BTMN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 (törvényi, rendeleti szabályozás) Molnárné Ditzendy Judit főigazgató helyettes.
Advertisements

VÁLTOZÁSOK A SZAKKÉPZÉSBEN április 04. dr. Harangozó Ildikó Fejér Megyei Kormányhivatal Építésügyi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyeleti.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
A fogyasztóvédelemről szóló évi CLV. törvény módosításáról szóló évi LV. törvény A békéltető testületeket érintő változások Dr. Szomori Béla.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal Haditechnikai és Exportellenőrzési Hatóság Várható változások a hadiipari tevékenységi engedélyezés területén.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Barcsák Marianna KPSZTI
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Működését meghatározó törvények,rendeletek
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kispálné Horváth Mária
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Szülői választmány 2016.okt.18.
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
HHR.
középfokú felvételi eljárás
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Általános iskola eredménye, értékelése
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Érettségi 2006-os év Szülői ért okt. 28.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Előadás másolata:

BTMN

BTMN-amit tudni kell róla Jogi, pedagógiai kategória, ezért nincs korrekt szakmai diagnosztikus háttér „Hungaricum”-hasonló köztes kategória nemzetközi szakmai irodalomban nincs Ellátás kettős: 1. pedagógiai szakszolgálat 2. nevelési-oktatási intézmény Ellátó: fejlesztő pedagógus munkakör alapján (gyógypedagógus, vagy bármely pedagógus olyan szakképzettséggel, aki a képzés tartalma alapján fejleszthet)

Változtatások indítványozása EMMI logopédiai munkacsoport előterjesztése (szakszolgálatok, egyesületek, képzőintézmények képviselői) Komplex intézkedési csomag kidolgozása A munkacsoport kiegészült egyéb civil szervezetek képviselőivel

Ami várható Komplex intézkedési csomag mentesítések lehetőségének visszavonása 2. pedagógusok szakmai képzése 3. pedagógiai szakszolgálatok diagnosztikus munkájának kiszélesítése 4. felsőoktatásban a pedagógus képzés

Jogszabályi változás 2018.09.01.-től a BTMN-es tanulók esetében a tantárgy értékelése és minősítése alóli mentesítési lehetőség megszűnik (új vizsgálatok esetében) Indoklás: nem organikus kórkép, reverzibilis állapot mentesítések következménye: motiválatlan tanuló, motiválatlan pedagógus, motiválatlan szülő (több a kár, mint a haszon????) fejleszthető, megsegítése nem törvényi szabályozás, hanem differenciált pedagógiai munka eredménye 2020-tól felsőoktatási bemeneti követelmény a nyelvvizsga

Ami változatlan közös szemlélet és közös munka megsegítés: fejlesztés, pedagógiai ellátás

BTMN törvényi hivatkozások Nkt. 4.§, 27.§ (5)-(7), 47.§ (8) 2017.évi LXX t. az oktatás szabályozására vonatkozó és kapcsolódó törvények módosításáról (7.§, 11.§,19.§)