SuperShop törzsvásárlói program

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Advertisements

PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, június 16. Előadó: László Béla projektvezető (Magyar Kedvezményhálózat)
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények.
PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft
Készítette: Schiszler Anett Szekeres Kornél H7T9UZ IQCPCZ
Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
MAKROKÖRNYEZET /1/ ÜZLETI KÖRNYEZET 2. előadás 2006/2007. tanév.
Informatikai megoldások egy kézből
A magyar háztartások fizetési szokásai
Kováts Surd, Martinovic Boris
Sulinet Expressz, Sulinet Generáció Sulinet Generáció 1998: valamennyi középiskola bekötése az Internet hálózatba a Sulinet Program keretében.
Dr. Blazovich László Volksbank Életút Program Szeged, november 15.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
K&H trambulin tapasztalatok
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
8. Az eladásösztönzés.
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Szegmentáció & pozicionálás.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
1 éves a Sulinet Expressz. A program első éve Az Oktatási Minisztérium nyarán indította el a Sulinet Expressz programot. A program célja: az Internet.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
GfK HungáriaFogyasztói kötődés, kereskedelmi hűségprogramok2011. május 26 Fogyasztói kötődés, kiskereskedői hűségprogramok GfK Hungária Kovács Krisztina.
 Üzleti szervezetek, vállalkozások, vállalatok fogalma  Üzleti szervezetek: azok a fogyasztói igényt kielégítő szervezetek, amelyek gazdasági erőforrásaikkal.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Dr. Terták Elemér vezérigazgató Budapest, május 12.
Intelligens Készpénzmentes Fizetési Megoldások
Bankkártya adatok kezelése
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
„Út a munkához” program tapasztalatai
Célpiaci marketing.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Bankreklám vagy szappanopera?
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Partnerség és együttműködés
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
SZEGMENTÁLÁS CÉLPIACKÉPZÉS POZÍCIONÁLÁS
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó?
A marketinginformációs rendszer
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

SuperShop törzsvásárlói program

A SUPERSHOP PROGRAM A legismertebb Az első helyen áll spontán ismertség 56% támogatott ismertség 88% Az első helyen áll A csatlakozott kártyabirtokosok számát tekintve A legjobb minősítésű a program tagjai közel kétharmadának tetszik, vagy nagyon tetszik a program rendszere, működése Forrás: GFK, 2011 január 2018.12.27.

A PROGRAM CÉLJA Az első hazai többvállalatos törzsvásárlói hűségprogram Országosan ismert kereskedők és szolgáltatók hozták létre Céljuk a törzsvásárlóik motiválása, jutalmazása egységes keretrendszerben A programban minden 14. életévét betöltött magánszemély részt vehet

MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS A program 2 meghatározó pillére: PONTKIBOCSÁTÁS 100 Forint = 1 SuperShop pont 1 liter üzemanyag = 1 SuperShop pont PONTBEVÁLTÁS 1 SuperShop pont = 1 Forint (szabadon elkölthető a partnerek termékeire és szolgáltatásaira) Erste SuperShop Bankkártyával dupla, Erste SuperShop Hitelkártyával tripla pontokat lehet gyűjteni

SuperShop kártyatípusok Ingyenesen igényelhető Partnerre brandelt Névre szóló Chipkártya Pontgyűjtésre és beváltásra alkalmas Erste SuperShop Bankkártya Erste SuperShop Hitelkártya

A SUPERSHOP PROGRAM számokban: Kibocsátott kártyák száma 2,1 millió TÖRETLEN FEJLŐDÉS Új kártya kibocsátás évente ~ 340 ezer Havi tranzakció 6,5 millió Havi átlagos kártyahasználat 4 alkalom 13 milliárd pont A program kumulált pontkibocsátása A program kumulált pontbeváltása 11,4 milliárd pont 2011 márciusi adatok

A SuperShop partneri kör

Folyamatos terjeszkedés A SuperShop hálózata Országos lefedettség, 850 elfogadóhely és bankfiók Folyamatos terjeszkedés

