Miért érdemes a Műegyetemet választani?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Adósság. Adósság Jó hitelRossz hitel Jó hitel Egyes hitelek befektetésnek tekinthetők. Ha valaki azért vesz fel hitelt, hogy olyasmit vásároljon, ami.
Advertisements

Bemutatkozik az iskolapszichológus
Egy csoport sikeres ember, karrierjük csúcsán, mindegyiküknek jó állása, álom autók és házak tulajdonosai, meglátogatták hajdani egyetemi professzorukat.
Eötvös József Főiskola Baja Neveléstudományi Kar
Az EAL-net rendszer Miért jött létre az AlmaLaurea? Milyen igényekre ad választ: –A képzési formák hatékonyságának ellenőrzése –A hivatalos.
Az EAL-net rendszer Matteo Sgarzi AlmaLaurea
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
Készítette: Bodzássy Bettina
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
1 A VAJDASÁGI PÁLYAKEZDŐ DIPLOMÁSOK MUNKÁBA ÁLLÁSI MODELLJE 7. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Újvidék, november Jenei Ervin.
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
2005 február 7Dr. Tánczos László BME EISZK1 Az oklevélmelléklet készítő program alkalmazásának előkészítése Tánczos László igazgatóhelyettes az Oktatási.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Tanulási célú migráció a világban és itthon
A Platform 2013 évi további programja Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program Szerkesztő Bizottság megalakulása- március 31 Workshop május vége: Beszámoló.
Hantos Elemér Szakkollégium Miskolci Egyetem HANTOS ELEMÉR SZAKKOLLÉGIUM.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
9. hét: Egymásra halmozás Készítette: Pomezanski Vanda
Ápolói hivatás megítélése középiskolás korúak körében
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
1 BÚTORSZÖVETSÉG OAFSZ BKIK A FÁTÓL A BÚTORIG ÁGAZATI EGYÜTTMŰKÖDÉS CONSTRUMA DR. FIXLER LÁSZLÓ IGAZGATÓ QUALIFORUM ELŐADÁSA TERVVEL.
Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdálkodás Gulyásné Dr. Csekő Katalin egyetemi docens tanszékvezető.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Útmutató a nyelvválasztáshoz Turizmus-vendéglátás BA képzés (magyar nyelven) 2016.
Környezetmérnök mesterképzés A legjobb választás, ha a Földnek is jót akarsz!
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Érdemes – e Magyarországra hozni egy nemzetközi rendezvényt
A probléma forrása! általános iskola
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Tudnivalók a szakmai gyakorlatról
Tudnivalók a szakmai gyakorlatról
TIA A termelésinformatika alapjai
BME Mérnök informatikus alapszak
BME Villamosmérnök.
(Informatikus mérnök szakra)
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
BME/VIK - De miért?.
Miért pont a BME ? ~ Mérnök leszek Loading
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid.
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Készítette: Garzó Benjamin
Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy.
Miért pont a BME ?.
Miért választottam a BME villanykarát? (régen)
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
Pécsi Tudományegyetem Matematikai és Informatikai Intézet
PROGRAMOZÓ/INFORMATIKUS SZAKMA BEMUTATÁSA KÉSZÍTETTE : PINTARICS – DÉVÉNYI ZSOMBOR.
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Miért érdemes a Műegyetemet választani? Készítette: Asztalos Dorina

Miért választottam én a BME-t? Mert nagymúltú, neves egyetem A Műegyetem, illetve annak elődjei már a megalakulása óta Magyarország vezető egyetemei közé tartoznak. Mert minden karon színvonalas az oktatás. Kiemelkedő a nyelvoktatás. Nekem szimpatikus volt a tankörökre bontás, hogy segítik a diákok beilleszkedését az első két félévben, nekem ez nagyon segít.

Ezeken kívül még: Mert értékes, munkahelyek által keresett diplomát ad, ahogy azt Dr. Vajta László, a BME egyetemi docense is írta: „(…) a mérnöki pálya választása, a műegyetemi diploma gyors elhelyezkedést biztosít, jobbnál jobb állásokra lehet számítani, tehát olyan befektetés, amelyet a megváltozott finanszírozás mellett is érdemes mérlegelni és vállalni.”, hiszen egy Műegyetemet elvégzett mérnökinformatikus „kedvére válogathat a hazai kis-, közép- és nagyvállalatok, valamint a multinacionális cégek ajánlatai közül versenyképes – az átlagbért meghaladó – fizetéssel és érdekes szakmai kihívásokkal kecsegtető feladatokkal.”

Azonban csak olyanoknak ajánlom ennek a karnak a bejelölését, akik elhivatottak és készek az idejüket tanulásra fordítani. Tessék-lássék tanulási móddal aligha elvégezhető ez a kar, illetve szak. Ha úgy érzed, hogy benned megvan a kellő eltökéltség és szorgalom, a Te helyed biztosan a BME-n van! Köszönöm a figyelmet! 