Márkakereskedői helyzetkép

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Advertisements

Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
SCHUMAN AUTOMIBILES INC.
Néhány adat a Győrben élő időskorúakról
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.
A Kormány intézkedései és tervei
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Gyakorló feladatok Makroökönómia.
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
GÉMOSZ KONFERENCIA 2007 Egy online kutatássorozat tapasztalatai.
Az üzleti terv.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Gazdasági várakozások, a kis- és közepes vállalkozások helyzete Makó Ágnes – Tóth István János MKIK GVI Korrekt Partner Védjegy második ünnepélyes díjátadása.
Árképzés a vendéglátásban
Nyereséges márkaszerviz. Hogyan segíthetünk ebben? Varsányi Gyula ügyvezető.
1 „Az FSZH hosszú és rövidtávú elképzelései a foglalkoztatási célú civil szervezetekkel való együttműködésre, különös tekintettel a szolgáltatás-vásárlásokra.
LAKÁSPOLITIKA KÉRDÉSEI MALOSZ Varjasné Székely Éva.
Néhány szempont a panelvitához Könyvbemutató: Non-Financial Defined Contribution Schemes: The New Revolution for Reforming National Pension Schemes? Budapest,
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
Jelentés az infláció alakulásáról február 23. Szakértői bemutató Közgazdasági főosztály.
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
Makroökonómia Feladatmegoldás.
Hol is állunk? Hamecz István A Közgazdasági és monetáris politikai szakterület vezetője február 2.
MAKROGAZDASÁGI KILÁTÁSOK INFLÁCIÓS JELENTÉS december Virág Barnabás December 22.
Munkaadók a válság leküzdéséért szeptember 25. Dr. Futó Péter elnök MGYOSZ.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
Cím Petz Raymund, kutatásvezető december 6. Az üzleti és lakossági felmérésekből származó „sentiment” indikátorok.
Mi a liberalizmus? "manchesteri" változat Alaptípus ("classic") "adóztató és költekező" (tax and spend) Liberalizmust inkább termékcsalád, semmint konkrét.
Az egykulcsos adó bevezetésének várható hatásai
Közgyűlés május 20. A gépjármű-kereskedelem gyakorlati tapasztalatai és hatásai avagy inkább nézzük meg, hogy is állunk.
Márkakereskedői eredményesség változása (trendek)
Figyelő Top 200 Üzleti etika és korrupció Alexa Noémi október 11.
Az inflációs jelentés frissítése augusztus.
A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség Új munkabarát és vállalkozásfejlesztő adópolitikai elképzelései Új munkabarát és vállalkozásfejlesztő adópolitikai.
A magyar gazdaság növekedési kilátásai, prognózisok Hamecz István.
A gazdasági válság mint lehetőség Winkler Gyula Európai Parlamenti képviselő RMDSZ, ENP Nagyvárad, szeptember 24.
Társadalom- és foglalkoztatáspolitikai stratégiák hatása és hatékonysága Scharle Ágota Budapest Szakpolitikai Elemző Intézet Budapest, november 12.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Az államháztartási hiány csökkentésének hatásai Hamecz István igazgató A Közgazdasági és Monetáris Politikai szakterület vezetője.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
A magyarországi és a villamosenergia-iparban működő szakszervezetek helyzete és kilátásai a szervezettség tükrében Tagtoborzás az EVDSZ – nél, ágazati.
Gazdasági és pénzügyi kilátások Auth Henrik MNB alelnöke február 2.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
ADNI ÉS KAPNI A TEHETSÉGSEGÍTŐ TANÁCSOK MŰKÖDÉSÉNEK TAPASZTALATAI Kormos Dénes Kárpát – medencei Tehetségsegítő Tanácsok Kollégiumának elnöke CSÍKSZEREDA.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
A magyar gazdaság helyzete 2009 őszén MKIK, 2009 október 14
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
Pogány András stratégiai igazgató
Lifestyle Hotel Mátra Superior,
Diplomás pályakezdők és felsőoktatási intézmények vállalati szemszögből – 2008 Várható munkaerő-kereslet magyarországi cég körében végzett felmérés.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A kutatási program leírása
GKI Gazdaságkutató Zrt.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A foglalkoztatáspolitika jövője az Európai Unióban
1. Kik vagyunk és mi a célunk
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
Készítette: Esenczki Fruzsina és Borbély Balázs RYBD2T, S7LJW9
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Márkakereskedői helyzetkép 2017. AUGUSZTUS-SZEPTEMBER FELMÉRÉS EREDMÉNYE Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

12, illetve 10 kérdésből álló kérdőívek Nem reprezentatív! A KÉRDŐÍVEK 12, illetve 10 kérdésből álló kérdőívek Nem reprezentatív! Pillanatnyi helyzet értékelése Jövőkép Elektromobilitással kapcsolatos tapasztalatok, várakozások, javaslatok Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Három jelenlegi legnagyobb probléma (említés gyakoriságában, 2017.) Munkaerőhiány+Szakképzett munkaerő hiánya összesen: 82%, 2015-ben csak 58%-ban említették problémaként Bérek és járulékai / ezek emelkedése: ez is a munkaerő kérdéséhez tartozik! Realizált árrés mértéke: 2015-ben még ez volt a legnagyobb probléma, akkor 73% említette Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Elégedett-e a 2016-os év eredményével? Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

