Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek"— Előadás másolata:

1 Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek

2 Supershop & [origo] Adhouse
Supershop SMS, DM, e-DM kampányok [origo] Adhouse legnagyobb online saleshouse [origo] Adhouse szakmai kompetencia központ 2

3 Supershop program Program
Az első hazai, többvállalatos, törzsvásárlói hűségprogram, melyet elismert kereskedők és szolgáltatók hoztak létre, hogy ügyfeleiket minden vásárlásuk után hűségpontokkal jutalmazzák. A pontokat egy névre szóló hűségkártya segítségével lehet gyűjteni és beváltani. Beváltó, kibocsátó partnerek 550 elfogadóhely, ezek Kaisers, Burger King, Spar, ÖMV, Plus, OBI, Photohall, Neckermann, Vista, Hunguest Hotels, Kanyon Aktív stb. 3

4 Targetálási lehetőségek és DM csatornák
Tagszám: fő főre tudunk e-DM kampányt küldeni Targetálási lehetőségek Posta: főre tudunk postai DM kampányt küldeni Iskolai végzettség Autóval rendelkezik Háztartás Mobil: főre tudunk SMS kampányt küldeni Jövedelem Demográfia (nem, kor, lakóhely) Foglalkozás Utazási szokások Bank és hitelkártya használat Vezetékes telefon: főre tudunk telemarketing kampányt indítani Szabadidő 4

5 Supershop adatbázis Az adatbázis
Összesen fő (DM üzenettel megkereshető) Háztartásnagyságot megadók száma: 1.147e fő Egy főre jutó jövedelmet megadók száma: 1.125e fő Végzettséget megadók száma: 1.095e fő Foglalkozást megadók száma: 1.117e fő Gépkocsival rendelkezők száma: 560e fő 5

6 Supershop adatok - életkor
A 14 év feletti lakosság több mint 19%-a elérhető. (38% férfi, 62% nő) 6

7 Supershop adatok - geográfia
Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megyében a teljes 14+ lakosság 24-29%-a tagja a programnak. Csupán Békés és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében nem éri el a program a 10%-os lefedettséget. Budapest Pest megye része. 7

8 Supershop adatok - foglalkozás
Több mint 1M kártyafelhasználó megadta, hogy mivel foglalkozik. 8

9 Megjelenési lehetőségek és előnyeik
SMS kampány Partner: Mfactory E-DM kampány Partner: Visionline Postai DM Partner: TeleData Előnyök: közvetlen, testreszabható, jól targetálható, opt-in, interaktív, azonnali regisztráció helyezhető el benne, nagy aktivizáló erő, közvetlenül mérhető, költséghatékony, bárhol, bármikor elér (mobil) 9

10 Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk.
Alap adatárak Alap adatár a megrendelt adatmennyiségtől függően: cím vagy kevesebb a megrendelt mennyiség: 26 Ft + áfa / adat cím között: 24 Ft + áfa / adat (az összes adatra) cím között: 22 Ft + áfa / adat (az összes adatra) cím között: 20 Ft + áfa / adat (az összes adatra) cím között: 19 Ft + áfa / adat (az összes adatra) cím és felette: 18 Ft + áfa / adat (az összes adatra) E-DM kedvezmény: 10% Mobil (SMS) DM kedvezmény: 5% 1 hónapon belüli kétszeri megkeresés kedvezménye: 2. kiküldésre 50% Az alap adatár 2 hagyományos paraméter szerinti szűrést foglal magába. További hagyományos p.: 1,3 szorzó/szűrés, de max. 2-szeres szorzó További különleges p.: 1,5 szorzó/szűrés, de max. 5-szörös szorzó 10 Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk.

11 Technikai költségek – postai DM
A postai DM esetében az adatáron felül fizetendő: Mennyiség db Levél megszemélyesítése A* Ft/db B* Boríték címzése nyomtatással Boríték címzése etikettel Ft/db Levél borítékolása Ft/db További nyomtatott anyagok borítékolása Ft/db Ajánlott küldemény előállítása Ft/db 7,0 8,5 5,2 7,4 2,0 4,9 ** - 8,8 8,2 7,1 8,,6 4,5 6,9 6,8 1,9 8,3 4,2 7,5 7,2 4,0 6,7 felett Csomagolási árlista Postai árlista 11

12 Technikai költségek – SMS
Az SMS DM esetében az adatáron felül fizetendő: 1. SMS kiküldést követ az SMS fogadás 2. SMS fogadást követ az SMS kiküldés T-mobile Pannon, Vodafone Külföldre küldött 0-150 db SMS 11,00 HUF 18,00 HUF 50,00 HUF db SMS/hó 10,00 HUF 17,00 HUF 46,00 HUF db SMS/hó fölött 9,00 HUF 15,00 HUF 44,00 HUF SMS kiküldés technikai költségei T-mobile Pannon, Vodafone Külföldre küldött 0-150 db SMS 14,00 HUF 17,00 HUF 45,00 HUF db SMS/hó 13,00 HUF 16,00 HUF 43,00 HUF db SMS/hó fölött 12,00 HUF 15,00 HUF 42,00 HUF A költségek tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk. 12

13 Feltételek Az [origo] Adhouse jogosult a Supershop adatbázisán , postai és SMS kampányt kiküldeni. Erre a tevékenységre kizárólagosságot kapott, ez a kizárólagosság nem vonatkozik a Supershop együttműködő partnereire (pl: Plus, Kaisers). Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi csomagajánlatot adunk. SMS DM esetében a technikai költségek tájékoztató jellegűek, a kiküldési volumen függvényében változhatnak. E-DM esetében nem merül fel technikai költség. Az SMS és e-DM kampány anyagait 3, a postai DM kampány anyagait 5 munkanappal kampányindulás előtt kérjük leadni. 13

14 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek"

Hasonló előadás


Google Hirdetések