(Informatikus mérnök szakra)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MŰSZAKI SZAKKÖZÉPISKOLA INFORMATIKAI TERÜLETTEL.
Advertisements

"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
A Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program bemutatása Dr. Bakonyi Péter és Dr. Sallai Gyula Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapesti Műszaki és.
Fischer Norbert. Szoftverfejlesztés jelenlegi problémái  Folyamatosan rövidülő határidők  Projekt indulásakor nem teljesen tiszta a funkcionalitás,
1. Érettségi vizsga • Itt az iskolában kiosztott jelentkezési lapon • február 15-ig • Érettségi tárgyak: • magyar, matematika, történelem, idegen.
. Az általános felsőoktatási felvételi eljárás 2012-ben Stéger Csilla főosztályvezető Oktatási Hivatal - Felsőoktatási Főosztály Pécs, december 5.
„Alacsony státusú szakok” – Kísérlet a diplomák munkaerő-piaci értékkülönbségeinek alternatív magyarázatára Kiss László Projekt megnevezése: Felsőoktatási.
50 éves a szegedi informatika
Inga lengésideje nem függ a bankoktól
Bemutatkozás Gergely Antal Gergő BME-VIK Mérnök informatikus szak
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
Mérnöki objektumok leírása és elemzése virtuális terekben c. tantárgy Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek.
e-Learning a tanárképzésben
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
LEGYÉL TANÍTÓ!.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
Emelt- vagy középszintű felkészítés? Szülői értekezlet Lovassy László Gimnázium március 1.
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
ASZTALI GÉPEK KONTRA TABLETEK Melyiket válasszam? Készítette: Kiss László IALMGR)
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
ELTE informatikus vegyész szak
Informatikus - fizika 1 ÚJ SZAK AZ ELTE TTK-N az oktatás modernizálása keretében 2000-ben lett kidolgozva, 2002 júniusában engedélyezve, 2003 szeptemberében.
Bemutatkozás Magdics Milán Született: Budapest, augusztus 30.
Résztvevők ERASMUS+ MOBILITÁS 2014 ANGLIA 1. CSOPORT NOVEMBER
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
A továbbtanulást érintő jogszabályi változások Kalóné Szűcs Erzsébet igazgató.
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
Környezetmérnök mesterképzés A legjobb választás, ha a Földnek is jót akarsz!
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
ÉRETTSÉGI VIZSGA A XÁNTUSBAN A XÁNTUSBAN Fehérvizi Judit közismereti igazgató helyettes.
Startup felvásárlások multikulturális hátterének elemzése, avagy mesterséges intelligencia alapú ellenőrzőszámítás diszkriminancia-elemzéshez Barta Gergő,
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
BME - Logisztika By Daróczi Dávid.
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
BME Mérnök informatikus alapszak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Milyen kulturális tényezők lehetnek hatással az USA tagállamainak mozgástudatosságára? I. rész – szimuláció / Békéscsaba (II. rész – hatásmechanizmusok.
Miért a bme vik-et válasszam?
BME/VIK - De miért?.
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Miért pont a BME ? ~ Mérnök leszek Loading
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért Választottam a BME-t?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Készítette: Boros Bence
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
Készítette: Garzó Benjamin
Miért válaszottam a BME-VIK-et?
Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy.
Miért pont a BME ?.
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Pécsi Tudományegyetem Matematikai és Informatikai Intézet
Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
Előadás másolata:

(Informatikus mérnök szakra) Miért jöjjél a BME-re (Informatikus mérnök szakra)

Könnyen be lehet jutni és jó az oktatás Az elmúlt tíz évben a átlagos ponthatár 371 pont volt Nagyon sok tárgyat lehet tanulni például: Big-Data elemzés Modellezés és animáció Android alapú szoftverfejlesztés Az itteni diploma ér a legtöbbet ebben a szakban a magyar diplomák közül

Van jövője a szakmának Az informatika a Moore törvény megdőlése után is nagyon gyorsan fejlődik. Az utóbbi tíz évben informatikushiány van, ezért lehet sokat keresni itteni diplomával. További információk elérhetők a: felvi.vik.bme.hu címen