Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények."— Előadás másolata:

1 ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények részletes megítélése régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, bankhasználó, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, fő bevásárló, életszakasz Intézmények ismertsége Bankokkal kapcsolatos attitűdök Bankok, biztosítók, multicégek megítélése Bankok ismertsége és forrásai kéthavi Bankonként: régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, bankhasználó, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, internethasználó, életszakasz (csak az összesített spontán és segített ismertségre) Reklám észlelés Word of mouth (pozitív, negatív) Fiók észlelésInternetes találkozás ATM észlelésHonlap meglátogatás Összesített spontán és segített ismertségKonkrét érdeklődés Banki disztribúciókéthavi Bankonként: régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, bankhasználó, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, életszakasz Fiókok elérhető közelségben ATM elérhető közelségben Meglátogatott fiókok Használt ATM-ek Bankok használatakéthavi Kapcsolatban áll veleHasználói profil elemzés régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, életszakasz Fő bankKereszthasználatok Helyettesítő bank Fő bank - másodlagos bank elemzés Általános banki elégedettség kéthavi ÚjraválasztásNPS régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, életszakasz Fontos ügyfél Új terméket igénybe vett Szolgáltatást lemondott Termékhasználat és igénybevételi tervek évi 3 alkalom Termékismeret régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, életszakasz Valaha igénybe vette Személyes igénybe vétel Háztartási igénybe vétel Új igénybe vétel terve, váltási terv „Bankindex TM tartalomjegyzék”

2 ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Fizetési módokévi 3 alkalom Rezsi fizetési módok ismertsége Rendszeres, háztartási "rezsi" számlák száma fajtánként régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, bankhasználó, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, van bankkártyája, van hitelkártyája, van internetbankja, van okostelefonja, életszakasz Rezsi fizetési módok preferenciájaFizetési módok rezsi fajtánként Mindennapi vásárlások fizetési módjai (elmúlt egy év, elmúlt 7 nap) Folyószámla használat évi 3 alkalom Folyószámla alapú elemzés, háztartások: régió, településtípus, nem, életkor, iskolai végzettség, aktivitás, fő bank, van megtakarítása, van hitelkártyája, van jelzáloghitele, életszakasz (csak arra nézve, hogy van-e folyószámlája és melyik bankban) Számla típusa (lakossági v. vállalkozói, forint v. deviza) Családi állás szerint ki a tulajdonosa? Melyik bankban? Együttes rendelkezés a számla felett Folyószámla alapú elemzés, személyes: Számla típusa (lakossági v. vállalkozói, forint v. deviza) Melyik bankban? Megnyitás ideje Bankonként: A számlavezető bank szerint bontva Elsődleges v. másodlagos számlaElégedettség (10 szempontból) Jövedelemjóváírás Váltási, megszüntetési, új számla nyitási hajlandóság Csoportos beszedés (van-e, db.)NPS Egyszeri átutalás (szokott-e, db.) Hiteltörlesztés a számláról Van-e hozzá hitelkeret? Hitelkeret tényleges használata Bankkártya használat (készpénzfelvétel, vásárlás, internetes vásárlás) Internetbank használat (van-e, mire használja, milyen gyakran?) Internetbank nem használat okai Call Center használat (használja-e, mire?) A folyószámla becsült díja A számla megnyitásának körülményei (váltás, új számla) Döntési szempontok Tájékozódás „Bankindex TM tartalomjegyzék”

3 ReportGyakoriságTartalom alapTartalom bővített (pluszban)Bontások Hitelkártya évente (aggregált adatok) Hitelkártya alapú elemzés, háztartások: Kártyahasználat (készpénzfelvétel,belföldi vásárlás, külföldi vásárlás, internetes vásárlás) A kibocsátó bank szerint bontva Kártya típusa (forint v. deviza)Nem használat okai Családi állás szerint ki a tulajdonosa? Visszafizetési szokások (kamatmentes perióduson belül fizet-e?) Melyik bankban?Van-e fennálló tartozása? Hitelkártya alapú elemzés, személyes: Kiajánlott hitelkártya vs. a tulajdonos igényelte? Típusa (co-branded vagy nem)Elégedettség (skálák) Melyik bankban?Váltási hajlandóság, tervek Megnyitás idejeNPS Hitelkeret nagysága Hitelcélok Döntési szempontok Az igénylés körülményei Tájékozódás Fogyasztási hitel évente (aggregált adatok) Fogyasztási hitel alapú elemzések, háztartások (hiteltípus szerint): Hitelcél A hitel típusa, hitelt nyújtó bank Hitel típusaTörlesztési nehézség előfordulása A hitel felvevő (családi állás szerint)Törlesztési nehézségek foka Típus (forint vs. deviza)Fizetési könnyítés kérése BankFizetési nehézség a jövőben Hitelfelvétel idejeDöntési szempontok hitelfelvételkor Hitel nagyságaTájékozódás Hitel futamidejeElégedettség (skálák) Törlesztőrészlet hitelfelvételkor és most Előtörlesztési, végtörlesztési, hitelkiváltási tervek Jelzáloghitel félévente (aggregált adatok) Jelzáloghitel alapú elemzések, háztartások (hiteltípus szerint): Hitelcél A hitel típusa, hitelt nyújtó bank Hitel típusa (deviza v. forint, lakás v. szabad felhasználású) Törlesztési nehézség előfordulása

4 „Bankindex TM tartalomjegyzék” ReportGyakoriságTartalom alapTartalom bővített (pluszban)Bontások Jelzáloghitel félévente (aggregált adatok) A hitel felvevő (családi állás szerint)Törlesztési nehézségek foka A hitel típusa, hitelt nyújtó bank BankFizetési könnyítés kérése Hitelfelvétel idejeFizetési nehézség a jövőben Hitel nagyságaDöntési szempontok hitelfelvételkor Hitel futamidejeTájékozódás Törlesztőrészlet hitelfelvételkor és mostElégedettség (skálák) Előtörlesztési, végtörlesztési, hitelkiváltási tervek Megtakarítás félévente (aggregált adatok) Megtakarító háztartások aránya, profiljaDöntési szempontok A megtakarítás típusa, bank Megtakarítási formák előfordulása háztartásonként Tájékozódás Megtakarításonként:Elégedettség (skálák) Megtakarítási forma Tervek (megtakarítási szerkezet módosítása, megtakarítás felhasználása) Bank Időtáv Felhasználás a megtakarításból Megtakarítási cél Biztosításokfélévente A háztartásban élők minden érintett biztosítására (biztosítás típusonként): Elégedettség (skálák) A biztosítás típusa, biztosító Típus (lakás, vagyon, KGFB, Casco, élet) Váltási, megszüntetési, új kötési hajlandóság Életbiztosításnál: kockázati v. megtakarítási, rendszeres v. egyszeri díjas) A szerződő fél (családi állás szerint) Biztosító Szerződéskötés ideje Életbiztosítás futamideje Utasbiztosítást kötök aránya


Letölteni ppt "ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények."

Hasonló előadás


Google Hirdetések