'eurotrip.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később.
Klasszikus London.
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
(Bedekovics Péter: London)
Zene: Wild Theme (The Shadows) (The Shadows) Utazás Norvégiában Kattints az előrehaladáshoz.
Leonardo da Vinci mobilitási projekt LdV-HU-10-IVT-1051 projekt Disszemináció február 24. Gundel Károly SZKI Alapítványi Est.
Marketing- és reklámügyintéző. KEDVCSINÁLÓ Reklámzabálók Promóciós kiállítás Promóciós kiállítás Év eleji kirándulás Év eleji kirándulás Egynapos kirándulás.
A Dunakanyar legszebb helyei
A város Katedrálisa Városnézés: Temesvár és környéke Városnézés: Temesvár és környéke.
NYON 1.
SKÓCIA –
Közlekedés Mivel utaztunk a kiránduláson.. Az első közlekedési eszköz amivel utaztunk az a vonat volt, amivel Püspökladányba mentünk. Püspökladányból.
A 8.H első IGAZI osztálykirándulása Borongósan indult a nap, mégis izgatottan néztünk utunk elébe, hiszen ez lesz az első osztálykirándulásunk.
TÖRTÉNETE.
Nyári tábor 2011.
Készítette: Fröhlich Noémi
David Livingstone.
Esztergom.
Járom az arctalan várost,
I. Edward angol király (Élt:1239. június július 17.)
Mettlach. Saar-hurok (Saarschleife) Mettlach egy kerület 10 településsel. A név eredetére vannak különböző magyarázatok. Uralkodó vélemény a római-kelta.
Nagyenyed.
Minden lépés, minden szó Legyen tiszta, mint a hó, ahol járok Te legyél az út!
Egy év Szádváron V. Rész Készítette: Tokár László
CAPRI Ahogy én láttam Saját fotókból készítette: Dr Bajzák Tamásné Automata képtovábbítás 2008 október.
1000 SZIGET A kanadai határnál az Ontario tó, az amerikai oldalról New York állam a határvonala annak az 1865 szigetből álló különleges, 1000 Sziget néven.
MADEIRA és PORTO SANTO 2008 november 3. rész
A férfit Flemingnek hívták, szegény skót farmer volt. Egy napon, miközben valami megélhetést próbált szerezni a családjának, segélykiáltást hallott egy.
Comenius project. 3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával.
Anglia- Portsmouth.
Angliai tanulmányi út február március 16.
GYULA VÁROS Egy gyönyörű város sok szép kép kíséretében zene: Magna Cum Laude- Vidéki Sanzon /gyulai zkr./
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
Torockó(falu,iskola) Székelykő 3.NAP. Iskola Az iskolában körülbelül 50 tanuló van, és 5 terem található az épületben. Az 1. és a 4. osztály össze van.
Audio:-The White Cliffs of Dover - Jack Million Band.
(REFLEXIONES) Auto. show Caño Cristales – Kolumbia.
Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága
KÜLFÖLDI GYAKORLAT. Szabadidőmet nagyon ki kellett, hogy élvezzem mert nem volt sok belőle. Az első napokban még furcsa volt kicsit a közlekedés.
Erdély 2. nap. Gyulafehérvár ►2►2►2►2. nap Reggel a Gyulafehérvári várba mentünk először. Ott sok építészeti stílussal találkoztunk. Sokat fényképeztünk.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Muziek - The Shadows MEGHÍVÓ Természetismereti kirándulás Ferenc-hegy és Szemlőhegyi barlang felszíne Szombat Foto:Telek.
Készítette: Tomkó Márk Anglia - Portsmouth A munkatársak a Water Margin-ban nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, ezért hamar beletanultam az.
London történelme kvíz
LdV-HU-09-TAN Erasmus+ Tanúsítványos projekt Angliában Turizmus szakmai gyakorlat.
Windsor Castle - A Windsori Kastély
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
02/10/ :56 T.B. STRASSBURG A Kis Franciaország „A Kis Franciaország“ egy nagyon kedves és bájos terület, csatornákkal, jellegzetes, múlt századbeli.
DÉL-KOREA ASAN, SZÖUL AUGUSZTUS  Augusztus között a dél-koreai Asanban, testvérvárosok számára szervezett táborban vettünk részt.
Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút.
Készítette: 11.C tanulói. Indulás Debrecenből A reggeli kelés nehézségeit átvészelve sikerült összegyűlnie a társaságnak. Elindultunk egy hosszú,
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Határtalanul.
Erdély.
Wrocław Green School 2016.
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
Dánia.
RODOSTÓ (Tekirdag) Törökország.
Készítette: Majerhoffer Nóra
Miért választottam a BME villanykarát? (régen)
VILÁGÖRÖKSÉGEK NAGYBRITANNIÁBAN
Erdélyi kirándulás Élmények.
copyright Ian Coristine/1000IslandsPhotoArt.com

