EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002 „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Dr. Dávid Lóránt Dénes, dékán.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Az innováció helyzete a régióban, főbb kihívások Magyar Dániel Győr, április 16. Győr, április 16.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
EMELT SZINT - ÉS AMI MÖGÖTTE VAN… Szülői tájékoztató május 10.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
MTMT feladatok és eredmények a Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára közreműködésével Áncsán Gizella Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
Prof. Dr. Rosivall László
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Együttműködő egyetemek:
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Informatikai szakképesítéseink
Könyvtári munkafolyamatok
Kispálné Horváth Mária
Magyar Tudományos Művek Tára
MTMT szervezeti hierarchia kialakítása a Széchenyi István Egyetemen
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
ME Kancellária Hivatal
Műszaki Anyagtudományi Kar Öntészeti Intézet
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Nemoda Dóra Tanársegéd
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
GÉIK, Matematikai Intézet
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A program általános célja
A projektek jelentősége a Műegyetemen
Az információs társadalom joga
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Georgikon Mezőgazdaságtudományi Kar
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
Debreceni Egyetem Fizika Intézet.
A pályafutás fő állomásai
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
A szerbiai gazdasági felsőoktatás kihívásai
Motivációs szeminárium
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Hallgatói ösztöndíjak
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Rappai Gábor, szeptember 25.
Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület, al-elnök
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002 „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni Egyetem dr. Fazekas István szakmai vezető Nyitórendezvény Budapest, 2017. október 13.

A Debreceni Egyetem Informatikai Karának bemutatása

A Debreceni Egyetem Informatikai Karának bemutatása Kezdetek: 1973/74-es tanévben indult a programozó matematikus képzés (Kossuth Lajos Tudományegyetem Matematika Intézet és annak Számolóközpontja) Kar alapítás: 2004 Jelenleg: 6+1 tanszék Nappali, levelező és angol nyelvű képzés Doktori iskola Dékán: Dr. Mihálydeák Tamás

A Debreceni Egyetem Informatikai Kar tanszékei Alkalmazott Matematika és Valószínűségszámítás Tanszék Tanszékvezető: Dr. Fazekas István, egyetemi tanár Informatikai Rendszerek és Hálózatok Tanszék Tanszékvezető: Dr. Sztrik János, egyetemi tanár Információ Technológia Tanszék Tanszékvezető: Dr. Ispány Márton, egyetemi docens Komputergrafika és Képfeldolgozás Tanszék Tanszékvezető: Dr. Hajdu András, egyetemi tanár Könyvtárinformatika Tanszék Tanszékvezető: Dr. Gilányi Attila, egyetemi docens Számítógéptudományi Tanszék Tanszékvezető: Dr. Vaszil György, egyetemi tanár Infokommunikációs Rendszerek Üzemeltetése Kihelyezett Tanszék Tanszékvezető: Gergely Zsolt ( IT Services Hungary Kft.)

A Debreceni Egyetem Informatikai Kar létszámadatai oktatói létszám: 76 fő egyetemi tanár: 6 fő egyetemi docens: 16 fő adjunktus: 38 fő tanársegéd: 14 fő professor emeritus: 1 fő tudományos főmunkatárs: 1 fő  adminisztráció: 15 fő Összesen: 91 fő

Debreceni egyetem informatikai Kar Oktatás (kb. 1800 diák) Alapképzés Gazdaságinformatikus (BSc) Informatikus könyvtáros (BA) Mérnökinformatikus (BSc) Programtervező informatikus (BSc) Mesterképzés Gazdaságinformatikus (MSc) Könyvtártudomány (MA) Mérnökinformatikus (MSc) Programtervező informatikus (MSc) Informatikatanár (MSc) Könyvtárpedagógia tanár (MA) Osztatlan képzés Informatikatanár – osztatlan tanárképzési szak Könyvtárostanár – osztatlan tanárképzési szak

Debreceni egyetem informatikai kar Doktori Iskola Vezető: Dr. Sztrik János Informatikai Tudományok Doktori Iskola Alapítás: 2008 Törzstagok száma: 7 Törzstagokon felül témavezetőként és oktatóként 81-an vesznek részt A doktori iskola tagjainak körében 15 akadémiai doktor A törzstagok közül Pethő Attila az MTA rendes tagja

Az informatika ipari és tudományos alkalmazásai A debreceni egyetem informatikai kar doktori iskola jelenlegi programjai (a 2016-ban elfogadott Képzési terv alapján) Az információ technológia és a sztochasztikus rendszerek elméleti alapjai és alkalmazásai (programvezető: Dr. Fazekas István, DSc, egyetemi tanár) Az informatika ipari és tudományos alkalmazásai (programvezető: Dr. Sztrik János, DSc, egyetemi tanár) Diszkrét matematika, adatfeldolgozás és vizualizáció (programvezető: Dr. Kruppa András, DSc, tudományos tanácsadó) Elméleti számítástudomány, adatvédelem és kriptográfia (programvezető: Dr. Pethő Attila, DSc, egyetemi tanár) Informatikai rendszerek és hálózatok Alkalmazott információ technológia és elméleti háttere (programvezető: Dr. Terdik György, DSc, egyetemi tanár)

Az EFOP-3.6.3 debreceni struktúrája Promóciós műhely tagjai: Fazekas István Mihálydeák Tamás Sztrik János Belső pályázatok hallgatóknak, doktoranduszoknak, fiatal kutatóknak

Belső pályázatok

Hallgatói pályázati űrlap

Belső pályázatok kiértékelése 16 egyéni hallgatói (+ témavezető) pályázat 7 csoportos hallgatói (+ témavezető) pályázat 10 doktoranduszi (+ témavezető) pályázat 6 fiatal kutatói pályázat

Beágyazott rendszerek tematikus műhely Témák: Tematikus műhelyek Beágyazott rendszerek tematikus műhely Vezető: Dr. Oniga István egyetemi docens Témák: Infokommunikációs eszközök készítése, életvitel segítésére Neurális hálózatok implementációja programozható logikai áramkörökkel Intelligens beágyazott rendszerek tervezése és alkalmazások Jelenleg: 1 doktorandusz + 3 hallgató

Kutatások végzése, ellenőrzése Belső pályázatok teljesítése Beszerzés További feladatok Kutatások végzése, ellenőrzése Belső pályázatok teljesítése Beszerzés Utazások Meghívások Konferenciák szervezése További tematikus műhelyek… Újra belső pályázatok…

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!