Supershop program előnyei Több partneres program Egy partneres program Dedikált program menedzsment Kollektív ügyfélbázis, nagy potenciális ügyfélkör Totál programköltség nem egyenes arányban nő a partnerek számával Költséghatékony működés: optimalizált költséggazdálkodás, partnerek között megosztott működési és fejlesztési költség Osztatlan teherviselés: Program kiépítés költsége egyszerre jelentékeny invesztíció, a működési költség állandó osztatlan költségteher, fejlesztések költsége egy partnert terhel Csak egyetlen partnerhez (szektorhoz) kötődő ügyfélbázis, bővülési kör korlátozott Belső erőforrásból allokált program menedzsment

Supershop program előnyei A közösség és egyediség egyesített előnyei Költséghatékony lojalitásprogram működtetés Kiterjesztett (2,1 millió) potenciális ügyfélkör hatékony elérhetősége Megosztott teherviselés a működési és fejlesztési költségeket illetően a partnerek között „Erőforrás kihelyezés” a SuperShop team révén Marketing, Ügyfélszolgálat, pénzügyi elszámolás, back-office, IT Hatékony programszintű és kereszt promóciós tevékenységek

Supershop program előnyei 10 éves tapasztalaton alapuló stabil működés Kipróbált folyamatok Banki biztonságú IT háttéren alapuló, transzparens pénzügyi elszámolás Bevezetett (Super)brand

supershop program előnyei Célzott marketing SuperShop közös kommunikációs csatorna Partner specifikus aktivitások Személyre szóló mikro szegmentálható adatbázis alapú kommunikáció

Supershop program előnyei Pontos ügyfélismeret Tranzakciószintű részletes adatbázis a teljes SuperShop ügyfélkörről Nevesített ügyfélkör Addicionális marketing és demográfiai információk ügyfelenként „Fogyasztói ujjlenyomat” önbevallásos rendszer helyett, tényleges és mérhető fogyasztási szokásokon alapul Rendszeresen frissített elérhetőség az ügyfélkörhöz

Supershop program előnyei Garantált jutalmazás A vásárlók minden egyes vásárlás alkalmával SuperShop pontokat kapnak (100 Ft=1pont) Gyorsított pontgyűjtés A pontkibocsátó helyeken elérhető, kártya igénylőlapról leválasztható   ideiglenes kártyával a pontgyűjtés azonnal megkezdhető A különböző partnerek által adott pontok összeadódva halmozódnak Egy pontfolyószámlához több társkártya is tartozhat, így az egész család  együtt gyűjtheti a pontokat. Szabad pontbeváltás A pontokat a partnerek által forgalmazott termékre és szolgáltatásra lehet beváltani Ingyenes részvétel a programban Személyre szóló ajánlatok és információk Extra pontakciókban és nyeremény- játékokban való részvétel

Amit a kártyabirtokosokról tudunk Attitűd kérdések Egyéb elérhetőség Demográfiai ismérvek Tranzakciók (mikor, mely partnernél, hány pont) Részletes fogyasztói kosár (Spar csop, OMV) Név Kor Nem Lakóhely (cím) Alapadatok Fogyasztási struktúra Szegmentációs adatok Egyéb demográfia MINDEN ügyfél SZÁMOS ügyfél

Az adatbázis FŐBB mutatói – 2011.03. Üzleti ajánlattal megkereshetők száma 2 088 933 fő Kártyabirtokosok száma 2 136 938 fő

Az adatbázis FŐBB mutatói – 2011.03. Vezetékes telefont megadók száma 391 141 fő E-mail címet megadók száma 437 704 fő Mobiltelefont megadók száma 824 110 fő

Az adatbázis FŐBB mutatói – 2011.03. Gépkocsival rendelkezők száma 572 287 fő Iskolai végzettséget megadók száma 1 469 273 fő Egy főre jutó jövedelmet megadók száma 1 480 408 fő Foglalkozást megadók száma 1 494 070fő Háztartás nagyságát megadók száma 1 504 106 fő

2018.12.27.