Lovagi Játékok projekt Digitális Témahét 2017. Lovagi Játékok projekt Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 1134 Budapest Dózsa György út 136. 3. b nyelvi osztály
Lovagi Játékok projekt A projekt megkezdése előtt ötletbörzét követően grafikus módon gondolattérképet készítettek. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt A középkori kővárakkal és annak lakóival puzzle és könyv segítségével is ismerkedtek. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Megismerték a címer fogalmát, ezen belül megbeszéltük Mátyás címerében található szimbólumokat. A csoportok kialakításában a TeamUp alkalmazás volt segítségünkre. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt A csapatok megalkották címereiket, melyben legfőbb erényeiket ábrázolták. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Az elkészült címereket bemutatták, a szimbólumok jelentését elmondták, majd értékelték egymás munkáit. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Ezen a héten is lapbook módszerrel dolgozták fel az új ismereteket. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Több Mátyás királyról szóló történettel ismerkedtek meg a hét folyamán. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Saját várukat és annak lakóját készítették el. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt A projekt során folyamatosan értékeltük az elvégzett munkát. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt A könyvtári foglalkozás során a Corvinákat ismerték meg. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Mátyás király korát játékok és filmek hozták közelebb. Szoljár Attila keresztrejtvénye Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt Az átélt eseményekről digitális krónikát készítettek. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt A tanultak kirándulásra csábítottak. Néhány képkocka Palcsák Dávid PPT bemutatójából. Lovagi Játékok projekt
Lovagi Játékok projekt A projekt lezárásaként az ifjú lovagok Mátyás udvarában játszottak. Lovagi Játékok projekt