A 2016-os évvel való elégedettség indoklása Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

A 2017. év első félévi növekedés értékelése Eredeti kérdés: Az év eleji növekedési prognózisokat tekintve hogyan látja, 2017 első félévében sikerült cégének a piaccal együtt növekedni? Akik a piacnál nagyobb mértékben bővültek, indokolták egy-egy esetben: szervezeti intézkedések miatt; újautó értékesítés elindulása miatt; márka jó modelváltásai miatt Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

A 2017. évi eladások további növekedésének esélye Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

2017. második felében az eladások növekedésének becsült értéke Akik azt válaszolták, látnak esélyt a növekedésre, megbecsülték annak mértékét. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Mennyire elégedett márkaszervize forgalmával? Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Mennyire elégedett a márkaszervize eredményességével? Az eredményességgel való elégedetlenség összefüggésben van a munkaerő problémákkal, hiszen van forgalma a szervizeknek! Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Növekedő bérverseny becsült hatásai Félig látható sor: Árinflációs hatáson keresztül óradíj emelést fog kikényszeríteni Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Szükséges-e tovább csökkenteni a bér- és járulékterheket? Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Kormányzati beavatkozás szükségessége az újautó eladások növelése érdekében Eredeti kérdés: Ön szerint szükséges-e kormányzati beavatkozás az újautó kereslet növelése érdekében? 2015-ben még 100% azt válaszolta, hogy szükséges a beavatkozás! Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Javaslatok kormányzati beavatkozásra az újautó eladások élénkítésére Láthatalan sor: A fiatalabb autók adóját csökkenteni és az idősebb autók adóját növelni, ezzel ösztönözni az autók lecserélését 2015-ben is a használtautó import akadályozását javasolták a megkérdezettek, akkor még csak 19%-uk. Illetve 2015-ben is áfa-és adócsökkentést javasoltak, akkor 6, illetve 9%-uk. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

A működésre jelenleg a legnagyobb veszélyt jelentenek… 2015-ben még az illegális szervizek jelentették a legnagyobb veszélyt. Félig látszó sor: jegybanki alapkamat növekedése (kihívás az adósságkötelezettségre) Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Mennyire látja biztosítottnak kereskedése működését hosszútávon? 2015-ös adatok: Biztos működés: 42% Stabil, de csak kis mértékben tud fejlődni: 29% Külön kategória, ami 2017-ben nincs: Csak nagy nehézségek árán: 17% Nem látom biztosítottnak: 13% Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Tervez-e nyugdíjba vonulást 2020 előtt? 2015-ben 31% tervezte a 2020 előtti nyugdíjba vonulást, és 62% nem. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Tervez-e nyugdíjba vonulást 2020 előtt Tervez-e nyugdíjba vonulást 2020 előtt? Van, akinek át tudja adni a vállalkozását? A vállalkozás átadásával kapcsolatos nehézségek jellemzik-e a márkakereskedőket? – Nem jellemző. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Az Ön által forgalmazott márka kínálatában van elektromos vagy hibrid autó? Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Vásárlói érdeklődés elektromos vagy hibrid modell iránt Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Milyen szempontok vezérlik a vásárlókat az elektromos autó vásárlása esetén? Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Milyen szempontok vezérlik a vásárlókat a hibrid autó vásárlása esetén? Félig látszó sor: jövőbeni kilátások (eladhatóság, maradványérték, várható környezetvédelmi szigorítások, egyéb kedvezmények) A legfőbb érvet, hogy nagyobb a hatótávolság, már az elektromos autóval összehísonlítva emelték ki a válaszadók. Illetve a kettős üzemből fakadó nagyobb biztonságérzet és a hagyományos üzemanyaggal való nagyobb távolság megtételét is az elektromos modellel összehasonlítva emelték ki. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Kik vásárolnak elektromos autót? Nincs adat: még nincs a márkakereskedésnek értékelhető adata, még nem adtak el annyi elektromos autót, hogy tendenciát lehessen belőle levonni. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Az eladott elektromos autók hány százalékát veszik finanszírozással? A válaszadók 47%-ának volt információja. Nem tudja/Nincs adat (53%): még nincs a márkakereskedésnek értékelhető adata, még nem adtak el annyi elektromos autót, hogy tendenciát lehessen belőle levonni. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Az eladott elektromos autók hány százalékát veszik állami támogatással? A válaszadók 65%-ának volt információja. Nincs adat: még nincs a márkakereskedésnek értékelhető adata, még nem adtak el annyi elektromos autót, hogy tendenciát lehessen belőle levonni. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Az állami támogatással vásárolt elektromos autók adminisztrációja jelent-e többlet terhet az Ön márkakereskedésének? A válaszadók 57%-a mondta, hogy többlet terhet jelent valamilyen formában az elektromos model értékesítése. Nem tudja/ Nincs adat (30%): még nincs a márkakereskedésnek értékelhető adata, még nem adtak el annyi elektromos autót, hogy tendenciát lehessen belőle levonni. Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Mit gondol, öt év múlva eladásainak mekkora százaléka lesz elektromos autó? Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés

Köszönöm a figyelmet. www.gemosz.hu gemosz@gemosz.hu Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2017. Bizalom – Összefogás – Együttműködés