Insurace RASpberries Budapest, 2017.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
Advertisements

Készítette: Gondos Borbála
Business Support Olyan megoldások csoportja található itt, melyre megrendelőinknek nincs lehetősége, erőforrása vagy eszköz rendszere. Field ServicesResearchMystery.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Magyar Lízingszövetség - Eszközfinanszírozás Lízing Reggeli Targoncapiaci áttekintés Horváth Zoltán, március 30.
A banki kapcsolatok ÚJ dimenziója. Mi a Zöld bankszámla? A Zöld Bankszámla egy teljesen zárt, felhő alapú informatikai és dokumentum kezelő rendszer,
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
Energiatakarékos megoldások Név: Szamosi Rozina Felkészítő tanár: Kiss Csaba Iskola: Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, Pusztavacsi Tagintézménye Cím:
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow Bőcs, január 20.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Kereskedelmi jog V. Előadás Egyes társasági formák A korlátolt felelősségű társaság.
Internet tudományos használata
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Légy több, mint a diplomád!
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Az „első lépés” TÁMOP
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Térkép készítése adataiból
Pályaválasztási tanácsadás
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
Innováció a vezetési tanácsadásban
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Helyszín Dátum Előadó Előadó szervezete.
Adatok importálása, rendezése és szűrése
FraMak Chambre de Commerce et d’Industrie Hungaro-Française
IT feladatok kiszervezhetősége kis és közepes vállalatok esetén
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
e-Számlázás a gyakorlatban
Lovagi Játékok projekt
Projektmunka Földrajzolok
Imádatunk mélysége és egyensúlya
A honlapod a holnapod? ,illetve Data is the new Oil?
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
AZ OKOSHÁZAK BEMUTATÁSA
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Számítógépes vírusok.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
3. A robot képernyőmenüje
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Northwind Traders Kik vagyunk?
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
ÓNN FáNNd Kiss Réka Knódel Máté Sőregi Eszter június 28.
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
Informatikai eszközök a földrajzórán
Készletek transzformációja
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Binomiális fák elmélete
PIACORIENTÁLT - INNOVÁCIÓ
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
SQL jogosultság-kezelés
Az „Egyetlen PPG” vagyunk
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
VÁLTOZÓ EURÓPA (Nemzet)Biztonsági szemmel
Előadás másolata:

Insurace RASpberries Budapest, 2017

Az NN márkát közelebb hozni az ügyfelekhez Mi a célunk? Optimalizálás Értékteremtés Az NN márkát közelebb hozni az ügyfelekhez Legfőbb célunk az NN márkát közelebb hozni az ügyfelekhez, a mindennapok részévé tenni. Jó lenne, ha nem úgy gondolnának a biztosítóra, mint egy távoli megfoghatatlan fogalomra, hanem mint könnyen elérhető azonnali segítségre. Emellett értéket szeretnénk teremteni mind az ügyfelek mind pedig az ügynökeink számára. Ha mindezeket megtehetjük úgy, hogy közben a folyamatainkat egyszerűsítjük és ezzel csökkenthetjük a költségeket az külön sikerként értékelnénk.

Mi az, ami része a mindennapjainknak? Mi az amit előveszünk, ha várnunk kell a buszra? Mi szórakoztat minket mikor a metrón ülünk? Mi jut eszünkbe először, ha várnunk kell valakire? Mi az, ami már olyannyira szerves része az életünknek, hogy nehéz elképzelni az életünket nélküle?

Mi a megoldás? Miért is ne, hiszen: Format the title text in three colours according to the house style guide: use the macro in the NN Text formatting menu Mi a megoldás? Miért is ne, hiszen: NN logó a képernyőn, még ha nem is használják napi szinten Értéket teremt Bankok mint jó példa Bekerül a mindennapokba passzívan is Érték, hiszen ad valami pluszt az ügyfeleknek Bankoktól sok minden átveszünk, szabályozások Basel->S2 , portfoliók-> UL… Do not change or add other logos

Személyre szabható értesítések Mire használható? Saját szerződés követése UL: alapok hozama, historikus értékek Trad: API elfogadása Lejáró szerződés újrakötése Játékok Kedvezmények Hírek Személyre szabható értesítések Termékinformációk elérése Termékismertetők Kalkulátorok Egyszerű számpéldák Kapcsolat Ügynökök elérhetősége, időpontfoglalás Asszisztencia elérhetősége (Balesetbiztosítás) Adatváltozás bejelentése Erről fogunk sokat beszélni, a jobb oldali az egyéb kategória, aminek csak a kreativitás szabhat határt. Ahogy Beni mondja, a gyakoribb megnyitáséert 

Lehetséges? NN Direkt runaddict NN applikáció NN Direct: online szerződés követés Runaddict: telefonos app Ebből a kettőből elvileg minden megvan ami kell Adatok + IT tudás

Létező telefonos alkalmazások Külföldön NN: Románia, Görögország Alapok hozamalakulásának követése, kalkulátorok HDFC (India) >100 000 letöltés Magyarországon Többnyire nem-élet biztosítók Minimális szolgáltatás Posta, Allianz, Aegon… Posta: hírek, akciók, nyereményjátékok, utasbiztosítás, lakásbiztosítás Allianz: utasbiztosítás, eszközalapok hozama, tanácsadók elérhetőségei, díjak befizetése (lakás, CASCO) Aegon: csak nem-élet van magyarban, a holland is csak inkább termékinformációkat szolgál NN RO:most important details about life insurance, mandatory or optional pension or contact information to contact us and your consultant. access to your payment history or contributions, you can pay your insurance premiums, and if necessary, change your personal data in less than 5 minutes. NN GR: See the list of contracted hospitals • Find Biomedical Diagnostic Doctors and Diagnostic Centers by Region and schedule your visit • Create your insurance card • Learn how to use NN Direct Health benefits • Learn about the extra benefits provided by NN Hellas companies.

Összefoglaló Az NN elkötelezte magát a digitális fejlődés mellett (Sparklab, online biztosítás kötés lehetősége), az applikáció beleillik a biztosítóról eddig kialakult képbe Egy telefonos alkalmazással az NN márka bekerülhet a mindennapokba Értéket teremt az ügyfélnek és az ügynöknek egyaránt A létező folyamatok egyszerűsödnek, költségek csökkenhetnek. Léteznek ugyan alkalmazások, de korlátozott szolgáltatásokat nyújtanak: MOST érdemes belefogni és alkotni valami maradandót! Most érdemes belevágni, mielőtt lemaradunk, hogy legyen időnk tapasztalatot gyűjteni

Do not change or add other logos Nagyon köszönjük a figyelmet! Ha van esetleg kérdés szívesen válaszolunk 