Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2008 Versenyképesség Minőség Boldogulás Menner Ákos.
Advertisements

Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Pedagógus szerep és változásai
Barcsák Marianna KPSZTI
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Hogyan épül az IKSZ az iskola életébe és dokumentumaiba?
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Intézményvezetői célkitűzések
TILTÁS + INFORMÁLÁS. TILTÁS + INFORMÁLÁS TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum.
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
DARUS.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Németország BESZÁMOLÓ 2014
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Előadás másolata:

Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola K e c s k e m é t

Életképek az iskolából

Életképek az iskolából

Bemeneti mérés Javító pedagógusok száma: 7 fő (1 fő/osztály) Osztályok száma Résztvevő tanulók 9. évfolyam 3 92 % 10. évfolyam 4 73 % Összesen 7 82 % Javító pedagógusok száma: 7 fő (1 fő/osztály)

Tájékoztatás az eredményekről Mérési eredményekről tájékozódott: a mérésben részt vett minden szakiskolai tanuló szüleik az érintett osztályban tanító pedagógusok munkaközösség – vezetők igazgató, igazgatóhelyettesek mérés-értékelési csoport tagjai

A tájékoztatás formája I. Tanulóknál osztályfőnöki óra keretében Beszélgetés a javító tanárral az osztályfőnökkel ↓ Tanulság + változás - változtatás

A tájékoztatás formája II. Szülőknél e-mail szülői értekezlet Pedagógusoknál tantestületi értekezlet MÉCS megbeszélés

Visszajelzések Tanulók: papíron Szülők: szóban Pedagógusok: tanórán Jó  egy új útmutatás Problémák feltárása Iskolai adatfeldolgozás (számítógépes programmal, adatbázisban) Szöveges értékelés (figyelem érezhető, kevésbé félelmetes a diáknak, tanár érzékelheti a jegyek mögötti különbségeket) Differenciált oktatás Rossz pedagógusok túlterheltsége Fejlesztőmunka (egyéni bánásmódra alapozott módszer)

Kommunikáció I.

Kommunikáció II. Nyelvi játékok Versek értelmezése (szövegtömörítés) Logikai játékok Térlátás Szabályjátékok Szituációk értelmezése (film szinkronizálása)

Problémamegoldás I.

Problémamegoldás II. Figyelemösszpontosítás Szövegolvasás lényegkiemelés kulcsszavak keresése Csoportosítási feladatok

Szabálykövetés I.

Szabálykövetés II. Rejtvények Bizalomjátékok Vázlatkészítés nyilakkal (társ értelmezi) Dáma,malom Emlékezetfejlesztés Szervezési feladatok (kirándulás)

Szociális kompetencia Reális énkép Irreális énkép (30%) Információ kezelése Egyéni arculatformálás Felelősségvállalás

Javaslatok, fejlesztések I. 9. évfolyam: a pályaorientációs órák keretében ↓ Önismeret - személyiségfejlesztés (Projekthét témája ) portfólió része lehet beilleszthető a fejlődési portfólióba (kimeneti mérés)

Javaslatok, fejlesztések II. 9. és 10. évfolyam figyelemfelhívás a ki nem töltött feladatok jelentőségére (rontja az átlagot)  az életben az iratok, jelentkezések átgondolt,pontos kitöltésének fontossága probléma szülő szerint játszanak a gyerekek  az újabb összehasonlítás után kiderül ↓ kompetenciafejlesztés

Köszönöm a figyelmet!