Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
Modláné Görgényi Ildikó. Vidékfejlesztés A gazdaság folyamataiban látható és minden érintett számára érezhető javulás következzen be. Minőségi, a környezet-
A környezeti problémák megoldása a lelki alapú oktatás által III. Fenntarthatósági Konferencia Somogyvámos október 6.
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
375 éves az Egyetem „A természettudományos oktatás és kutatás jelene és jövője” Környezetünk jelene és jövője március 25.
Albert Einstein élete.
Egy év az Európai Unióban Arató Gergely Budapest, április 29.
Egy csokor a barátságunkra Music: Nightengale Serenade
Karinthy Frigyes Gimnázium
Az ETR és a NEPTUN tanulmányi rendszerekről
A kisebbségi (magyar) felsőoktatás kialakulása és perspektívái Szatmárnémetiben Készült a Debreceni Egyetem Nevelés – és Művelődéstudományi Doktori Program.
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
. Egy nemzeti képesítési keretrendszer lehetséges előnyei Vitaindító [ Derényi András ]
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
2008. március 27. Magyar Tartalomipari Szövetség – A/016 – EQUAL IT mentor projekt.
MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK BIOMASSZA
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Tanulási célú migráció a világban és itthon
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Hallgatói létszámok. Jelentkezési arányok (2006) n Nappali tagozat: Keret: 40 fő Jelentkező: 164 fő (45) n Levelező tagozat: Keret: Jelentkező:
3D-s térképészeti alkalmazások
Námesztovszki Zsolt Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka A TANÍTÓK MEGVÁLTOZOTT SZEREPKÖRE AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMBAN.
. Hallgatói kiválóság – Tehetséggondozás – TDK dr. Princzinger Péter október 27.
A HM TH együttműködő partnerei: hazai és nemzetközi tudományos élet HM Oktatási és Tudományos Tanács; MTA IX. Osztályának Hadtudományi Bizottsága; non-profit.
FEKETE VALÉR (SIOR) PÁSZTORVÖLGYI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM.
Milyen szép a világ Készítette: Süni.
1 Mit kíván a minőségorientált magyar felsőoktatás? Balázs Ervin A MAB elnöke Professzorok Batthyány Köre, október 18.
Nemzetközi programozási verseny diákoknak. Mi ez? Hol lesz? Mikor? Mit nyerhetek? És hol jelentkezhetek? Az első SAP által megrendezésre kerülő programozási.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Andragógia Kraiciné Dr. Szokoly Mária (2004): Felnőttképzési módszertár. Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest Összeállította: Marton Eszter.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE AZ IKSZT-KUTATÁS ELSŐ EREDMÉNYEI II. SZAKMAI MŰHELY KŐVÁGÓSZŐLŐS, 2015 MÁJUS 21.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
 Lucille Philips  Melville Feynman  New York  125 Pont  Tudomány iránti érdeklődés  Matematika Bajnokság.
A társadalom intézményrendszere és tényezőinek munkamegosztása a nevelési folyamatban Dr. Molnár Béla Ph.D.
Kurtán Zsuzsa A felsőoktatásban folyó nyelvi és szaknyelvi képzések Helyzetkép és fejlesztési lehetőségek „A szaknyelvoktatás szerepe a foglalkoztathatóság.
TINIK A T I N I K A GYÜLEKEZETGYÜLEKEZET A TINIK- ÉRT?! A T I N I K - É R T ? ! ÉRT?! É R T ? ! A A.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Fehér könyv a magyar gyakorlat-orientált felsőoktatás helyzetéről (a felsőfokú szakképesítések nélkül) SZFK/13/2008 Előadó : Dávid János.
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
ATALANTA Oktatási Kft. Nyelvi képzések.
CÍM (pl. Tapasztalataim az ELTE Társadalomtudományi Karán)
CÍM (pl. Tapasztalataim az ELTE Társadalomtudományi Karán)
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet.
Miért jöttem a BME-VIK-re?
BME Mérnök informatikus alapszak
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
Miért pont a BME ? ~ Mérnök leszek Loading
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
Miért válaszottam a BME-VIK-et?
Miért pont a BME ?.
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Készítette: Kmeczik Bence
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Előadás másolata:

Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid

Meggyőző kvalitások: Nemzetközi szinten a 200-800. közötti helyezések általában a világ legjobb 2-6%-át jelentik, így a BME mindenféleképpen a világelithez tartozik. Versenyképes diploma. Magas szintű felszereltség. Sárosi Dávid

Közösségi élet: Szervesen felépített társasági élet. Összetartó közösség. Számos kohéziót növelő rendezvény/program.

Összegzés: Mikor felsőoktatási intézmények vagy karok között választunk gyakori hiba, hogy az érmének csak egyik oldalát látjuk és megfeledkezünk arról hogy életünk következő éveit is ebben a közegben töltjük és a tanuláson kívül szükségünk van társaságra és rekreációra is. Számomra a BME pont ezért különleges hely mivel nem csak színvonalas oktatást hanem élhető közeget is nyújt hallgatói számára.