'eurotrip

1. nap. Elindultunk Szombathelyről 5:30-kor 1.nap. Elindultunk Szombathelyről 5:30-kor. Egy hosszú és fárasztó utazás után, kisebb megállókkal egybekötve megérkeztünk első szállásunkra, egy Formule 1-es tranzitszállásra. Merlebach- Saarbruck

2.nap. Hajnalban útnak indultunk. Irány Calais, kompátkelés Dover-be.

A messzeségben feltűnik Dover, a híres angol kikötőváros. ..és a híres hófehér sziklák..

Dover fehér sziklái után a híres várat látogattuk meg, amely egy hatalmas dombra – vagy hegyre, kinek hogy tetszik – volt építve. A kilátás felbecsülhetetlen volt.

Ismét egy Formule 1-es tranzitszálláshoz érkeztünk Ismét egy Formule 1-es tranzitszálláshoz érkeztünk. Másnap egy egész napos utazás következik Skóciába, szóval a pihenés nagyon fontos volt ezen az éjszakán. Coventry

3. nap. A következő állomás a szelíd kis York 3.nap. A következő állomás a szelíd kis York. Egy életre belopta magát a szívembe. Itt több helyre is ellátogattunk. A következő képekben meg is láthatjátok, a kis város kinézetét és látnivalóit.

Minster katedrális

Yorvik Viking Centre

Shambles. Anglia egyik legszűkebb, legkülönlegesebb utcája.

A szállásunk egy holiday parkban Edinburgh közelében A szállásunk egy holiday parkban Edinburgh közelében. A tengerpart közelében volt a szállás, így esténként gyönyörű képek készülhettek a parton. Néhányat láthattok is belőlük.

4. nap. Látogatás a Skót Felföld fővárosába, Stirlingbe 4.nap. Látogatás a Skót Felföld fővárosába, Stirlingbe. Itt megtekintettük a Wallace Monument elnevezésű várat.

És mint mindenhol, itt is csodás látvány tárult elénk.

Tovább utaztunk Invernessbe, a Skót Felföld fővárosába Tovább utaztunk Invernessbe, a Skót Felföld fővárosába. Itt a Loch Ness partján folytattuk utunkat, és a képen Urquhart várát láthatjátok.

Ha már a Loch Ness-i tónál járunk, a kicsi Nessi sem maradhat el…

A Dochart folyó zuhatagának érintésével utaztunk vissza a holiday parkba, a szállásra.

5. nap. Floors Castle látogatása 5.nap. Floors Castle látogatása. A Roxburghe hercegek 300 éves kastélya.

Ezután a Mellerstain kúriát látogattuk meg, és meseszép kertjét Ezután a Mellerstain kúriát látogattuk meg, és meseszép kertjét. Skócia egyik leglátványosabb, György-kori kastélya.

Ezt követően ismertetővel és kóstolóval egybekötött látogatást tettünk a Glenkinchie whiskylepárlóban. Majd ezután a hosszú nap után ismét visszatértünk a szállásra.

6. nap. Egész napos városlátogatás Edinburgh-ban, a skót fővárosban 6.nap. Egész napos városlátogatás Edinburgh-ban, a skót fővárosban. Szállás a buszon.

7. nap. Reggel megérkezés Londonba. Egész napos szabadprogram 7.nap. Reggel megérkezés Londonba. Egész napos szabadprogram. Majd este irány a szállás.

Ismét egy Formule 1-es tranzitszálláson pihentünk meg London Thurrock-ban.

8.Nap. Reggel ismét kompátkelés Dover-ből Calais-ba.

A kompátkelés után irány Brüsszel, ahol a nap hátralevő részét eltöltöttük.

9. nap. Egész napos utazás haza rövid megállókkal 9.nap. Egész napos utazás haza rövid megállókkal. Szombathelyre 14:10re érkeztünk vissza, ahonnét elindultunk.