetbeni juttatások – egyes béren kívüli juttatások.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
Gyermekjóléti Szolgálatok IV. Országos Konferenciája Az iskolai agresszió megelőzése és kezelése - a MFPI projektjének bemutatása október 28. NÉMETH.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
Róma történelme A kezdetek. A földrajzi jellemzők tenger határolja, de partvidéke kevésbé tagolt kedvező fekvés  fő kereskedelmi és közlekedési utak.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
TANÁRLÁZADÁS ÉS ISKOLAPOLITIKA – TÉTEK, REMÉNYTELENSÉGEK ÉS REMÉNYEK NAHALKA ISTVÁN OKTATÁSKUTATÓ, NY. EGY. DOCENS
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Pályakereső évek Gyermekkortól a János Vitézig. Szlovák származás Petrovics István mészáros Hrúz Mária mosónő, cseléd Kiskőrös születés Félegyháza.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Migrációs válság: Dilemmák és válaszok
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
A régészeti örökség védelmének szabályrendszere
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
Határtalan lehetőségek a kisvállalkozások támogatására
1. dia A szakdolgozat címe
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
SZÁMVITEL.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Tóth Dániel Tanársegéd
Bevezetés a kémiába.
1993-as közoktatási törvény
Környezeti teljesítményértékelés
Szakmai tanulmányút az SZFPII
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
Előterjesztés a II. Taggyűlés számára az EVDSZ Cselekvési tervéről
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Miért válaszottam a bme-t?
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
2. Nemzeti Aszálykonzultáció Budapest, október 16.
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Mérnökinformatikus alapszak
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Felnőttképzés a közművelődésben
14. VILÁGGAZDASÁG.
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné
beruházás-tervezési ABCD
Járműtelepi rendszermodell 2.
Genogram Ecomap
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Erasmus élmény Vicben.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
A munkavédelem szervezeti struktúrája 2015-től
Szigeti-Böröcz Ferenc 2013 November 26, Kecskemét URBACT konferencia
Előadás másolata:

Norvég szakmai út Sebők András

https://www.nibio.no/en

Milyen előnyökkel jár a program? Rövid tanulmányút vagy szakmai gyakorlat Norvég állami intézmény Szerteágazó tevékenységi kör Remek szakmai lehetőségek

Ås városkája

http://jernbane. origo. no/-/bulletin/print/740496_aas-stasjon http://jernbane.origo.no/-/bulletin/print/740496_aas-stasjon?ref=checkpoint

http://www.snr.no/nyheter/hvordan-vil-vi-utvikle-as-sentrum/

Az egyetem és az intézet

Élet a laborban

Menekülés a természetbe - terepmunka

Tapasztalatok Kiváló, vidám, felkészült csapat Rugalmas időbeosztás Csendes kisváros, remek szórakozási lehetőségekkel Gyönyörű környezet Szakmailag is kiemelkedő munkalehetőségek Drága megélhetés Rövid volt a három hónap

Köszönetnyilvánítás Nemes Attilának, ki lehetővé tette a szakmai munkát, és irányított kinn tartózkodásom alatt Az Erasmus irodának, kiemelten Kátai Henriettának, az út előtt, alatt s után nyújtott segítségéért A Campus Mundi programnak, mely finanszírozta a programot Köszönöm a figyelmet!